#1
Ik heb het gisteren voor het eerst 'echt' geprobeerd te gebruiken, met 5x extract, en daar geen resultaat uit gehaald.. Ik heb nogal wat gelezen over dit spul en ben er vanaf het begin al een beetje bang voor geweest. Dit is dus kennelijk echt een drug die je op je donder geeft bij de minste of geringste 'overtreding', en wat de regels precies zijn is mij niet duidelijk.
Ik zou denk ik doodsbang zijn als ik zou meemaken wat jij hebt doorstaan, maar ook achteraf heel blij met die ervaring. Ik kan er verder niets over zeggen aangezien ik dus nog geen ervaring heb met salvia, maar als je besluit om terug te gaan vind ik je heel dapper en hoop ik het report te lezen. Ter overweging; lichamelijk kan het geen kwaad als je toch iemand in de buurt hebt om je in de gaten te houden, en als je 10+ trips hebt overleefd, zal je die extra ook overleven. Maar dat is jouw beslissing![:)]()
Ik zou denk ik doodsbang zijn als ik zou meemaken wat jij hebt doorstaan, maar ook achteraf heel blij met die ervaring. Ik kan er verder niets over zeggen aangezien ik dus nog geen ervaring heb met salvia, maar als je besluit om terug te gaan vind ik je heel dapper en hoop ik het report te lezen. Ter overweging; lichamelijk kan het geen kwaad als je toch iemand in de buurt hebt om je in de gaten te houden, en als je 10+ trips hebt overleefd, zal je die extra ook overleven. Maar dat is jouw beslissing
