#1
ZERO- zei:Maar ja ik ben voor speed voor de volgende modmeet, of gewoon alcohol drinken, maar ketamine vind ik ook een goed idee, want dat wil ik ook nog wel eens een keertje doen. Lijkt me wel een beetje eng omdat je daar zo raar van wordt, maar goed ik vond LSD ook eng haha.
Meh, alcohol is zo normaaltjes :P Speed ben ik ook wel voor, mij maakt het weinig uit in ieder geval. Heb zo'n toffe ervaring gehad dat het wel goed moet komen.
