Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met Oud & Nieuw -> Extreem hallucineren.

XTC met Oud & Nieuw -> Extreem hallucineren.

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallucinaties op xtc vind ik best aangenaam maar echt wel realistisch. Vaak netjes op mensen hun gezicht gezien. Maar ook dat er mensen lijken te staan en dat er gewoon geen zijn.

Het felste was tijdens een nacht met een maat in de bos toen we vossenholen gingen zoeken. Ik liep plotseling tegen een grote houten woning met een veranda en ramen en houten balken gemaakt. Maar toen ik nog eens goed keek was die er niet. Daarna liepen we verder richting de straat, in de gloed van de verre straatlampen zag ik plots een paddestoelenhuis van 2 verdiepingen opreizen. Ruw geschat 4 a 5 meter breed en zeker 10 meter hoog. Met twee paddenstoelendakjes en raampjes erin! Echt onwijs.

Daarna wandelen we naar een bankje. Ik stop een 10tal meter voor het bankje om te plassen. Men maat gaat al zitten. Als ik naar hem kijk zie ik een soort god met een grote dansende sjaal die rond zijn gezicht zweefde. Deze sjaal was van gouden en rode kleuren en het gezicht redelijk bleek maar duidelijk zichtbaar. Zo fel als dat had ik nog nooit ervaren. Het leukste bij xtc is da ge der nooit echt lang bij stilstaat omdat ge gewoon zo fel aant gaan zijt :grin:
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb thuis ook de spinnen-hallicunatie gehad! Had 3 spijkers in de wc aan de muur, dus het was druk. Ik zag ook spinnepoten aan het plafont, als spinnen die aan het ontpoppen waren, en morgen waarschijnlijk rond zouden lopen met een kop erop.

Ik zei nog tegen mezelf: okee, dit is geen hallicunatie. Ik pakte de stofzuiger om de beestjes op te zuigen, deed het licht aan en zag.. 3 spijkers. :tearsofjoy:

Weet niet of ik het tof moet vinden, 1 keer zag ik duidelijk de gestalte van een lange man voor de deur, wel 2 meter 30 lang ofzo. ik kreeg serieus een adrealine stoot door mn lijf, het was in mijn ooghoek, toen ik echt keek, bleek het een lantarenpaal. Een dansende staande lamp, een draad dat zich als slang voortbewoog, ik heb het allemaal gezien.

Het zijn niet echt hallicunaties die leuk zijn, dat je een mooie vrouw in bikini ziet ofzo.

De speed die je vermoedt, is trouwens alleen het effect van de pil wat je voelt als je serotonine vooraad niet meer thuis geeft, je voelt dan alleen meer energie. Ben zelf alles behalve een ervaren gebruiker trouwens, dus misschien ligt het ook daaraan, dat mijn lijf gewoon niet veel MDMA kan verwerken, en het sneller omzet naar MDA. En ergens is dat maar goed ook, heb niet de ambitie om een grootverbruiker te worden, zolang ik het bij 250mg per sessie kan houden ben ik tevreden :wink:

Complimenten voor je tripreport!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet heeft ook een hele mooie synergie met MDMA. Wiet haalt de psychedelische aard van mdma wat meer naar boven, en je spaced ook wat meer en bent wat vager dan met enkel mdma.
Mdma is zelf ook psychedelisch, en zorgt zelf ook voor de hallucinaties. Omdag maar 9% van de mdma wordt gemetaboliseerd in MDA, en een normale dosis MDA 150mg is, zou je meer dan anderhalve gram MDMA binnen moeten krijgen om van de MDA te gaan trippen. Terwijl de meeste gebruikers al bij 200-300mg beginnen te hallicuneren.

Peace,
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blow niet vaak als ik XTC neem, want meestal is dat té lekker, hijs ik te veel en zink ik diep weg. Dan kom ik na een uur pas weer in de 'werkelijke wereld' en heb ik alles gemist. Het hallucineren is trouwens met de tijd wel minder geworden, waarschijnlijk door mijn tolerantie. Ook weet ik dat het grotendeels door mijn slechte ogen komt. Ik heb ongeveer een sterkte nodig van -5. Als je leip bent staan je ogen extreem ontspannen (vandaar die grote pupillen). Mijn ogen kunnen niet tot amper bijstellen. Ik zie waziger dan andere mensen die leip zijn. Dan geven mijn hersenen een ander beeld aan in mijn hoofd, omdat ik bijna geen lijnen en afrondingen meer zie. Ook weer wat nieuws geleerd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."