#1
De titel zegt genoeg. Voor mij exact hetzelfde. Bye bye XTC, hello 4FA
elpatron zei:Leuk report!!
all1 vraag ik me wel af hoe je 4fmp inneemt, en wat de main effects hiervan zijn ben totaal onbekend met deze drug!

xtaac zei:Leuk verslag! Zeker dat je zweefd over de grond klinkt bij mij ook bekend. Had vorige maand inplaats van de gebruikele hoeveelheid die ik normaal nam (120mg), besloten om de dosis wat te verhogen naar zo'n ongeveer 160 mg. Wat een verschil, heb me zeker wel 5 a 6 uurtjes mega chill gevoeld. Kortom lekker met iedereen gepraat en keihard losgegaan op de muziek en energie voor 10, heerlijk! Normaal als ik 120mg nam was het toch meestal een ''net niet'' ervaring. Maarja dat verschild natuurlijk per persoon.
En tja...Cari lekebusch, wat een baas is dat![]()
Wil zeker ook een keertje naar chateau techno. 18 April Awakenings Adam&Joseph special in de westergasfabriek wooeeehooee
Dit setje van Cari luister ik bijna elke dag, echt de moeite waard om deze te luisteren.
https://soundcloud.com/carilekebusch/ca ... set-spring
laukithel zei:Ik heb een vraag! Ik heb in het verleden 4fmp/5apb in vloeibarevorm geprobeerd dit was een buisje en zat paarse vloeistof in we deelden dit met ze tweeen. Mijn ervaring was ook echt veel beter dan xtc (xtc nam ik meestal 1/3 van dit was voor mij ruimvoldoende). 4fmp/apb komt zo lekker rustig aan en geleidelijk voel je alles in stappen. Nu hebben we 4fmp in pillenvorm route 66. Hoeveel kan je hier het beste van nemen? ik ben namelijk geen regelmatige gebruiker en wat voorzichtig altijd. Een vriend zei namelijk een hele?! daar krijg ik alweer gelijk de kriebels van. wat is jullie ervaring?
laukithel zei:Ik heb een vraag! Ik heb in het verleden 4fmp/5apb in vloeibarevorm geprobeerd dit was een buisje en zat paarse vloeistof in we deelden dit met ze tweeen. Mijn ervaring was ook echt veel beter dan xtc (xtc nam ik meestal 1/3 van dit was voor mij ruimvoldoende). 4fmp/apb komt zo lekker rustig aan en geleidelijk voel je alles in stappen. Nu hebben we 4fmp in pillenvorm route 66. Hoeveel kan je hier het beste van nemen? ik ben namelijk geen regelmatige gebruiker en wat voorzichtig altijd. Een vriend zei namelijk een hele?! daar krijg ik alweer gelijk de kriebels van. wat is jullie ervaring?
donald_duck zei:het is de ideale partydrug en veel minder schadelijk dan een pilletje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."