Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb beide middelen al aardig vaak gebruikt. En solo 4-fa komt niet in de buurt van het 'hard gaan' van xtc. 4fa combo met m1 daarintegen kan je wel super hard van gaan. Dat overdondert me elke keer weer :P"
"iemand ervaring met deze combo? ben het van plan binnenkort te gaan proberen."
"Thanks voor de reacties. Ik heb al aardig veel ervaring met 4fa en ook de combo met m1. Ik zat te denken aan 140mg 4fa te droppen en dan 2 uur na inname een half triforcje (90-100mg mdma dus).. Hoe is het met de euforie? Ik heb van alleen 4fa vaak een mild vrolijkheid, redelijk minder dan alleen bij xtc. Als ik dan na de 4fa een halfje neem, krijg je dan een verlengde euforie, de ultieme xtc euforie, geen euforie of???"
"5 voor alleen jezelf en 4 voor je vriend? Wat dacht je, laat ik eens ff mijn lichaam helemaal naar de klote helpen? Op die manier vraag je er ook om.."
"Oke, super! Thanks! Zal sowieso ff een tripreportje plaatsen"
"Het feestje heeft trouwens geen einde :P Is een feestje bij iemand thuis waar we met een paar deze combo gaan proberen. Anderen alleen x of alleen 4-fa... mooi space feestje dus"
"hmm ik vind het effect van de 4fa juist mild mdma achtig. dus als dat meer wordt dan wordt het in mijn ogen mdma :P of hoe bedoel je het?"
"heerlijke avond gehad! 4fmp + xtc/mdma is echt een tip!!! ik werd niet zo vaag als bij alleen xtc(uiteindelijk na 3 halfjes triforce wel , maar in t begin niet) en het was wel uber chillheid. het was in een huisfeestje en vooral veel genoten, gechilld en gelachen. niet echt behoefte om te dansen gehad. pro tip dit! :P"
"justmakepeace zei: . Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand. Klik om te vergroten... daar heb je het fout. 4-fmp is juist chiller en xtc kun je helemaal strak van gaan! een goede dosis 4fmp is voor mij 140mg. dan kan ik na 5 uurtjes na inname ook prima van slapen."
"kauwen heeft echt geen voordeel ten opzichte van slikken.. die pillen gaan in je maagzuur zo snel uit elkaar dat er nauwelijks verschil tussen zit.. hoogstens een paar minuten. snuiven werkt wel beter/anders dan."