Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat mij stoort aan methoxetamine is het feit dat het zoveel invloed heeft op je geheugen. Het lijkt wel alsof je tijdelijk dement bent geworden. Maar dat is gelukkig weer te verhelpen met een beetje huperzine A. De lange werking is ook niet bijzonder prettig naar mijn mening."
"Dit tripreport heb ik al heel wat jaren geleden geschreven, maar nog nooit op DF gepost en aangezien ik het zelf nog steeds wel aardig omschreven vindt: Het is zaterdagavond, 7 uur, als ik bezig ben mijn zojuist ontvangen portie 2C-I op te lossen in gedeminiraliseerd water. Daarbij blijft een kleine hoeveelheid van het poeder achter in het zakje wat ik met een pasje er vanaf schraap en "opeet". Ik doe een hele wilde gok en schat het in op 10mg. Ongeveer een uur later begint een mild, maar toch duidelijk aanwezig effect op te komen. Hoewel het me even doet denken aan een beginnende paddo-trip en het ook even een DXM-achtige werking heeft, moet ik uiteindelijk toch tot de conclusie komen dat 2C-I duidelijk een ander effect heeft dan de andere middelen waarmee ik ge-experimenteerd heb. Maar de effecten zijn op dit moment nog erg mild. Na het nog een uurtje aan te hebben gekeken ben ik van mening dat deze dosering geen spectaculaire effecten met zich meebrengt en besluit ik om de dosis "wat" te verhogen. Door een behoorlijk stomme inschattingsfout van mij heb ik echter 1/3 van het flesje opgedronken (waarin 90mg 2C-I opgelost waren). Ik besef mij op dit moment dat ik nu 40mg 2C-I binnen heb gekregen, wat nogal overdreven veel is...zeker aangezien dit mijn eerste ervaring met dit middel is. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer en onder het motto van "iedereen die met beide benen op de grond staat, staat stil" ga ik er maar eens goed voor zitten/liggen... Na een half uur begint het effect op te komen....enigzins vergelijkbaar met paddo's, maar toch duidelijk anders. De visuele effecten beginnen met de bekende golvende lijnen en zeer heldere kleuren, maar worden al gauw een heel stuk heftiger. Rond 10 uur zit ik met open mond van verbazing mijn uiterst dynamische omgeving te bewonderen. Ik kijk naar een betonnen muur op amper 2 meter afstand, die iedere paar seconden volledig van kleur verandert en barsten begint te vertonen die vervolgens als natte verf naar beneden druipen. Een (oerlelijke) graffiti op een andere muur begint zichzelf uit te breiden, terwijl de muur langzaam oplost in het niets. Objecten beginnen in elkaar over te lopen en waar ik ook kijk, zie ik een wirwar van kleuren, vreemde texturen en andere, behoorlijk heftige visuele hallucinaties. Ik probeer een gesprek met een vriend van mij te voeren (die zich in een compleet andere - ook enigzins troebele - state of mind bevindt) en hoewel ik mijn uiterste best doe om te focussen zie ik zijn gezicht volledig "morphen" in het gezicht van andere personen...in amper 20 seconden tijd heeft hij een forse baard gekregen en een mond die breder is dan zijn gezicht. Op dit moment zijn mijn gedachten ook in een allesomvattende chaos verzeild geraakt. Iedere poging te communiceren mislukt. Enerzijds omdat mijn gesprekspartner in een volkomen abstracte taal tegen mij aan het praten is, anderzijds omdat ik halverwege mijn zin ineens het idee heb dat ik over iets totaal anders aan het praten ben, daar vervolgens over verder praat en dus eigenlijk vrij serieus aan het raaskallen ben. Ik ben op dit moment zeer zeker van het feit dat ik een te hoge dosis heb gepakt, maar toch ervaar ik het zeker niet als een bad trip. Het enige waar ik me een beetje druk om maak is het feit dat het extreem moeilijk is om een inschatting te maken van de ernst van allerlei dingen. Gevoelsmatig zou ik op dit moment mijn hand eraf kunnen hakken zonder dat dat enige serieuze impact zou hebben. Na de trip zou mijn hand er nog gewoon aan zitten... Maar het lukt me toch nog wel om het rationeel denken op dit niveau vast te houden en te begrijpen dat alle eventuele gekke dingen die ik doe ook echt plaats zullen vinden. De totale wirwar van in elkaar overlopende gedachten en compleet abstracte gevoelens houdt enkele uren aan, waarna de realiteit weer langzaam begint terug te keren. Het is inmiddels 3 uur geworden en ik ben weer in staat om een gesprek te voeren wat ook daadwerkelijk ergens over gaat. Het blijft echter moeilijk om een bepaalde gedachte vast te houden. De visuele effecten zijn iets afgenomen, maar zijn zelfs nu nog sterker dan ik ooit van enig middel heb meegemaakt. Iemand steekt een sigaret op en enkele seconden lang krijgt de hele ruimte waarin ik mij bevindt de kleur van de vlam. Als ik mij focus op een bepaald object verandert dit voortdurend van kleur en textuur. <knip> Het is inmiddels 7 uur 's morgens en ik acht mijzelf in staat om naar huis te rijden. Dit vormt inderdaad geen probleem, mede door het feit dat het hier om 7 uur op zondagmorgen niet echt druk op de weg is. Het duurt nog tot 10 uur voordat ik weer helemaal nuchter ben en besluit te gaan slapen. ------------------------------------------------------------------------------------ Als een korte evaluatie zou ik deze trip willen omschrijven als een zeer indrukwekkende, interessante maar tevens behoorlijk chaotische ervaring. Naar mijn mening zijn bv. paddo's vooral interessant omdat ze de alledaagse zaken en belevenissen eens vanuit een totaal ander perspectief belichten, meestal positief. Met 2C-I is dit voor mij totaal niet aan de orde. Daarvoor is het effect te onsamenhangend. Maar de visuele effecten van dit middel zijn in 1 woord geweldig..."
"Een aantal jaren geleden waren er een hoop sites die het hele scala aan 2C-xx verkochten als research chemical. Dat was voordat de FBI met operatie "Web Tryp" eigenlijk alles in 1 weekend hebben opgerold. Zodoende heb ik de kans gehad om 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-4, 2-CT-7 en 2-CT-21 vrij uitgebreid te kunnen testen. 2C-I was vooral interessant omdat het sterke visuals heeft maar een laag mindfuck gehalte. De setting is zodoende ook lang niet zo belangrijk als bij bijvoorbeeld paddo's. Een jaar geleden waren 2C-C/D/E en I nog te bestellen via een site uit Thailand maar die toen tegenwoordig alleen nog maar aan wholesale (minimale afname: 100 gr.)."
"2C-B: De meest bekende uit het rijtje. De visuals zijn relatief mild, het is vrij gemakkelijk onder controle te houden (laag mindfuck gehalte) maar kan wel een sterk lichamelijk effect hebben. Bijwerkingen zoals misselijkheid zijn vrij gebruikelijk, maar verschillen erg van persoon tot persoon. 2C-C: Na inname duurt het vrij lang voordat het begint te werken (1 tot 2 uur) en het effect houdt slechts een uurtje of 3 aan. In tegenstelling tot de rest van de 2C-familie is het lichamelijke gevoel eerder licht verdovend/rustgevend dan dat je er energie van krijgt. In visueel opzicht zit het tussen 2C-B en 2C-I in. 2C-D: Dit heeft het mildste effect. Het trip-gehalte is laag en het heeft voornamelijk invloed op je stemming, Bij hogere doseringen vertoont het wat overeenkomsten met LSD (ben ik van mening). Toch vind ik dit de minst interessante. 2C-E: Met uitzondering van 2C-P is dit de meest krachtige. Sterke visuals, een hoog mindfuck gehalte. Heeft een hoop overeenkomsten met LSD en Mescaline (wat die laatste betreft spreek ik niet uit eigen ervaring). bij een "normale" dosering (15 tot 20 mg) houdt het effect al snel 8 tot 10 uur aan. Bij hogere doseringen wel 2 x zo lang. De body load van 2C-E is sterk, soms ronduit vervelend. 2C-I: Behoorlijk visueel, weinig invloed op emotie, een redelijk sterk stimulerend effect. 2-CT-2/2-CT-4/2-CT-21: Redelijk vergelijkbaar met elkaar en ook met 2C-B en 2C-I. 2-CT-7: Dit is een vreemde. Bij een niet al te hoge dosis lijkt het op de andere 2-CT-X maar wanneer er iets te veel wordt gebruikt kan het al snel psychotisch en agressief gedrag veroorzaken. Erg onvoorspelbaar en "verantwoordelijk" voor een aantal doden."
"inExtase zei: Leuk report, alleen wel iets aan de korte kant. Had je ook een beetje controle over je visuals of is dat moeilijk bij de 2C-familie? Groet Klik om te vergroten... Laat ik het zo zeggen: Bij de meeste middelen zijn de visuals wat "vaag". Hiermee bedoel ik dat als je je er sterk op concentreert ze lijken te verdwijnen. Met de 2C-familie (of in ieder geval met 2C-I) is het heel anders...je ziet alles heel scherp en dus zijn de visuals veel realistischer. Wat mijn ervaring betreft zou ik dus zeggen: Nee, je hebt totaal geen controle over de visuals. Ze zijn er gewoon, of je wilt of niet...maar door het feit dat het weinig invloed heeft op je emoties en je je volledig bewust bent van het feit dat datgene wat je ziet niet echt is, is de kans om een bad trip te krijgen extreem klein (veel kleiner dan bij paddo's of lsd). Een vriend van mij had op een gegeven moment ongeveer 150 mg gehad verdeeld over een periode van 36 uur en hij zei tegen me: "Weet je...het is geweldig spul maar ik weet wel zeker dat ik nooit meer nuchter wordt." om vervolgens de slappe lach te krijgen. (Na een nacht goed geslapen te hebben was hij weer volkomen helder.)"
"Ook dit tripreport heb ik al zeker een jaar of 6 geleden geschreven, maar nog nooit gepost op DF. Het is zaterdagnacht, rond 2 uur als ik een "White Power"-tje (milde pil, ca. 80 mg mdma) slik. Ik heb gisteravond al een aantal Chilums gerookt met 5-MEO-DMT, in dosis varierend van 5 tot 15 mg, waarbij die laatste hoeveelheid toch al garant staat voor een behoorlijk heftige ervaring. Helaas heeft 15 mg (voor mij) toch wel een aantal vrij vervelende bijwerkingen (misselijkheid, erg hoge hartslag) wat mij er een beetje terughoudend toe maakt om de dosis te verhogen (wat ik in principe wel wil doen, omdat ik zeker weet dat er nog veel meer "bereikt" kan worden met dit middel). Als om 3 uur de pil fatsoenlijk werkt, rook ik nog een pijpje met 10 mg 5-MEO-DMT en het valt me meteen op dat de werking nogal versterkt wordt door de MDMA *en* dat de bijwerkingen totaal niet aan de orde blijken te zijn. Uitermate positief dus. Om half 4 snuif ik een lijn van ca. 15 mg 5-MEO-DMT. Als ik even later iemand even thuis af moet gaan zetten met de auto kom ik na 2 blokken te hebben gereden tot de conclusie dat rijden verre van een goed idee is. Ik stop de auto en wissel van plaats met B., die wel nog helder is. Gedurende de autorit, die een minuut of 15 duurt, neemt het effect van de 5-MEO-DMT in hoog tempo toe. Het lichamelijke gevoel wat nogal sterk aanwezig is bij dit middel wordt aanzienlijk gedempt door de MDMA. In ruil daarvoor zijn er zeer sterke visuals aanwezig, op dit moment vergelijkbaar met de sterkste 2C-I ervaring die ik tot nu toe heb gehad (op 40 mg). Even later als de auto stil staat, lijken de effecten in 1 klap te verdubbelen in intensiteit en ik bevindt me ineens in een zeer vage VR-wereld. Ik wordt overspoeld door miljoenen impulsen per seconden, probeer woorden te vinden om te beschrijven wat ik nu zie, wat uiteraard totaal mislukt. Het begint heel zachtjes te regenen en het schouwspel wat zich afspeelt op de voorruit van mijn auto is zwaar indrukwekkend. Iedere regendruppel produceert een soort 4-dimensionale echo (vooral op visueel en mentaal niveau). Ik concentreer me op de ruit, welke langzaam veranderd in die muur met duizenden lampjes in de droomvlucht (Efteling). Het lijkt alsof ik dit vanuit 3 verschillende perspectieven tegelijkertijd bekijk en mompel iets over "het ultieme kodak-moment". Langzaam maar zeker lost de muur met lampjes "op" in het gebouw op de achtergrond. Op een gegeven moment lijkt het effect even iets af te nemen en ik stap uit de auto om even wat overtollig vocht te gaan lozen. De buitenwereld is op dit moment veranderd in iets wat lijkt op een erg abstracte manga-film. De struiken zijn duidelijk getekend met een viltstift, terwijl enkele bomen zijn geschetst met een potlood, afgaande op de lijntjes die buiten de contouren lopen. De straat is vloeibaar en stroomt langzaam voorbij. In de wolken die ik denk te kunnen onderscheiden is iemand halsoverkop bezig zijn tekentalent uit te breiden door het tekenen van allerlei bizarre figuren. Voor de 381ste keer vanavond stamel ik "on-ge-lofelijk". Als ik even later weer in de auto stap valt het me op hoe enorm smerig mijn voorruit eigenlijk is om er vervolgens een flinke hoeveelheid glas-reiniger overheen te spuiten...met open mond van verbazing staar ik naar de extreem dynamische, kolkende rivier die hieruit voortkomt. Dit duurt zeker een kwartier (denk ik?) waarna ik mijn originele plan hervat en met een sponsje een poging doe de kolkende massa van mijn voorruit af te vegen...de oorzaak blijft onduidelijk, maar mijn ruit is naderhand nog smeriger dan voorheen. Het interessereert me eigenlijk vrij weinig... De visuals beginnen langzaam te verminderen, plaats makend voor een ware stortvloed aan indrukken en gedachtes...in het begin erg abstract van aard, maar langzaam maar zeker ben ik me ineens bewust van allerlei zaken die zich in de afgelopen tijd hebben afgespeeld. Enkele van die zaken zijn nogal confronterend en hoewel dat even niet gemakkelijk is, is het wel belangrijk en ik neem me bij deze voor een aantal dingen eens heel anders aan te gaan pakken... Rond 5 uur s'morgens is het effect sterk verminderd...zowel de 5-MEO-DMT als de MDMA lijken bijna uitgewerkt...als dat om 6 uur ook daadwerkelijk het geval is, besluit ik naar huis te gaan. Het inmiddels in volle glorie aanwezig zijn van daglicht lijkt officieel een einde in te luiden van deze zeer indrukwekkende nacht. Tijd om te gaan slapen..."