Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vorige week voor het eerst een nakkie genomen, ik moet zeggen dat het gevoel heel erg veel lijkt op die van 4fmp, dezelfde soort motivatie om te ondernemen en communicatiedrang vind ik erin terug. Leuk spul maar niet echt veel speciaals."
"Bennie_Kook zei: Hey Donald Duck, Dus je gaat 'kwekken' van de sos haha. Heeft iedereen. Maar ik wil graag verhalen van mensen horen die het al langer en (helaas) steeds vaker doen. Benieuwd hoe iedereen ermee in aanraking kwam, en hoe het verloopt tot vandaag de dag. Klik om te vergroten... Dat heb ik bijna met alle soorten stimulanten, vooral bij 4fmp, dan praat ik zowat tegen iedereen als ik op een festival ben of tijdens het uitgaan. Tijdens een festival is nog leuker omdat je gewoon weet dat iedereen wat op heeft."
"laukithel zei: Ik heb een vraag! Ik heb in het verleden 4fmp/5apb in vloeibarevorm geprobeerd dit was een buisje en zat paarse vloeistof in we deelden dit met ze tweeen. Mijn ervaring was ook echt veel beter dan xtc (xtc nam ik meestal 1/3 van dit was voor mij ruimvoldoende). 4fmp/apb komt zo lekker rustig aan en geleidelijk voel je alles in stappen. Nu hebben we 4fmp in pillenvorm route 66. Hoeveel kan je hier het beste van nemen? ik ben namelijk geen regelmatige gebruiker en wat voorzichtig altijd. Een vriend zei namelijk een hele?! daar krijg ik alweer gelijk de kriebels van. wat is jullie ervaring? Klik om te vergroten... 4fmp in vloeibare vorm hoort blauwachtig te zijn, niet paars, ik haal het altijd in utrecht (stuur me een berichtje voor de exacte locatie) 4fmp is verder voor mij de ideale partydrug, geen geforceerd gevoel bij het inslaan, je voelt dat je strak staat maar je bent scherp, sowieso scherper dan bij xtc, je hebt bij 4fmp veel meer controle, bewustzijn en ook je visie blijft scherp, je visie raakt zeg maar niet blur wat je wel hebt bij xtc 4fmp in vloeibare vorm slaat sneller in, je sproeit het uit over je tong waardoor het via je speekselklieren in je bloedbaan terecht komt, de effecten begin je al na 15 minuten te voelen de effecten komen heel rustig op, in fases, dit voel je ook heel goed, je weet precies wanneer het inslaat, waar de piek zit en wanneer het begint af te nemen het grootste voordeel is dat je de dag erna geen kater hebt, ik gebruik al bijna 4 jaar 4fmp, ik kan mij geen andere drug voor de geest halen dat me zoveel plezier heeft gegeven, ook is seks het lekkerst met 4fmp, je orgasme wordt dan sterker wat resulteert in een langere zaadlozing als je geen regelmatige gebruiker bent moet je lekker alleen aan de 4fmp blijven, laat de rest zitten, 4fmp moet je leren waarderen, het is de ideale partydrug en veel minder schadelijk dan een pilletje"
"Je hebt overgewicht dus moet je automatisch meer doseren dan mensen die onder hun lengte wegen, je moet eigenlijk een keer experimenteren, dan weet je bij welke dosering jij goed zit. Een pil van 180 mg zou jij zonder moeite moeten hendelen, natuurlijk geen goed plan voor de eerste keer maar het is maar een voorbeeld."
"Het stoort mij hoe onvoorzichtig mensen met GHB zijn, laten een flesje op tafel staan waar niemand wat van afweet, een dode is zo gevallen, mensen slinger nooit dit spul zomaar rond op feestjes."
"Je moet in Utrecht zijn als je goeie 4fmp wilt, stuur me een berichtje voor meer info."
"Sentmen zei: Ik heb het een tijdje geleden gebruikt. Zal even vertellen hoe het ging. 21.00 Ingenomen. 21.15 Voelde wel wat maar ging niet hard. 21.30 Stond helemaal strak, had veel energie en was heel vrolijk. 22.00 Ben naar een kameraad gegaan die zelf ook wel eens gebruikt. 22.30 Naar huis gegaan en muziek aan gedaan. De muziek klonk heerlijk. 0.00 Ga nog steeds heel hard maar is wel geweldig spul. 3.00 Ga nog steeds hard maar begin het zat te worden. 7.00 Wordt nu iets minder maar nog steeds trip ik goed. 10.00 Is vrijwel weg maar voel het nog steeds. 13.00 Ben heel brak. Ben 4 dagen brak geweest en had het gevoel of ik die 4 dagen een gigantische kater had. Leuk spul als je hard gaat maar niet waard met zo'n kater. Klik om te vergroten... Wat was je dosering??? want 1 buisje 4fmp is na 4/5 uur uitgewerkt, je voelt de uren erna enkel nog het speedy effect, dat blijf je behouden tot er nog eens 12 uur voorbij zijn. Als je echt goed wilt trippen op 4fmp moet je na je eerste inname na 1,5-/2 uur weer innemen, dan ga je hard genoeg."
"ghb lijkt me niet echt een goed idee eigenlijk, zijn twee tegenstrijdige dingen als je het mij vraagt, amfetamine mixen met verdovende middelen ben ik nooit een fan van geweest"
"curiouscouple zei: donald_duck zei: ghb lijkt me niet echt een goed idee eigenlijk, zijn twee tegenstrijdige dingen als je het mij vraagt, amfetamine mixen met verdovende middelen ben ik nooit een fan van geweest Klik om te vergroten... Gisteren gestart met 4 ml G en direct een capsule 170mg 4FA ingenomen, gedurende de avond en nacht nog paar keer (om de 2 uur) kleiner wordende hoeveelheid G (3,2,1 ml) bijgenomen. Normaal kan ik redelijk onrustig worden van 4 FA (zeker als ik gewoon thuis ben), nu heerlijk relaxt, heel helder, heerlijke praat kick, kippenvel rillingen van kruin tot teen............en uiteindelijk vreselijk geil! Gelukig was ik niet alleen Kortom, dit was voor ons een heerlijke combi. Klik om te vergroten... wees er voorzichtig mee man, ben toch blij voor je dat het goed uitgepakt is, ghb heb ik nooit echt vertrouwd door al die verhalen, ik ben op dit punt liever voorzichtig dan naief"
"wat in de beginpost staat vind ik een beetje kort door de bocht, bijpakken heeft zeker wel zin, het is maar waar je intentie naar uitgaat, je moet gewoon een beetje inschatten wanneer de piek begint te dalen en dan als je dit wenst bij doseren. in feite kan je dus de 4 fmp makkelijk verlengen door gewoon bij te doseren wanneer je merkt dat de piek erop zit, bij mij is dit ong. na 1,5/2 uur, bijnemen zorgt ervoor dat het hele proces zich herhaalt, dan zit je voor de komende 8 uur wel goed"