Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, ik heb vaak getruffelt, 2x op de pajaritos, 1x op de mexicana, 5x op de atlantis En geen enkele keer een bad trip gehad of een kut gevoel waar ik lang mee bleef zitten (tijdens de trip wel 2 x een kut gevoel gehad maar die heb ik toen opgelost met diep gefilosofeer) Mijn vraag is dus ik wil echt een keertje paddo's proberen, maar wat kan ik verwachten enzovoort. Een andere vraag is, ik kan ook Alice D bemachtigen, en heb over Alice D dezelfde vraag Grz, Arnhemmertje!"
"Super nice jullie brengen mij echt in de stemming hihi. Leuk om te horen, dan ga ik even een dagje plannen voor de lsd, wat zeggen jullie binnen of buiten? Er zijn mooie dagen om het buiten te plannen, maar ik kan het natuurlijk binnen ook heel knus maken wat zeggen jullie ? Want ik ben onervaren ermee hé natuurlijk Grzzz"
"Thanks Psychedelibee Voor je wijze woorden en dat je de tijd even nam voor mij Dan ga ik denk ik beginnen met een anderhalf zakje atlantis (22,5), en dan na 2 weken steeds weer opzoeken wat de grens een beetje voor mij is want ik hou gewoon heel erg van trippen Ik heb weleens een hele portie opgegeten en dan naar t park hier in de buurt pfff elk pad was langer en ik zag auto's dubbel.. Truffels vind ik wel fijn om in de natuur te doen maar dan sowieso veel water mee en peuken en wat te eten. Thanks man voor je info"
"Truffels maken je ook veel socialer man kans is heel erg groot dat het ook sowieso deels door de truffels komen"
"Maak Dan ook even een reportje als je wakker word... Met duidelijke taal ENZO"
"Mindless, mijn pa heeft vroeger zelf ook veel truffels (in dit geval paddo's) gebruikt, en ook veel lsd zei hij, hij kan wel wat hebben dus en we vertellen elkaar regelmatig hoe onze trips waren."
"Zit te twijfelen of ik gewoon 2 pakjes ga halen aankomende week, binnen lekker knus maken enzo Maar zit heel erg te twijfelen wat er met me gebeurd als ik 2 pakjes op eet, iemand?"
"Jezus wat een trip zeg! Aan je taalgebruik is te zien dat het wel degelijk heeft gewerkt."
"Heb toch gekozen om gewoon weer 1pakje Te eten hehe ! Morgen weer lekker trippen met een maatje, wel binnen maar we hebben het park enzo in de buurt mochten we naar buiten willen. We gaan ice age kijken iemand nog suggesties?"
"Maar psychidelibee .. :P ik heb nu al ongeveer 10 keer getript, is het niet tijd voor een nieuwe uitdaging"