Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia "de tunnel"

Salvia "de tunnel"

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het gisteren voor het eerst 'echt' geprobeerd te gebruiken, met 5x extract, en daar geen resultaat uit gehaald.. Ik heb nogal wat gelezen over dit spul en ben er vanaf het begin al een beetje bang voor geweest. Dit is dus kennelijk echt een drug die je op je donder geeft bij de minste of geringste 'overtreding', en wat de regels precies zijn is mij niet duidelijk.

Ik zou denk ik doodsbang zijn als ik zou meemaken wat jij hebt doorstaan, maar ook achteraf heel blij met die ervaring. Ik kan er verder niets over zeggen aangezien ik dus nog geen ervaring heb met salvia, maar als je besluit om terug te gaan vind ik je heel dapper en hoop ik het report te lezen. Ter overweging; lichamelijk kan het geen kwaad als je toch iemand in de buurt hebt om je in de gaten te houden, en als je 10+ trips hebt overleefd, zal je die extra ook overleven. Maar dat is jouw beslissing :)
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik het zo lees zou ik heel erg graag het nog eens willen in die tunnel, voor de andere wereld te zien..
Maar ik zou ook die angsten hebben..
Ik heb nog maar 1x Salvia gedaan dus ik zou niet kunnen zeggen als je het nog is zou doen.
Maar nu je weet wat je kan verwachten ongeveer zou ik het toch overwegen.
Als je het doet, post zeker een tripreport!
:wave:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo heftig man, dat lijk me ook een hele enge situatie, maar hoelang duurt zo'n trip nou want uit dat verhaal lijk het niet zo lang te duren. Ik wil ook is Salvia proberen (Eerste tripmiddel), maar zit nog te twijfelen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
1,33 gram van 15 extract.
Lijkt me sterk hoor, ik heb eens 0.05 gram 20 extract genomen en ik was of KO, of ik heb een gaatje van 10 minuten in mijn geheugen. Mijn bewuste herinneringen begonnen daarna weer in een vleesetende plant, niet wetende dat ik aan het trippen was.

Rotterdam, duurt 5 tot 15 minuten ofzo, en misschien nog even een beetje wazig daarna. Salvia kan wel heel heftig zijn hoor. LSD en paddos ben ik nooit meer bang van als ik ze neem, maar salvia en DMT nog wel een beetje. Weet niet of salvia nou zo goed is om kennis te maken met de wondere wereld van het trippen.
v
verkeynLid
01-01-2024, 00:00
#5
kan het dan zo heftig aankomen?
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het nu een keer gedaan.. Ik heb de trip niet zo ernstig ervaren (weet trouwens ook niet hoeveel extract/gram) maar toch klonk je verhaal een beetje herkenbaar. Een vriend van mij heeft het toen ook gedaan maar heeft veel meer gepakt. Hij deed eerst de eerste shot, geen effect, tweede shot volgens hem te weinig effect (dit kan het niet zijn zeej tie), en derde shot begon ie allemaal raar te doen. Hij viel achterover in de bank waarna hij meteen weer opstond en begon te klagen dat hij naar de kast toe werd getrokken. Vervolgens ging hij midden in de kamer staan met zijn armen gespreid en hij werd ECHT naar achter getrokken. Mischien is dit te vergelijken met jou tunnel. Ik weet niet 0f hij ook alles zag smelten enz..
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch raar, ik heb eergisteren voor het eerst salvia geprobeerd (10x) en bij mij was het allemaal niet zo extreem geworden. Wat er allemaal met mij en de wereld om me heen gebeurde werd in een soort van mindere vorm afgespeeld. Het leek net alsof het niet extremer kon. Ik heb het dus wel als prettig ervaren, maar ik had te hoge verwachtingen van Salvia. Na het gebruik van paddo's ben ik er min of meer vanuit gegaan dat salvia eigenlijk extremere effecten had.

Ik zou mezelf waarschijnlijk meelaten gaan in de tunnel, puur door interesse waar ik heen zou gaan. Even weg van de realiteit, daarvoor doe je het toch?

:wave:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1x gedaan, kheb het toen een aantal keer geprobeerd, helemaal niks!

Nu ben ik van plan om het misschien in een waterpijp te doen omdat het in een puurpijpje echt niet te doen is, veelste heet en kenkersmerig.

Iemand info?
s
svenjansenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wazige shit hoor die salvia. Eerste keer flinke hijs genomen en ik begon 2 min later zwaar hard te lachen :tearsofjoy: Ik kon het niet tegenhouden, en vervolgens was het net alsof er een elastiek om mij heen zat en mij naar achteren trok. Ik vond het best wel eng eigenlijk, alsof ik behekst was! :openmouth: 10 minuten later lag ik nog steeds te lachen, maar toen was het over. Best geinig op zich, maar wel heeeel vreemd! Je hebt er totaal geen controle over, terwijl je dat bij paddo's wel hebt. Alhoewel, ben ik met paddo's ook wel eens fout gegaan....misschien moet ik het vaker doen dan....NOT!

Svenneke
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb heel veel gelezen over die tunnel, en het schijnt de mooiste ervaring te zijn die je maar kan hebben. Maar dat kan met iedereen anders zijn.
Ook is et zo met salvia, dat het een omgekeerde tollerantie heeft.
Hoe vaker je het gebruikt, hoe gevoeliger je word.
Het is daarom ook slim om te beginnen met alleen de blaadjes, dan de 5X ->10X->20X->30X.
Want de eerste keer had ik ook bijna geen effect, alleen een heel stoned gevoel, en heel raar zicht dat alles tegenbewoog.

Op forum fok ofzo was er een heel groot topic van 30 'bladzeides' . kheb alles erover gelezen,
en een tripper had omschreven hoe et einde van de tunnel was, hij werd opgeheven, alles van het hele universum werd hem opeens duidelijk. hij zag voor alles een oplossing.

sinds ik dit had gelezen, ben ik een soort van gelovig geworden. ik geloof in andere dimensies, uitreden van je geest enzo.

het lijkt eng, maar als je veel erover leest, dan ben je goed voorbereid en kan je egt genieten.
Ik ga binnekort ook weer experimenteren met salvia.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lin09 zei:
Na een aantal jaar ervaring te hebben met Salvia en een stuk of 10 trips gemaakt heb ik besloten om een grote dosis te nemen als ik me niet vergis was 1,33 gram van 15 extract.
Een vriend stak me waterpijp aan en ik nam een vlinke teug, en ik plofte in me luie stoel.
Terwijl de rook nog door me longen dansden wilden ik me muziek iets zachter zetten, dus ik draaide me om naar me computer.
Op dat moment keek ik naar me klok en hij begon te smelten, druppels dropen over de muur en werden geel.Ik keek om me heen en al me meubilair en muren begonnen te druipen en alles wel een gele creme achtige kleur.Voordat ik het wist was alles in me kamer vloeibaar geworden en ik stond midden in een klotsende zee van creme, wilde golven sloegen door de kamer.
Het het begon allemaal rond te draaien de zee veranderde langzaam maar zeker in een tunnel.
Een lange tunnel met sterke aantrekkings kracht alles werd naar het einde van de tunnel gezogen.
Op het einde van de tunnel stond een vrouw met lange armen die zei "Lin je hebt de Salvia onderschat hiervoor ga je boeten je gaat nu mee naar de wereld van Salvia".
Ik schrok hier heel erg van ik wilde trippen maar hier had ik me eigen niet op voorbereid, ik was doods bang en verzette me eigen tegen de trip ik wilde de realiteit checke zoals dat met paddo's kan....

Wat vinden jullie hiervan? klinkt het bekend?
Klik om te vergroten...

Dat komt mij heel bekend voor ja.
Ik heb enkele lichte tripjes gehad die gewoon algehele vaagheid waren en een soort extra bewustzijn veroorzaken, net of er achter je gezichtsveld nog een wereld bestaat. Toen op een gegeven moment heb ik een flinke portie genomen van 20x extract:
Ik was toen ook helemaal weg en er was ook een vrouw die zei dat ik mee moest. Ik verzette me ook op een of andere manier en eindigde op bed met wazigheid. Het is al een jaar of 2 geleden, ik weet de verdere details niet meer. Ik heb dit nooit gehad met paddo's of lsd, ik heb zelfs met beide nog nooit een bad trip gehad.

Bij Salvia bleef er ook wat angst aanwezig bij mij, veel later heb ik toen nog wat 10x extract gekocht en voorzichtig aan lichte tripjes gemaakt om er weer aan te wennen. Ik heb tot nu toe nog geen poging ondernomen om weer zo'n heftige ervaring te veroorzaken, het trekt me ook niet echt. Misschien op een dag weer wel.....
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
lin09 zei:
the dark side is strong with this one
Klik om te vergroten...

Het is maar hoe je 't bekijkt. :wink:

grts
l
lin09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nu 4 jaar later, nog steeds geen behoefte, te eng.
ik heb nog wel een paar kleine trips gemaakt maar salvia hoeft van mij niet meer.

the dark side is strong with this one
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopejoo zei:
Ik heb heel veel gelezen over die tunnel, en het schijnt de mooiste ervaring te zijn die je maar kan hebben. Maar dat kan met iedereen anders zijn.
Ook is et zo met salvia, dat het een omgekeerde tollerantie heeft.
Hoe vaker je het gebruikt, hoe gevoeliger je word.
Het is daarom ook slim om te beginnen met alleen de blaadjes, dan de 5X ->10X->20X->30X.
Want de eerste keer had ik ook bijna geen effect, alleen een heel stoned gevoel, en heel raar zicht dat alles tegenbewoog.

Op forum fok ofzo was er een heel groot topic van 30 'bladzeides' . kheb alles erover gelezen,
en een tripper had omschreven hoe et einde van de tunnel was, hij werd opgeheven, alles van het hele universum werd hem opeens duidelijk. hij zag voor alles een oplossing.

sinds ik dit had gelezen, ben ik een soort van gelovig geworden. ik geloof in andere dimensies, uitreden van je geest enzo.

het lijkt eng, maar als je veel erover leest, dan ben je goed voorbereid en kan je egt genieten.
Ik ga binnekort ook weer experimenteren met salvia.
Klik om te vergroten...

He dopejoo, Zou je mss een link willen plaatsen van dat topic over salvia. Het laat mij niet meer los. Ik heb nog maar 6 a7 keer salvia gedaan, maar ik herinner me nog iedere trip best goed, steeds hetzelfde, naar achter getrokken, vakjes of lichtjes die leven en in elkaar zitten, ik die door de muur ga. Ik moet denk ik leren door meditatie of andere om rustiger de trip in te gaan. Salvia heeft me eens zo bang gemaakt en dat is niet meer weg gegaan, als ik erover praat komt het terug. Ik weet nog steeds niet goed waar die angst vandaan komt. Toch wil ik weten wat het is. Ik geloof dat het inderdaad een andere dimensie is. En wel een van een hogere waarheid en snelheid. Daarom dat je zoveel informatie op korte tijd kan binnenkrijgen....
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor wie interesse heeft, hier de link naar mijn trip-report ivm Salvia, geplaatst op dit forum - waarbij ik er ook enkele dingen aan probeer te koppelen:

viewtopic.php?f=21&t=52614&p=1156228#p1156228
l
lin09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Na een aantal jaar ervaring te hebben met Salvia en een stuk of 10 trips gemaakt heb ik besloten om een grote dosis te nemen als ik me niet vergis was 1,33 gram van 15 extract.
Een vriend stak me waterpijp aan en ik nam een vlinke teug, en ik plofte in me luie stoel.
Terwijl de rook nog door me longen dansden wilden ik me muziek iets zachter zetten, dus ik draaide me om naar me computer.
Op dat moment keek ik naar me klok en hij begon te smelten, druppels dropen over de muur en werden geel.Ik keek om me heen en al me meubilair en muren begonnen te druipen en alles wel een gele creme achtige kleur.Voordat ik het wist was alles in me kamer vloeibaar geworden en ik stond midden in een klotsende zee van creme, wilde golven sloegen door de kamer.
Het het begon allemaal rond te draaien de zee veranderde langzaam maar zeker in een tunnel.
Een lange tunnel met sterke aantrekkings kracht alles werd naar het einde van de tunnel gezogen.
Op het einde van de tunnel stond een vrouw met lange armen die zei "Lin je hebt de Salvia onderschat hiervoor ga je boeten je gaat nu mee naar de wereld van Salvia".
Ik schrok hier heel erg van ik wilde trippen maar hier had ik me eigen niet op voorbereid, ik was doods bang en verzette me eigen tegen de trip ik wilde de realiteit checke zoals dat met paddo's kan.Ik wilde me klok vastpakken om te kijken of die niet echt vloeibaar was geworden, maar dit had geen enkele zin de klok was al getransformeert in een gele drek die onderdeel van de tunnel was.

Inmiddels was ik opgestaan en ik draaide me eigen om dit gedeelte van de kamer had ik nog niet gezien, en daar stond me neefje die al begon te smelte in de zee van creme.
Ik wist aan hem moet ik me eigen vast houden dit was me laastse kans. Ik greep me neefje vast bij z'n arm en zweefde horizontaal door de kamer ik moest me erg goed vasthoude of ik werd de tunnel in gezogen naar een andere werled.(in werkelijkheid hing om het middel van me neefje languit over de grond te kwijlen).
Een vriend van mij schrok hier zo van dat hij de lamp aan zetten. Op dat moment schrok ik wakker, ik stond op en wankelde door me kamer toen zag ik me waterpijp en een restje Salvia liggen ik vroeg heb ik Salvia gerookt? ja wordt me gezegd. Van vreugde en geruststelling lach ik me eigen kapot.




Deze trip is nu meer dan een jaar geleden ik heb nog een stuk of 3 keer Salvia gedaan maar in hele kleine dossisen, Ik krijg hier geen fijn gevoel bij ik weet dat Salvia geen "plezier drug" is maar iedere keer voelt het een beetje eng.
Ik denk er zelf een beetje aan om weer die dossis te nemen en nu voorbereid door de tunnel te gaan om te kijken hoe het in die werled is. Want zolang ik niet weet of het daar goed is, blijft salvia voor mij een beetje enge drug.
Misschien moet ik het maar laten voor wat het is, en het niet meer gebruiken.
Misschien moet ik die angst onder ogen komen want misschien is het heel fijn aan de andere kant.

Wat vinden jullie hiervan? klinkt het bekend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."