Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD tripreport vanuit vier verschillende oogpunten!

LSD tripreport vanuit vier verschillende oogpunten!

35 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZERO- zei:
Maar ja ik ben voor speed voor de volgende modmeet, of gewoon alcohol drinken, maar ketamine vind ik ook een goed idee, want dat wil ik ook nog wel eens een keertje doen. Lijkt me wel een beetje eng omdat je daar zo raar van wordt, maar goed ik vond LSD ook eng haha.
Klik om te vergroten...

Meh, alcohol is zo normaaltjes :P Speed ben ik ook wel voor, mij maakt het weinig uit in ieder geval. Heb zo'n toffe ervaring gehad dat het wel goed moet komen.
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk om te lezen allemaal zeg :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Alle vier toffe verhalen maar vooral van het verhaal van pandan kreeg ik zin om het ook eens te doen.

Even een algemeen vraagje. Waarom trippen mensen zo vaak 's nachts? Ik moet er niet aan denken om een hele nacht door te halen, maar misschien is dat makkelijker met een zegeltje?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf vaak het gevoel dat ik snachts meer effecten merk. Als er minder stimuli zijn, zullen de wel aanwezige stimuli meer aanwezig zijn.


@mods, ga dat nou niet hier overleggen, dan maak je de rest jaloers :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
WeirdyBeardy zei:
Even een algemeen vraagje. Waarom trippen mensen zo vaak 's nachts? Ik moet er niet aan denken om een hele nacht door te halen, maar misschien is dat makkelijker met een zegeltje?
Klik om te vergroten...

Tsja de vermoeidheid kan het wel tegenwerken. 's Nachts en overdag hebben allebei wel wat, heeft allebei een ander effect op de visuals. Overdag in het zonnetje vind ik ook heel relaxed maar geeft een compleet andere sfeer.

25tolife zei:
Geen haast ; liever 1 tegelijk hoewel eigenlijk kan alcohol altijd wel hoewel ik daar niet veel van drink normaal.

Was een interessante en leuke reis
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde ook niet allemaal tegelijk :grin: Alcohol en Keta is niet de beste combi...

Fool zei:
@mods, ga dat nou niet hier overleggen, dan maak je de rest jaloers
Klik om te vergroten...

Kan ik me absoluut voorstellen, sorry :P We bespreken dat verder in private :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond 's nachts wel heel tof, maar ik vond de nacht doorhalen wel zwaar. Ik heb sowieso wel slaapproblemen over het algemeen en kan er niet zo goed tegen een hele nacht niet te slapen, haha. Volgende keer zou ik liever rond een uur of 4 's middags beginnen, dan heb je zowel overdag als nacht.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
@mods, ga dat nou niet hier overleggen, dan maak je de rest jaloers
Klik om te vergroten...

Kan ik me absoluut voorstellen, sorry :P We bespreken dat verder in private :P
Klik om te vergroten...
Ons jaloers maken met een volgend tripreportje is dan natuurlijk veel leuker :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha don't worry die komt er zeker. 4 om precies te zijn :rock:
H
HealthFreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heeeeerlijke muziek. Ken de Farban nog niet :sunglasses:

Begin stiekem toch wel nieuwsgierig te worden naar synthetische drugs.

Het euforische, constanter heeft iedereen dat zo ervaren?
Wat waren de grootste verschillen met truffels/paddo's volgens jullie?

Nice reports, goede keuze om het uit meerdere perspectieven te schrijven.
Leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. :)
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alle 4 top reportjes!
Leuk idee ook.

R0mmelP0t
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
HealthFreak zei:
Het euforische, constanter heeft iedereen dat zo ervaren?
Wat waren de grootste verschillen met truffels/paddo's volgens jullie?
Klik om te vergroten...
Oké ik heb maar 1x truffels gedaan en 1x LSD dus, maar, ultrakorte samenvatting van mijn ervaring: van LSD word je in inderdaad euforisch en met truffels gaan je emoties alle kanten op. Truffels meer een emotionele mindfuck en LSD een mindfuck in hoe je alles om je heen ervaart. Wel allebei veel denkwerk maar op een andere manier. En met truffels vond ik trouwens ook meer patroontjes en kleurveranderingen qua hallucinaties, met LSD had ik meer lijnen overal om-/doorheen en vervormingen. Denk ik.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
HealthFreak zei:
Heeeeerlijke muziek. Ken de Farban nog niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Tientalle leuke setjes op Soundcloud, maar toch wel speciale aandacht voor de Swing Special (Kings Purpur) :grin: Dat maakt mensen ook euforisch hoor :P
HealthFreak zei:
Begin stiekem toch wel nieuwsgierig te worden naar synthetische drugs.

Het euforische, constanter heeft iedereen dat zo ervaren?
Wat waren de grootste verschillen met truffels/paddo's volgens jullie?
Klik om te vergroten...

Wat mij betreft ook. LSD is veel rustiger en euforischer dan Paddo's/truffels. Ik heb het gevoel dat je de effecten wat meer kunt sturen en toelaten/blokkeren wanneer je dat wilt. Bij Paddo's en truffels worden de indrukken meer op je af gebombardeerd, terwijl je daar met LSD meer vrijheid in hebt.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het verschil tussen truffels en LSD voornamelijk de rust die LSD brengt. Paddo's/truffels zijn veel chaotischer. Emoties, gedachten en visuele effecten zijn bij truffels altijd verrekte chaotisch. LSD is veel rustiger, veel verfijnder wat dat betreft. Ik had het er tijdens de trip met Smartie nog over, over hoe rustig en verfijnd LSD aanvoelt. Met truffels heb ik altijd het gevoel dat mijn lichaam het er niet mee eens is, dat ik mezelf aan het vergiftigen ben. Met LSD had ik dat totaal niet. De bodyload is ook veel lager met LSD.

Qua visualisaties zijn truffels wel wat heftiger. Dit kan natuurlijk ook aan mijn dosage van LSD liggen, maar de visuals zijn ook anders. Zoals ZERO- al zei, meer kleur en patroontjes bij truffels. Bij LSD leek alles wel vloeibaar en subtiel. Maar je moet het allebei geprobeerd hebben om te zien welke je fijner vind. LSD is voor mij in ieder geval fijner als truffels.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Visuals ligt gedeeltelijk aan je dosis. Ik had met 15g hollandia veel heftigere visuals dan die 120ug zegel die jij had. Met de 250ug kwam ik daar al behoorlijk in de buurt, toch waren de visuals iets minder intens dan met truffels.

Met 15g hollandia zag ik op een gegeven moment eigenlijk bijna alleen nog maar visuals :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja kinders hierboven.. HOE DAN RUSTIG? IK WERD NIET RUSTIG HOOR? (Of deed ik wel rustig?)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Ja kinders hierboven.. HOE DAN RUSTIG? IK WERD NIET RUSTIG HOOR? (Of deed ik wel rustig?)
Klik om te vergroten...

Hé doe eens rustig joh :wave:

De meeste drukte zat van binnen denk ik, zo druk was je niet.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#16
HealthFreak zei:
Heeeeerlijke muziek. Ken de Farban nog niet :sunglasses:
Het euforische, constanter heeft iedereen dat zo ervaren?
Wat waren de grootste verschillen met truffels/paddo's volgens jullie?
Klik om te vergroten...

LSD (hangt wel van de dosis) af is iets beter te sturen dan truffels. Maar, voor mij is het grootste verschil dat ik na een LSD trip bijna een dag nodig heb om, wat ik noem, te 'landen'. Met truffels ben ik na 5-6 uur weer helemaal terug, ongeacht dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."