Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb ook blauwe defcons nu en die zijn idd egt hard!!! maar zo als jij had heb k na 6 van deze nog geen eens! k heb er nooit zo veel last van alleen super vrolijk en druk en wil alleen maar hakkuh maar als ik wil hallucieneren neem k meestal paddo's en heb laatst 2ce uitgevonden. is egt super vet maar dan moet je je wel eerst goed inlezen daarover en met een vertrouwd persoon zijn. het liefst ook een nuchter persoon erbij die je trip kan sturen zodat t leuk blijft. en verkijk je ook egt niet op de intensiteit ervan want je bent dan 8 uur lang niet in staat normaal te denken. en daar moet je tegen kunnen. ik had al veel geprobeerd maar schrok egt van de heftigheid van 2ce. zou zeker beginne met paddo's of 2cb. greetz"
"dit is niks om bang voor te zijn want idd na een te hoge dosis mdma denk je dat je wegvalt maar je spaced m gewoon hard! en ik snap niet dat iedereen zo weinig daarvoor nodig heeft. ik neem meestal 5 of 6 knikkers van zo'n 180 mg en dan ben k gewoon chill aan t feesten. ben ik mischien resistent tegen mdma ofzo?"