#1
Dan heb je waarschijnlijk speed met veel cafeine. Was het met aceton.
lolnoob zei:Interessant report, zelf nog nooit speed gehad maar het klinkt bij jou niet echt chill.
Waarom heb je het een 2de en 3de keer genomen als je het zelf niet echt fijn vond?
atbboy zei:Heb je adhd?, speed getest?
ToInfinityAndBeyond zei:Ik had genoeg gezien en vluchtte als een soort van houten Pinokkio naar buiten
Rockaway zei:Die stijfheid herken in ook wel. Bij mij blijft dat alleen altijd beperkt tot m'n handen. Heb het ook met xtc of mdma... ontwikkel tijdens die trip ook altijd een soort van tik waarbij ik de hele tijd m'n vingers over elkaar blijf wrijven, 1 keer zelfs zo erg dat ik er een brandwondje van had gekregen.
Anyway: een paar dagen geleden ook voor het eerst speed gebruikt. De trip zelf was erg leuk, gewoon relaxed met een vriend van me bij hem thuis. Beetje muziek gechecked, veel geluld... erg chill. De sleur erna echter zwaar kut... leuke ervaring maar het heeft mij iets te veel nadelen dus het blijft bij deze keer denk ik.
Sublimo zei:Waar denk je zelf dat je slechte ervaring door kwam ? Misschien door de plaats waar jullie waren ? Denk je dat je bijvoorbeeld op een feest beter zou zijn gegaan erop ?
ToInfinityAndBeyond zei:Sublimo zei:Waar denk je zelf dat je slechte ervaring door kwam ? Misschien door de plaats waar jullie waren ? Denk je dat je bijvoorbeeld op een feest beter zou zijn gegaan erop ?
Ja misschien wel, we zaten daar als duff eendjes in een gare tent en ik vond dat best wel zonde van mijn tijd, zat me dus een beetje op te winden.
Maar ik denk ook dat het miss te wijten vielt aan een suiker/vitamince c tekort die dag, die cola kwam als een soort van levens elixer door mij heen.
ToInfinityAndBeyond zei:Ik ga het wel nog eens proberen, op een feest ofzoiets.
Maar ik ben er wel voorzichtig mee, denk dat ik redelijk vatbaar voor een verslaving ben. Het idee om met een snuifje pep van je ochtenbrakheid af te komen of gebrek aan energie te compenseren klinkt aanlokkelijk.
ToInfinityAndBeyond zei:Ik ga het wel nog eens proberen, op een feest ofzoiets.
Maar ik ben er wel voorzichtig mee, denk dat ik redelijk vatbaar voor een verslaving ben. Het idee om met een snuifje pep van je ochtenbrakheid af te komen of gebrek aan energie te compenseren klinkt aanlokkelijk.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."