Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met Oud & Nieuw -> Extreem hallucineren.

XTC met Oud & Nieuw -> Extreem hallucineren.

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk verhaal! Leest makkelijk weg.

Ik persoonlijk vind hallucinaties echt nog een plus punt aan MDMA. :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg leuk verhaal om te lezen. Grappig dat je zo hebt getript, heb ik zelf nooit gehad met XTC, of wat dan ook wat dat betreft. Maar ik ben ook niet zo van de tripmiddelen. Heb je verder wel eens iets gebruikt?
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens 2-cb gebruikt, maar dit was zonder dat ik het wist.
De hallucinaties waren toen niet erger, maar gewoon anders.
Alles speelde zich met 2-cb in een soort film af, heel apart.

Ik vind hallucineren ook echt een pluspunt van xtc.
Het is alleen jammer dat je zelf niet kunt bepalen wanneer je gaat hallucineren.
Soms wil ik zó graag energie krijgen, en weer een andere avond wil ik graag 'the love feeling' krijgen (al heb ik dat bijna altijd).
s
ssjhenryLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik was ook nog bij dat feest :tongueout:

maar aan het verhal te zien heb je mooi genoten met oud en nieuw
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report... maar had je niet de behoefte om naar een feest te gaan, helemaal met de jaarwisseling...
Meestal als ik rond hang heb ik het gevoel dat ik er niet alles uithaal :stoned:
C
Cold TurkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ooit met oud had ik is teveel xtc gepakt had daar die ochtend nog anabolen bngijgnomen was egt high man zo ziek hart bonkte in keel adrenaline overal man wottefock :xtc: Dude was zo hard aan t flippe man zieek
d
donald_duckLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik slik al jaren geen pillen meer, vertrouw het voor geen meter, zit altijd wel wat rotzooi in verwerkt, ik had na een xtc pilletje altijd barstende koppijn dat maar niet weg te krijgen was.

pure M, anders niet.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#8
donald_duck zei:
ik slik al jaren geen pillen meer, vertrouw het voor geen meter, zit altijd wel wat rotzooi in verwerkt, ik had na een xtc pilletje altijd barstende koppijn dat maar niet weg te krijgen was.

pure M, anders niet.
Klik om te vergroten...
Er zijn op dit moment meer goede, erg sterke, pillen op de markt dan troep hoor, ook kristallen kunnen gewoon versneden zijn met meuk :wink: Iedereen reageert anders op mdma, kan ook aan je setting hebben gelegen. Bijvoorbeeld veel alcohol drinken waar door je nog meer uitdroogd
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#9
ssjhenry zei:
ik was ook nog bij dat feest :tongueout:

maar aan het verhal te zien heb je mooi genoten met oud en nieuw
Klik om te vergroten...

Welk feest? :P
s
ssjhenryLid
01-01-2024, 00:00
#10
LytseTerror zei:
ssjhenry zei:
ik was ook nog bij dat feest :tongueout:

maar aan het verhal te zien heb je mooi genoten met oud en nieuw
Klik om te vergroten...

Welk feest? :P
Klik om te vergroten...
eerst op horst en daarna met fcking veel in dat huis alleen weet niet wie die kerol was xd
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Blijf het freaky vinden hoe snel ik hallicuneer. Vorige vrijdag na 130mg alweer brillen en leuntafels gezien. Wel leuk hoor, maar niet altijd handig. Onbekenden aanspreken en dan na een halve minuut merken dat het niet je vrienden zijn, terwijl je zou zweren dat het ze wel waren.
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Interessant verhaal!
Laatst ook gehallucineerd maar stelde niet veel voor.
Zag 2 mensen op het feestje geschminkt als poezen(wat opzich niet vreemd is), maar toen ik beter keek was die schmink opeens weg.. kostte ook even om te beseffen dat het een hallucinatie was..
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben blij dat ik nog nooit spinnen heb gehalicuneerd , ben er echt schijt voor :(
leuk report !
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#14
PILLUH zei:
Ik had je toen nog kauwgompje gegeven, en in snackpoint ook nog haha
Klik om te vergroten...

is dit serieus ? waarschijnlijk niet , lijkt me een beejte te toevallig :smoke:
d
donald_duckLid
01-01-2024, 00:00
#15
boenkeng zei:
donald_duck zei:
ik slik al jaren geen pillen meer, vertrouw het voor geen meter, zit altijd wel wat rotzooi in verwerkt, ik had na een xtc pilletje altijd barstende koppijn dat maar niet weg te krijgen was.

pure M, anders niet.
Klik om te vergroten...
Er zijn op dit moment meer goede, erg sterke, pillen op de markt dan troep hoor, ook kristallen kunnen gewoon versneden zijn met meuk :wink: Iedereen reageert anders op mdma, kan ook aan je setting hebben gelegen. Bijvoorbeeld veel alcohol drinken waar door je nog meer uitdroogd
Klik om te vergroten...

Ik moet mijn woorden inderdaad terugnemen, laatst had ik de eer om een ufo te mogen slikken, had het van een maat van me die mij verzekerde dat ze goed waren, en ja ze waren inderdaad goed, 6 uur lang in een roes gezeten, alles leek net een sprookje.

Tot nu toe de zwaarste pillen die ik heb heb mogen ervaren.
P
PILLUHLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha ik was daar ook was geniaal - 0516
P
PILLUHLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had je toen nog kauwgompje gegeven, en in snackpoint ook nog haha
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha die vent waar we waren na de tijd is mijn vriend. :)

& bedankt dan voor die kauwgompjes, hahaha.
R
RideonthemagiccarpetLid
01-01-2024, 00:00
#19
heey M,
zo te horen heb je echt een geweldige trip beleefd,ik weet zelf precies wat je bedoeld.
heb zelf ook veel van zon trips gehad,de laatste keer liep ik met een vriend door de bos,kwamen we op een grote open plek stond er een intercity trein midden in t veld..?!
nja wij een stukje verder gelopen,na ongeveer anderhalf uur teruggelopen,kwamen we op dezelfde plek een bowing(zon vliegtuig) tegen :openmouth:
nouwja wat ik eigelijk wil zeggen,je hebt geluk dat je zo erg hallucineert als je xtc gebruikt,er zijn namelijk niet heel erg veel mensen wat zulke sterke visuals krijgen tijdens het trippen..

gtz. Me :stoned:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallucinaties op xtc vind ik best aangenaam maar echt wel realistisch. Vaak netjes op mensen hun gezicht gezien. Maar ook dat er mensen lijken te staan en dat er gewoon geen zijn.

Het felste was tijdens een nacht met een maat in de bos toen we vossenholen gingen zoeken. Ik liep plotseling tegen een grote houten woning met een veranda en ramen en houten balken gemaakt. Maar toen ik nog eens goed keek was die er niet. Daarna liepen we verder richting de straat, in de gloed van de verre straatlampen zag ik plots een paddestoelenhuis van 2 verdiepingen opreizen. Ruw geschat 4 a 5 meter breed en zeker 10 meter hoog. Met twee paddenstoelendakjes en raampjes erin! Echt onwijs.

Daarna wandelen we naar een bankje. Ik stop een 10tal meter voor het bankje om te plassen. Men maat gaat al zitten. Als ik naar hem kijk zie ik een soort god met een grote dansende sjaal die rond zijn gezicht zweefde. Deze sjaal was van gouden en rode kleuren en het gezicht redelijk bleek maar duidelijk zichtbaar. Zo fel als dat had ik nog nooit ervaren. Het leukste bij xtc is da ge der nooit echt lang bij stilstaat omdat ge gewoon zo fel aant gaan zijt :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."