Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine: krankzinnig...

Methoxetamine: krankzinnig...

21 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
t
th33ntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja Methox is leuk, maar er zit een hele nare keerzijde aan.
Ik en mijn vrienden zijn er massaal mee gekapt.

Allen zagen wij opgegeven moment schimmen ook als het middel niet meer in werking was.
Dit waren duisteren schimmen die we overal zagen om ons heen. Ook zag ik een keer een bus die na nog een keer achterom kijken niet meer bestond en meer van dit soort rare dingen.
Een vriend van mij heeft contact gekregen met deze schimmen tijdens een trip.
Hij heeft twee uur met een raam staan praten. Hij had gesprekken met verscheidene personen door dit raam en had het idee dat hij met de onderwereld in contact was. Hij zei dat deze gesprekken hem rust in zijn hoofd gaven en de enige rede dat hij opgeven moment hiermee stopte was dat een stem keihard schreeuwde, STOP ONMIDDELIJK WAAR JE MEE BEZIG BENT ANDERS WORD JE KRANKZINNIG, naar eigen inzichten was dit zijn eigen verstand.

Zelf in een psychose geraakt door het middel met een soortgelijk verhaal als eerder genoemd met die vierkanten alleen ik kon als in 2048 (dat spelletje) mijn waarheid over de realiteit verschuiven en raakte zo in een andere realiteit waar ik totaal in geloofde. Ik moest overtuigd worden dat de realiteit waar ik over vertelde kant nog wal sloeg.

Ik raad iedereen af om grote dosissen te nemen of dit middel frequent te gebruiken. Het liefst helemaal niet, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

In mijn ogen is het duivelsspul.
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, Methox of Superket is echt vrij krankzinnig spul. Je spacet er veel harder en langer op dan met Keta. Heb keta denk ruim 10 keer gebruikt en mxe 2 keer. De tweede keer ben ik er genadeloos de fout mee ingegaan (zie topic bij Ketamine subforum 'MXE: M-Hole?'). Mijn ervaring is dat MXE een veel duisterder en rustelozere high geeft dan Ketamine (mijn voorkeur gaat dan ook ABSOLUUT uit naar ketamine).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."