Ik zit nu op 2uur en mer nog nix dus heb ik er 30 bij gepakt als ik iets mer weizig ik mijn report
#3
Mijn hardslag is normaal voel geen fuck k ga morgrn naar de kermis in den bosch dan koop ik wrl wa xtc
#4
warren het niet gewoon pijnboompitten?
#5
Ik heb net 30 zaatjes van de datura gepakt en hou jullie op de hoogte van de hel die ik zal meemaken
Ik zit nu op dertig minuten na iname begin een beetje een droge mond te krijgen en licht lam gevoel het teken dat ie begint te werken
Heb er nog 30 bij gepakt
Begin wat lichte kramp te krijgen zag een bonetje van het ziekenhuis aan voor een bon van rabobank maar verder nog niks
#6
Oke niet meer datura nemen dan vandaag
#7
Natuurlijk nie
#8
goed report! je hebt mij de gehele trip weten te interesseren!
#9
Jezus wat een trip zeg! Aan je taalgebruik is te zien dat het wel degelijk heeft gewerkt.
#10
Net even ingelezen op Erowid, vrijwel elk verhaal geeft aan dat Datura echt gestoord spul is waarvan je compleet leip wordt. Eveneens is 30zaden een vrij heftige dosis waarvan de potentie sterk varieert, zag voorbij komen dat een knul 4 dagen getript had waarvan 3 in het ziekenhuis nadat hij thee had gezet van 15zaden.
Ik denk dat je hier beter vanaf kunt zien, 30zaden voor een eerste keer is echt roekeloos van wat ik heb gelezen.
#11
JMThomas zei:
Ik denk dat je hier beter vanaf kunt zien, 30zaden voor een eerste keer is echt roekeloos van wat ik heb gelezen.
Als je al niks voelt van 30 zaden is het toch op zijn minst handig om 1-2 dagen te wachten voor je een hogere dosis van dezelfde batch zaden gaat proberen.
Houd je hartslag in de gaten, die heeft nogal is de nijging om ver omhoog te schieten.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.