Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand de reden waarom er nergens meer 3mmc te krijgen is? Heeft dit te maken met grondstoffen, Oekraïne, covid?"
"Dat snap ik ook nog wel, maar je begrijpt toch wel dat de handel daarin daardoor niet gestopt is? PsyTekz zei: Onder welke steen leef jij vriend? 3mmc is verbannen. Dat wil zeggen dat het nu onder illegale middelen valt zoals de meeste klassieke drugs. De meeste RC's omzeilen die wet maar dit specifiek middel is op de opiumlijst gezet. Daarom zijn alle vendors gestopt met deze drug te verkopen. Klik om te vergroten..."
"Hallo allen, Ik las op Jellinek: "Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig. Een koelkast is wel handig om het op constante temperatuur te bewaren. In een gripzakje in een vochtdicht doosje in de koelkast is het handigst." Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of met andere manieren van bewaren? Of gaat het altijd op? Zelf bewaar ik het altijd in vriezer dit bevalt eigenlijk prima maar ben op zoek naar een mini vriezer of dus misschien een mini koelkast als dit beter is. Ik hoor graag jullie ervaringen!"
"Juun zei: ik bewaar het gewoon in een weckpot, en die staat op een donkere plek. Werkt prima, en anders heb je ook nog vacuumpotten/bekers Bewaar het zelden in de vriezer. zolang het op een koele donkere plek is blijft het ook heel lang goed👍 Klik om te vergroten... Oké en blijft het dan nat/vochtig of word het uiteindelijk droog?"
"Haha ik was daar ook was geniaal - 0516"
"Ik had je toen nog kauwgompje gegeven, en in snackpoint ook nog haha"
"Ik had niet verwacht dat mensen niet zouden snappen dat ik in het illegale circuit bedoel."