Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nouja wat ik eigenlijk zou willen weten is hoe die "flashbacks" ontstaan want daar heb ik na mijn truffel ervaring wel nog redelijk wat mee te maken, ik vind het niet erg ofzo integendeel maar ik denk tog dat het niet zo goed is. Messchien als je dat wilt kun je dat eens vragen voor mij? Bedankt"
"Ik heb een beetje hetzelfde probleem ik gebruik geen xtc meer omdat het effect niet meer zo lang duurt en ik word er ook kei lam van de laatste tijd. Ik wil die 4FMP ook proberen maar hier is het nergens te vinden"
"We waren met 3 : Ik,A en B. We waren voor mijn verjaardag naar sluis geweest om truffels te kopen. A kocht een grote portie Dragon's Dynamite en ik en B een middel portie tampanesis en een setje lachgas. We hadden onze bus terug naar belgie gemist en moesten nog een uur wachten op de volgende. We hebben ons daar dan op een bankje gezet en rustig onze truffels opgegeten. Anderhalf uur later waren we terug bij A thuis en al behoorlijk aan het trippen. We hadden alledrie supergrote pupillen (zoals bij xtc) en ik schrok ervan. Ik zag alle kleuren veel intenser en alles was mooi. De schaduwen op de muur vielen mij vooral op. IK was constant aan het lachen en rond mij aan het kijken. Na een paar joints was alles zo vaag. Ik vergat heel tijd wat ik aan het doen was. Het was alsof je droomt en wakker word en vergeet wat je gedroomt hebt. A en B deden ook zo raar. Ze keken heel tijd rond en als ik vroeg wat ze aan het doen waren wisten ze het zelf niet echt lachen haha Toen besloten we om het lachas te proberen maar niemand durfde als eerste. We besloten dan om eerst nog een joint te rollen en dan een ballon lachgas te delen. Ik had geen besef van tijd meer maar ik denk dat het ons toch een half uur tijd heeft gekost om 1 stom jointje te rollen. Na de we die joint gerookt hadden was ik zo hard aan het trippen dat elk voorwerp in de kamer golfde. De vloer werd vloeibaar enzo. Toen we eindelijk uitgevist hadden hoe we het lachgas in de ballon moesten krijgen ging A als eerste hij nam messchien 1/10 van de hele ballon en zei dat hij er niets van voelde. Ik nam dan een halve ballon en nog geen 3 sec later werd heel de kamer verlicht alsof de zon vanachter de wolken komt ofzo xd even later kwam ik tot mezelf en zag ik A en B bezig met een nieuwe ballon te vullen. Ik wist bijna niks meer van wat er gebeurt is na dat ik die halve ballon ingenomen had dus ik had er even genoeg van. Maar A en B namen samen een hele ballon in waardoor ze alletwee op het bed lagen met de slappe lach. Toen besloot ik ook een volledige ballon te doen. Ik zoog traag van de ballon en voelde het steeds beter opkomen. Een paar seconden na dat ik de hele ballon binnen had ging ik achterover op het bed liggen. Ik voelde overal tintelingen in mijn lichaam en zag alle kleuren die je maar kunt denken. Ik zwaaide mijn armen voor mijn gezicht en zag ze zeker 10 keer in 10 verschillende kleuren ik wou dit zeggen tegen mijn vrienden maar ik was teveel aan het lachen om nog te kunnen spreken. We hadden 8 slagroompatronen en die waren binnen het halfuur op. Daarna zijn we even bekomen van het lachgas maar de truffels deden nog steeds hun ding Ik was naar A aan het kijken. B naar plafond en A zat op een stoel naar zijn eigen voeten te staren. Plotseling stond A in paniek recht hij brabbelde complete wartaal uit en sprong in zijn bed en wikkelde zich helemaal in zijn deken. Ik en B keken naar elkaar en schoten in de lach. Toen vroegen we aan A wat er was en hij zei dat de vloer over zijn voeten kroop. Veel meer speciaal is er niet gebeurt. We zullen dit binnenkort weer doen (messchien zonder lachgas maar ik schrijf zeker ook een report) Thnx voor het lezen Grtz"
"25tolife zei: Ben benieuwd naar hoelang de 'trip' was bij jullie/jou Klik om te vergroten... Ik denk toch iets van een 6u zeer intens en 8u in totaal ofzo"
"Jammer voor je ik werd ook al een paar keer misselijk en lijkbleek in het begin dat ik blowde maar na eens goed kotsen voelde ik me helemaal beter"
"Ik heb afgelopen zaterdag truffels gecombineerd met wiet dit was gewoon zo zalig. Eerst was ik met wat vrienden in een jeugdhuis waar ik de truffels innam.(2de maal dat ik dit deed) Na een half uur voelde ik me high worden maar ik had die dag nog geen wiet gerookt.Na een uur ongeveer kwamen de visuals(dingen die bewegen,vervormen)en het energiek gevoel.Ik stond wat gekke bekken te trekken enzo ik weet niet of er nog zijn van jullie die dat hebben ?Ik heb ook pool gespeeld dat was gewoon ongeloofelijk moeilijk want ik kon mij niet meer concentreren. Daarna gingen we naar een reggea/dubstep festival op de zeedijk.de wandeling naar daar was zo zalig omdat al mijn vrienden zo high waaren en ik was aan het trippen.We lachten heel de tijd uit het niets.Gewoon hilarisch. Eenmaal daar zat de sfeer er echt in ik had gewoon zoveel zin om te dansen op de muziek en met de geur van wiet die overal rondhing.Er werd mij wel af en toe een trekje aangeboden maar ik wist niet wat het zou doen met me in combinatie dus bleef ik gewoon doordansen. Plots belde mijn kleine broer,ik kon hem niet verstaan door de muziek. Ik ging even weg en belde terug; Hij vroeg op een heel zielig toontje hoelaat ik thuis kwam wat hij was alleen.Aan de telefoon was ik zeer hard voor hem maar terug in de menigte moest ik bijna huilen. Ik ging naar en vriend van mij die mij snel even kon voeren op de brommer terug naar het jeugdhuis waar mijn fiets stond.Hij zij nog dat ik voorzichtig moest zijn op de fiets.Toen ik eindelijk mijn fietsslot openkreeg snelde ik naar huis.Onderweg op het voetpad moest ik uitwijken voor een zwart voorwerp die daar helemaal niet lag ik reed in de struiken en viel.Ik stond zo snelmogelijk weer op en fietste door.De laatste straat die ik in moest werd steeds langer er kwam gewoon geen eind aan en plots was ik op het einde van die straat. Eenmaal thuis was ik weer helemaal op mijn gemak.Toen ik met mijn broer naar de film kick-ass had gekeken ging hij gaan slapen het was dan 23u ofzo.Ik rolde toen nog een jointje rookte die op en ging in mijn bed gaan liggen.Toen die erbij kwam zag ik overal blauwe en rode puntjes flikkeren(zoals bij een kerstboom) maar dan over heel de kamer verspreid. Om de duur werden die als maar feller.Ik zag in mijn ooghoek dingen vervormen als ik er recht naar keek werden die terug normaal.In het midden van mijn zicht (kan dit echt niet beter beschrijven) vormden zich allerlei patronen waar ik geen naam voor kan verzinnen het enige dat ik kan beschrijven waren overal kattegezichten.Het was volledig stil in mijn kamer en tog hoorde ik muziek die in mijn hoofd afspeelde ik ben 100% dat het niet van buiten komt want het halucinogene muziek die meespeelde met de patronen.En moest je nuchter zijn zou je zeggen wat een kutmuziek is dit. Daarna viel ik in slaap(best wel kut). De volgende ochtende voelde ik het nog een klein beetje maar na een stevig ontbijt was dit ook weg. Conclusie: Dit was zo zalig zal deze combi zeker nog eens doen Ik heb dit zo goed mogelijk proberen te beschrijven maar dit was zeer moeilijk.Whatever hopelijk was dit leuk om te lezen... Peace"
"ZERO- zei: Onderweg op het voetpad moest ik uitwijken voor een zwart voorwerp die daar helemaal niet lag ik reed in de struiken en viel. ^Ik moest hier stiekem een beetje om gniffelen. Klik om te vergroten... geen probleem hoor ik krijg hier ook binnenprettjes van als ik er terug aan denk"
"Nouja gelukkig dat je goede vrienden hebt want als ze je alleen laten zou je je nog veel erger voelen. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar ik weet dat de effecten van spacecake helemaal anders zijn dan wiet roken. Ik heb ook gehoord dat dit niet voor beginende blowers is. Anyway meschien volgende keer thuis nemen of niet in het openbaar, genoeg eten en drinken bijhebben en een lekker warm deken. Greetzzz"
"Leuke trip report. Ik heb ook eens LSD gedaan heb mezelf een kwartier aangestaard omdat ik mezelf niet meer herkende,klinkt bekend"
"bedankt man En gebruik je nog ? anders happy tripping he"