#1
Hallucinaties op xtc vind ik best aangenaam maar echt wel realistisch. Vaak netjes op mensen hun gezicht gezien. Maar ook dat er mensen lijken te staan en dat er gewoon geen zijn.
Het felste was tijdens een nacht met een maat in de bos toen we vossenholen gingen zoeken. Ik liep plotseling tegen een grote houten woning met een veranda en ramen en houten balken gemaakt. Maar toen ik nog eens goed keek was die er niet. Daarna liepen we verder richting de straat, in de gloed van de verre straatlampen zag ik plots een paddestoelenhuis van 2 verdiepingen opreizen. Ruw geschat 4 a 5 meter breed en zeker 10 meter hoog. Met twee paddenstoelendakjes en raampjes erin! Echt onwijs.
Daarna wandelen we naar een bankje. Ik stop een 10tal meter voor het bankje om te plassen. Men maat gaat al zitten. Als ik naar hem kijk zie ik een soort god met een grote dansende sjaal die rond zijn gezicht zweefde. Deze sjaal was van gouden en rode kleuren en het gezicht redelijk bleek maar duidelijk zichtbaar. Zo fel als dat had ik nog nooit ervaren. Het leukste bij xtc is da ge der nooit echt lang bij stilstaat omdat ge gewoon zo fel aant gaan zijt![:grin:]()
Het felste was tijdens een nacht met een maat in de bos toen we vossenholen gingen zoeken. Ik liep plotseling tegen een grote houten woning met een veranda en ramen en houten balken gemaakt. Maar toen ik nog eens goed keek was die er niet. Daarna liepen we verder richting de straat, in de gloed van de verre straatlampen zag ik plots een paddestoelenhuis van 2 verdiepingen opreizen. Ruw geschat 4 a 5 meter breed en zeker 10 meter hoog. Met twee paddenstoelendakjes en raampjes erin! Echt onwijs.
Daarna wandelen we naar een bankje. Ik stop een 10tal meter voor het bankje om te plassen. Men maat gaat al zitten. Als ik naar hem kijk zie ik een soort god met een grote dansende sjaal die rond zijn gezicht zweefde. Deze sjaal was van gouden en rode kleuren en het gezicht redelijk bleek maar duidelijk zichtbaar. Zo fel als dat had ik nog nooit ervaren. Het leukste bij xtc is da ge der nooit echt lang bij stilstaat omdat ge gewoon zo fel aant gaan zijt