Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn paddos (Ps. cubensis) zijn tijdens mijn vakantie door de verzorger rechtstreeks OP de zakjes met vochtvreters (silica gel) gelegd, toen de vliesjes gescheurd waren en rijp om geplukt te worden. Toch zat er naar mijn idee witte schimmel op de steeltjes nadat ze volledig droog waren. Ik heb de paddos toch maar opgegeten, eerst 1, een half uur later 2, een uur later 5 en na 1,5 uur ongeveer 10 gedroogde paddos. Resultaat: Ik voelde helemaal niks en ik werd ook niet ziek of misselijk. Hoe kan dit?! Sporen komen van de sirius in eindhoven. Heeft iemand slechte ervaringen met Ps. cubensis van deze smartshop? Groeten Sven"
"Wazige shit hoor die salvia. Eerste keer flinke hijs genomen en ik begon 2 min later zwaar hard te lachen Ik kon het niet tegenhouden, en vervolgens was het net alsof er een elastiek om mij heen zat en mij naar achteren trok. Ik vond het best wel eng eigenlijk, alsof ik behekst was! 10 minuten later lag ik nog steeds te lachen, maar toen was het over. Best geinig op zich, maar wel heeeel vreemd! Je hebt er totaal geen controle over, terwijl je dat bij paddo's wel hebt. Alhoewel, ben ik met paddo's ook wel eens fout gegaan....misschien moet ik het vaker doen dan....NOT! Svenneke"
"Ik heb zelf nog nooit LSD gedaan, maar ik heb ooit ergens gelezen dat het 30 jaar lang in je ruggegraat blijft zitten. Dan is het dus mogelijk dat het onwillekeurig een keer naar je hersens schiet, terwijl je aan het autorijden bent of wat dan ook. Dan krijg je ineens een flashback waar je dus geen controle over hebt. Lijkt mij erg gevaarlijk en om die reden doe ik het dus al bij voorbaat niet. En stel dat je fout gaat, zit je mooi 12 uur lang te kijken. Ooit een verhaal gehoord van iemand die 5 uur lang naar het gordijn heeft zitten staren. Was bang dat de duivel er achter zat. Tja op zich kan dat bij paddos ook gebeuren, maar dan ben je er wel sneller vanaf. Mijn voorkeur gaat dus naar paddo's. 'Maar doe het in een relaxte omgeving, alleen als je zeker bent van jezelf en bereid het goed voor. Het is geen kattepis. Svenneke"