Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine: krankzinnig...

Methoxetamine: krankzinnig...

21 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, nu wil ik dit stofje :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Wederom lekker geschreven leest lekker vlot door!
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

Angramar Temenos zei:
Ok, nu wil ik dit stofje :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy:

Dat zou vroeger ook mijn eerste reactie zijn geweest. :sunglasses:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sjarel zei:
leuk report :)

nog vraagje.Ik heb het nu ook liggen, en vraag me af als het gebruikt kan worden in combinatie met lsd of paddo's, of gaat dit geheid zorgen voor een badtrip?
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :)

Ik zou het je afraden, er is nog maar heel weinig over bekend. Sowieso altijd eerst apart gebruiken, wil jij dan het proefkonijn spelen, dat moet je zelf weten.
Ik wil je altijd helpen met dosissen uitzoeken, maar weet welk risico je neemt. :wink:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook dit report is weer goed :sunglasses: Vreemd stofje, misschien ga ik toch maar grootschalig inslaan, al zullen mijn ouders er wel vraagtekens bij zetten als er ineens allerlei lugubere enveloppes met de post komen :rockband:
f
franxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm apart spul dus... zodra ik het geprobeert heb zal ik ook een tripreportje maken.
Thanks for sharing Sublimo !!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#6
liever echte ket dus?

mooi report !!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
en dat het met het vliegtuig heeft gereisd. :)
Klik om te vergroten...


hahaha i love Research chemicals, druqs die gwn met een vliegtuig mee mogen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Plimu zei:
liever echte ket dus?

mooi report !!
Klik om te vergroten...

Dankjewel ! :grin:

Ik kan niet echt zeggen welke ik liever heb, het is maar net waar ik zin in zou hebben op dat moment. Welke effecten mij het meest aanstaan.


Plimu zei:
Sublimo zei:
en dat het met het vliegtuig heeft gereisd. :)
Klik om te vergroten...


hahaha i love Research chemicals, druqs die gwn met een vliegtuig mee mogen
Klik om te vergroten...

Waarom ? :P
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#9
was dit een geurloos, geelachtig heel fijn poedertje?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
no_obkiller zei:
was dit een geurloos, geelachtig heel fijn poedertje?
Klik om te vergroten...

Nee, het is een wit poeder. En het heeft ook wel lichtjes een chemische geur volgens mij.
A
Alex5402Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar na mijn (nare) ervaring van gisteren het internet eens opgegaan om het een en ander te weten gekomen over MXE

Gisteren rond 19:30 heb ik een flinke lijn van dat spul naar binnen gewerkt.
Wat als een leuke trip begon, eindigde voor mij in mijn eerste bad trip.
Ik heb deze drug als ZEER heftig ervaren.
Voor mij dus geen 2de keer.

Het begon inderdaad met het warme gelukzalige gevoel.
Wat overging in vervormde beelden en geluiden die anders binnen kwamen.
Ik zat overigens in een warme huiskamer met muziek van mijn laptop en een leuk zee aquarium alhier.
Ik schat dat na 45 min mijn trip pas echt naar begon te worden.
Ik had het idee dat ik heel erg klein werd en dat ik in een soort vierkant terecht kwam.
Mijn woonkamer leek soms ook heeeeeeeelll lang en de andere keren vierkant en klein.
Een goed uur daarna merkte ik dat ik niks meer onder controle had.
ik moets mezelf dwingen om uit dat steeds weer vervormende vierkantje te blijven en bij positieven te blijven.
Ik heb op de een of andere manier mijn telefoon gepakt en mijn zusje gebeld.
Vreemd genoeg kon ik nog wel op een (wat voor mij redelijke manier leek) communiceren met de buitenwereld.
Mijn zusje heeft n sleutel van mijn huis en is direct gekomen.
Soms zakte ik ff weg en dan moest ik mezelf dwingen om weer te gaan ademen.
Nog steeds zat ik soms wel soms niet in dat verdomde vierkant.
Mijn lijf tintelde alsof ik een draad vast hield die onder stroom stond.
Soms leek alles heel smal en dan weer alles heel breed.
Mijn lijf voelde aan als rubber.
Als ik mijn rechter hand naar rechts bewoog ging mijn rechter voet mee.
Mijn benen kon ik ook niet stil houden.
Soms kwam ik zelf ook heel erg verward over.
Dingen gewoon niet begrijpen.
Ik heb ook echt kleuren en figuren gezien die ik nog nooit eerder gezien had.
Alles bij elkaar heb ik gisteren 7 uur in deze trip gezeten voordat ik weer op eigen benen kon staan.

Voor mij is dit dus als heel erg naar ervaren.

Voor diegene die het toch willen doen neem geen flinke lijn.
MXE is echt een gevaarlijk goedje in mijn ogen
K
KneudelbaumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat mij stoort aan methoxetamine is het feit dat het zoveel invloed heeft op je geheugen. Het lijkt wel alsof je tijdelijk dement bent geworden. Maar dat is gelukkig weer te verhelpen met een beetje huperzine A. De lange werking is ook niet bijzonder prettig naar mijn mening.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij Ruigoord had ik eerst een halve portie truffels gegeten, om vervolgens een (wat te) dikke lijn van dit goedje aangboden te krijgen.

Eens, Maar nooit meer...

7 uur in de ochtend thuisgekomen, 8 uur liggen slapen en nog steeds wappie wakker worden..

Het was zeker een "wouw" ervaring, maar ik hou het toch bij de andere stofjes denk ik. :wink:
t
th33ntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja Methox is leuk, maar er zit een hele nare keerzijde aan.
Ik en mijn vrienden zijn er massaal mee gekapt.

Allen zagen wij opgegeven moment schimmen ook als het middel niet meer in werking was.
Dit waren duisteren schimmen die we overal zagen om ons heen. Ook zag ik een keer een bus die na nog een keer achterom kijken niet meer bestond en meer van dit soort rare dingen.
Een vriend van mij heeft contact gekregen met deze schimmen tijdens een trip.
Hij heeft twee uur met een raam staan praten. Hij had gesprekken met verscheidene personen door dit raam en had het idee dat hij met de onderwereld in contact was. Hij zei dat deze gesprekken hem rust in zijn hoofd gaven en de enige rede dat hij opgeven moment hiermee stopte was dat een stem keihard schreeuwde, STOP ONMIDDELIJK WAAR JE MEE BEZIG BENT ANDERS WORD JE KRANKZINNIG, naar eigen inzichten was dit zijn eigen verstand.

Zelf in een psychose geraakt door het middel met een soortgelijk verhaal als eerder genoemd met die vierkanten alleen ik kon als in 2048 (dat spelletje) mijn waarheid over de realiteit verschuiven en raakte zo in een andere realiteit waar ik totaal in geloofde. Ik moest overtuigd worden dat de realiteit waar ik over vertelde kant nog wal sloeg.

Ik raad iedereen af om grote dosissen te nemen of dit middel frequent te gebruiken. Het liefst helemaal niet, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

In mijn ogen is het duivelsspul.
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, Methox of Superket is echt vrij krankzinnig spul. Je spacet er veel harder en langer op dan met Keta. Heb keta denk ruim 10 keer gebruikt en mxe 2 keer. De tweede keer ben ik er genadeloos de fout mee ingegaan (zie topic bij Ketamine subforum 'MXE: M-Hole?'). Mijn ervaring is dat MXE een veel duisterder en rustelozere high geeft dan Ketamine (mijn voorkeur gaat dan ook ABSOLUUT uit naar ketamine).
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einstein zei:
Ook dit report is weer goed :sunglasses: Vreemd stofje, misschien ga ik toch maar grootschalig inslaan, al zullen mijn ouders er wel vraagtekens bij zetten als er ineens allerlei lugubere enveloppes met de post komen :rockband:
Klik om te vergroten...

franx zei:
Hmmm apart spul dus... zodra ik het geprobeert heb zal ik ook een tripreportje maken.
Thanks for sharing Sublimo !!
Klik om te vergroten...

Dankjulliewel ! :)

@ Einstein: Het komt gewoon aan in zo een envelop met noppenfolie aan de binnenkant. Het enige wat opvalt is de sticker waar je aan ziet dat het uit Engeland komt en dat het met het vliegtuig heeft gereisd. :)

@ franx: Ik ben benieuwd ! :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inleiding

Eindelijk was het dan zo ver, methoxetamine time ! :rock:

Alleen de manier waarop het werd geleverd werd ik al vrolijk van ! :grin: Zeer professioneel en stijlvol afgewerkt. :)

Maar goed, het gaat natuurlijk om de inhoud en niet om de verpakking...

De trip

Met in ons achterhoofd de dosis van 25 - 50 mg hebben we mini-lijntjes gelegd die eerder te weinig dan genoeg waren. Toen zijn we op het gemak begonnen, zeer laag gestart en langzaam opgebouwd. (Ik doe dat zo, maar ik raad iedereen toch aan om het gewoon af te wegen. :) )
Ik had toch heel wat meer gesnoven dan ik gedacht nodig te hebben voordat ik de eerste effecten begon te voelen.

Een ietwat ontspannen gevoel dat ik in mijn hele lichaam merkte. Een heerlijk chill gevoel. :sunglasses:
Dit zal wel hetgeen zijn wat je merkt van het feit dat op de opiaat-receptoren werkt.
Visueel gezien was alles helder, geen verstoringen.
Daarbij kwam er geestelijk een aangename gekheid opzetten, op dat moment had ik de gedachte dat dit best wel eens mijn nieuwe favoriete stofje kon zijn... ! :hearteyes:

Een uurtje later hadden we nog niet het idee dat dit alles was wat methoxetamine in zijn mars had, dus besloten we eens te testen wat een stapje hoger zou doen.

Toen werd het pas zwaar, ik liep ondertussen niet echt meer recht en stevig, het ontspannen effect werd versterkt. Visueel gezien was alles nog altijd bijna compleet helder, met af en toe een kleine verstoring. En geestelijk leek ik wel krankzinnig... Door het feit dat ik visueel helder was kon ik mijn geestelijke gesteldheid nergens aan koppelen voor mijn gevoel en was ik dus gewoon gek. Bij ketamine koppel ik het wazige beeld meestal aan mijn gevoel, ik heb dan het idee dat het ergens nog enigszins logisch is. Wat maar een illusie is natuurlijk. Het ontbreken van die illusie versterkte die krankzinnigheid wel voor mij gevoel. De meest vage en rare gedachten waren het gevolg.

Toen ik ergens weer eens met mijn hoofd op mijn armen lag omdat ik het wel weer gehad had met die dissociatie vond ik het stofje ineens een stuk minder interessant. Nu ben ik de laatste tijd ketamine, met name de dissociatie ervan, redelijk beu. De "zin" in dissociatie is weg. Dus dat zorgt er natuurlijk ook wel voor dat ik het niet aangenaam vond.

Het duurde dan ook nog eens uren, echt ontzettend lang ! :openmouth:
's Ochtends na te slapen merkte ik nog steeds lichtjes wat van de methoxetamine.

Na deze ervaring kan het voor mij part wel weer een tijdje terug de kast in, ik wil het zeker nog eens doen, maar dan hou ik het toch bij de lage dosissen. :)

Nawoord

In lage dosissen lijkt me het persoonlijk een aangenaam goedje, in hogere dosissen een stuk minder. Maar dat is persoonlijk. :)

Als dissociatie je ding is, dan is het zeker de moeite waard om dit eens gedaan te hebben. Maar pas er mee op, en zeker de mensen die nog maar weinig andere ervaring hebben met andere dissociatieve middelen zoals ketamine bijvoorbeeld.
In mijn ogen is het toch iets voor de ervaren gebruiker, niet voor de onervaren gebruiker.
Dat het veel sterker is dan ketamine, dat is niet overdreven, dat is echt zo. :wink:

Eindelijk dan een tripreport over methoxetamine, iemand moet de eerste zijn. :sunglasses:

- Sublimo -
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fronske zei:
Het schijnt trouwens dat sublinguale inname efficiënter is dan snuiven.
Klik om te vergroten...

Dat smaakt denk ik niet lekker hoor, waarom zou je het dan in godsnaam onder je tong leggen ? :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klinkt mooi .... wel langdradig zo te lezen!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wederom lekker geschreven leest lekker vlot door! Interessant stofje.. en aardig potent om je helemaal koekwaus te maken blijkbaar. Wil het binnenkort ook eens doen, maar dan neem ik vast iets minder denk ik hehe. Aan jou dus de eer het eerste reportje over Methoxetamine op df :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."