Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels/MushRocks [LIVE] 12:15 [10/15/2015]

Truffels/MushRocks [LIVE] 12:15 [10/15/2015]

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga gewoon lekker naar buiten

Doei! :P
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tekenen is ook echt een aanrader! Of creatief bezig zijn met andere dingen (bv. muziek).Ga niet al te ver van huis, dit is wel verstandig bij je eerste keer trippen.
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben nog steeds niet weg! haha iets houd me nog tegen!
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Awesome voelt heel erg aan alsof ik buiten ben! dankzij die muziek! mijn probleem is is dat ik geen optie heb om muziek buiten bij me te hebben... :(
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#5
merk dat ik wel in een hele andere ''bui'' ben nu :grin: ik wil gewoon niet te veel nadenken over dingen die niet belangrijk zijn
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het accepteren dat je geen gedachten kan lezen.
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik hier uit wakker wordt zal ik niet het zelfde zijn


Ik begin nu echt onzin uit te kramen... of naja ik hoop dat het waar is
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je verteld geen onzin hoor, uiteindelijk zijn dit allemaal gedachten die je als je trip uitgewerkt is weer kan gebruiken om beter te begrijpen wat je toen dacht. Ik denk wel dat het fijner is voor de ervaring om nu gewoon er in mee te gaan en niet meer al te veel bezig zijn met je LIVE trip report.
Niet dat ik er niet naar uitkijk om je updates te lezen, maar uit ervaring weet ik dat het een vele mooiere diepe trip kan creëren.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn favo tripmixje :) :

S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het voelt alsof je onzin uitkraamt inderdaad, maar dat valt alles mee. Het klinkt als een typische trip. Ik herken heel veel dingen uit wat je zegt, geniaal! Trip je nog? Zo ja, kijk dit eens!

P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
the5ive zei:
in mijn beleving vertel ik alles aan Psychedelibee die ik me voorstel als merel een lief meisje van 19 blond haar en op een of andere manier overal waar je haar ziet heeft ze een zonnestraal achter zich... dus eigenlijk heeft Psychedelibee er op dit moment niks mee te maken ik wil merel! haha sorry als het heel raar over komt Psychedelibee ik kopieer en plak je naam ook ik heb nog niet een keer de moeite genomen het te lezen....
Klik om te vergroten...
Haha prachtig dit. Ik moet je helaas teleurstellen, me naam is niet merel en ik ben ook geen meisje van 19. Ik ben in ieder geval wel blond haha. Maargoed ik ben een man van 28, dus dat past denk iets minder goed in je plaatje :tearsofjoy:.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laat dat jong gewoon dromen. :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Laat dat jong gewoon dromen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Was misschien beter geweest inderdaad.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha wat een gaaaaaf topic!
D
DarkDiscoLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha, jammer dat ik ook geen gedachten kan lezen.. The5ive, hoe gaat t nu met je?
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey mensen! sorry voor mijn verdwijnen ik ben nu thuis veilig en wel!
Ik was na het trippen nog even een biertje gaan drinken met een maat om te vertellen wat ik had meegemaakt ik zal proberen morgen toch nog een reportje te schrijven de day after zeg maar.

ik weet alleen eerlijk gezegd niet zo goed hoe het herinneren zal gaan, de trip had toch ook wel veel hoogtepunten maar ook dieptepunten voor fftjes maar totaal geen nare ervaring, meer het echt goed nadenken over mijn eigen leven.

Dus morgen hoop ik meer te vertellen!
Maar voor nu weltrusten <3


NOG BEDANKT VOOR IEDEREENS REACTIE EN ALLE GOEDE MUZIEK!! jullie waren niet met veel maar het was geweldig <3
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha super leuk dit! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
the5ive zei:
''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken
Klik om te vergroten...
Je eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door de mods. Nog eentje en je kan lekker vrij posten. Ik wil je losse berichten wel samenvoegen hoor later, maak je daar maar niet druk om.
Klik om te vergroten...
Ik heb het samenvoegen van je berichten maar even gelaten voor wat het is. Technisch gezien mogen er niet meer dan 15 smilies in een post staan en daar kwam je ruimschoots aan. En daarbij leest het nu juist ook wel leuk als losse berichten, dan is de interactie met andere leden ook nog goed te volgen voor andere lezers.

Hoe is het nu? Kun je het allemaal al een beetje bevatten wat er is gebeurd tijdens je trip?
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben nu wel benieuwd naar een volledig tripreport'je :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."