#1
Re: Het 4-zijdig LSD-tripreport
Wie? SmartieAndMe, 25tolife, ZERO- en ik
Waar? Bij 25tolife thuis
Wat? LSD 120 µg
Het idee om als mods te meeten was er al een tijdje. We waren de plannen aan het bespreken, afspraken aan het maken en hadden een datum geprikt, toen 25 en Smartie kwamen met het LSD idee. Ik en ZERO- hadden geen ervaring met LSD, dus voor ons was het extra spannend. Afgelopen weekend was het eindelijk zo ver.
Na eventjes te zoeken had ik 25tolife's huis gevonden. Je hebt elkaar nog nooit gezien, maar het voelde allemaal wel bekend aan. Na een beetje gepraat te hebben besloten we boodschappen te gaan halen voor de trip. Heel veel sapjes, watermeloen, chocolade, chips en ijsjes werden er gehaald. Nadat we bij 25 thuis waren gekomen kwam Smartie ook aan, spullen werden gepakt, er werd nog wat gegeten en toen kwamen de zegeltjes tevoorschijn. Het begon toch te kriebelen, werd best zenuwachtig. Voor ZERO- was het ook de eerste keer, we zaten wat dat betreft in hetzelfde schuitje.
Ik en ZERO- hadden beide 120 µg, Smartie had 250 µg en 25 had als ervaren tripper 500 µg. Na een kwartiertje sabbelen op de zegeltjes(wat een aparte manier van inname) was het gedaan. Smartie had best wel snel effect, wij volgden een tijdje daarna. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten, ik dacht constant dat het op een truffeltrip zou gaan lijken. Niets was minder waar, ik voelde me euforisch, we waren constant en alleen maar aan het lachen en aan het grappen en grollen in het begin. Frozen werd aangezet, niemand volgde er wat van. Ik had de film al eens eerder gezien dus ik kon af en toe wat uitleggen, maar men had het nog steeds niet helemaal door.
Exacte tijden weet ik niet, ik wist eigenlijk alleen dat we om 22:10 de zegels hadden genomen. Tijd leek ook heel erg onbelangrijk. Alles bewoog, alles was mooi, alles was leuk maar alles was vooral heel erg grappig. Ik haalde een stuk watermeloen uit de koelkast, terwijl de rest lekker een raketje zat te eten. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een watermeloen eten, ik knoeide alles, maar dan ook echt alles onder. Het was wel echt heerlijk om te eten. De visuals werden steeds sterker. De film kwam uit het scherm, de achtergrond, wat een witte muur was werd een verlengde van het scherm.
Toen de film was afgelopen, zette 25 meet the robinsons op. Ik had de film nog nooit gezien, ik snapte er ook helemaal niks van. Ik kwam in de 'ik snap niks van niks' periode. Alles was onwerkelijk en ik kreeg er maar geen vat op, maar het was enorm grappig allemaal. 25 had er ondertiteling onder gedaan, de ondertiteling was voor de directors commentary. Ik snapte er helemaal geen snars meer van dus ik keek maar gewoon. Het was allemaal best. Ik moest eventjes plassen. Ik tripte enorm op 25's badkamer, alles bewoog, alles was aan het draaien, het was allemaal machtig mooi. Ik ging een tijdje bij een vetplant zitten, de textuur was heerlijk om aan te raken en ik zat maar naar de lasers te kijken die allemaal patroontjes aan het maken waren. Ik kreeg eigenlijk maar een paar dingen mee van de film. Iemand had fruit op zijn hoofd, niemand wist waarom. Het jochie reisde in de tijd en dat was het dan ook.
Na meet the robinsons zette 25 Astroboy op. De visuals van de film waren geweldig, het was echt mooi om te zien. Ik volgde deze film weer wat beter, het was pretty straightforward. We hadden knetterijsjes, iedereen verwachte er veel van. Smartie had het hele topje eraf gebeten, dat was de enige plek waar het knetterde. Hij merkte er niks van en vanaf dat moment begonnen we elk product wat we gekocht hadden onder de loep te nemen en af te kraken. Coolbest's Coconut en Lime kreeg het meeste commentaar, niemand proefte de kokos en het was vooral heel erg zuur. De muziek was heerlijk op de achtergrond, ik denk dat het Alle Farben was, weet het niet zeker meer.
Na Astroboy begon het allemaal wat af te zwakken, maar de 'coming down' was heel relaxt en geleidelijk. Van 5 tot 9 gechillt, gelachen en gepraat. Iedereen ging om een uurtje of 9 weer weg, ik wou nog een paar uurtjes slaap pakken voordat ik wegging. Ik lag op de bank, in het donker en de visuals begonnen flink op te spelen. Ik deed mijn ogen dicht maar kon gewoon alles zien alsof ik mijn ogen open had. Na 4 uurtjes geslapen te hebben ging ik richting het station. In de trein(moest anderhalf uur treinen) deed ik lekker mijn ogen dicht, chill muziekje op en probeerde een beetje te slapen. Dit was ongeveer 14 uur na inname. Ik tripte nog steeds een beetje! Trippen in de trein was superchill, ik zat gelukkig een beetje afgesloten en alleen in de trein. Toen ik de trein uitstapte was het wel gewoon voorbij.
Al met al was het een superchille trip. Ontzettend veel gelachen, ontzettend mooie visuals en ontzettend chille sfeer. LSD is nu mijn go-to tripmiddel, ik vind het veel chiller als truffels. Een zeer geslaagde modmeeting!
Wie? SmartieAndMe, 25tolife, ZERO- en ik
Waar? Bij 25tolife thuis
Wat? LSD 120 µg
Het idee om als mods te meeten was er al een tijdje. We waren de plannen aan het bespreken, afspraken aan het maken en hadden een datum geprikt, toen 25 en Smartie kwamen met het LSD idee. Ik en ZERO- hadden geen ervaring met LSD, dus voor ons was het extra spannend. Afgelopen weekend was het eindelijk zo ver.
Na eventjes te zoeken had ik 25tolife's huis gevonden. Je hebt elkaar nog nooit gezien, maar het voelde allemaal wel bekend aan. Na een beetje gepraat te hebben besloten we boodschappen te gaan halen voor de trip. Heel veel sapjes, watermeloen, chocolade, chips en ijsjes werden er gehaald. Nadat we bij 25 thuis waren gekomen kwam Smartie ook aan, spullen werden gepakt, er werd nog wat gegeten en toen kwamen de zegeltjes tevoorschijn. Het begon toch te kriebelen, werd best zenuwachtig. Voor ZERO- was het ook de eerste keer, we zaten wat dat betreft in hetzelfde schuitje.
Ik en ZERO- hadden beide 120 µg, Smartie had 250 µg en 25 had als ervaren tripper 500 µg. Na een kwartiertje sabbelen op de zegeltjes(wat een aparte manier van inname) was het gedaan. Smartie had best wel snel effect, wij volgden een tijdje daarna. Ik wist niet echt wat ik moest verwachten, ik dacht constant dat het op een truffeltrip zou gaan lijken. Niets was minder waar, ik voelde me euforisch, we waren constant en alleen maar aan het lachen en aan het grappen en grollen in het begin. Frozen werd aangezet, niemand volgde er wat van. Ik had de film al eens eerder gezien dus ik kon af en toe wat uitleggen, maar men had het nog steeds niet helemaal door.
Exacte tijden weet ik niet, ik wist eigenlijk alleen dat we om 22:10 de zegels hadden genomen. Tijd leek ook heel erg onbelangrijk. Alles bewoog, alles was mooi, alles was leuk maar alles was vooral heel erg grappig. Ik haalde een stuk watermeloen uit de koelkast, terwijl de rest lekker een raketje zat te eten. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met een watermeloen eten, ik knoeide alles, maar dan ook echt alles onder. Het was wel echt heerlijk om te eten. De visuals werden steeds sterker. De film kwam uit het scherm, de achtergrond, wat een witte muur was werd een verlengde van het scherm.
Toen de film was afgelopen, zette 25 meet the robinsons op. Ik had de film nog nooit gezien, ik snapte er ook helemaal niks van. Ik kwam in de 'ik snap niks van niks' periode. Alles was onwerkelijk en ik kreeg er maar geen vat op, maar het was enorm grappig allemaal. 25 had er ondertiteling onder gedaan, de ondertiteling was voor de directors commentary. Ik snapte er helemaal geen snars meer van dus ik keek maar gewoon. Het was allemaal best. Ik moest eventjes plassen. Ik tripte enorm op 25's badkamer, alles bewoog, alles was aan het draaien, het was allemaal machtig mooi. Ik ging een tijdje bij een vetplant zitten, de textuur was heerlijk om aan te raken en ik zat maar naar de lasers te kijken die allemaal patroontjes aan het maken waren. Ik kreeg eigenlijk maar een paar dingen mee van de film. Iemand had fruit op zijn hoofd, niemand wist waarom. Het jochie reisde in de tijd en dat was het dan ook.
Na meet the robinsons zette 25 Astroboy op. De visuals van de film waren geweldig, het was echt mooi om te zien. Ik volgde deze film weer wat beter, het was pretty straightforward. We hadden knetterijsjes, iedereen verwachte er veel van. Smartie had het hele topje eraf gebeten, dat was de enige plek waar het knetterde. Hij merkte er niks van en vanaf dat moment begonnen we elk product wat we gekocht hadden onder de loep te nemen en af te kraken. Coolbest's Coconut en Lime kreeg het meeste commentaar, niemand proefte de kokos en het was vooral heel erg zuur. De muziek was heerlijk op de achtergrond, ik denk dat het Alle Farben was, weet het niet zeker meer.
Na Astroboy begon het allemaal wat af te zwakken, maar de 'coming down' was heel relaxt en geleidelijk. Van 5 tot 9 gechillt, gelachen en gepraat. Iedereen ging om een uurtje of 9 weer weg, ik wou nog een paar uurtjes slaap pakken voordat ik wegging. Ik lag op de bank, in het donker en de visuals begonnen flink op te spelen. Ik deed mijn ogen dicht maar kon gewoon alles zien alsof ik mijn ogen open had. Na 4 uurtjes geslapen te hebben ging ik richting het station. In de trein(moest anderhalf uur treinen) deed ik lekker mijn ogen dicht, chill muziekje op en probeerde een beetje te slapen. Dit was ongeveer 14 uur na inname. Ik tripte nog steeds een beetje! Trippen in de trein was superchill, ik zat gelukkig een beetje afgesloten en alleen in de trein. Toen ik de trein uitstapte was het wel gewoon voorbij.
Al met al was het een superchille trip. Ontzettend veel gelachen, ontzettend mooie visuals en ontzettend chille sfeer. LSD is nu mijn go-to tripmiddel, ik vind het veel chiller als truffels. Een zeer geslaagde modmeeting!