#1
ik ga gewoon lekker naar buiten
Doei! :P
Doei! :P
Haha prachtig dit. Ik moet je helaas teleurstellen, me naam is niet merel en ik ben ook geen meisje van 19. Ik ben in ieder geval wel blond haha. Maargoed ik ben een man van 28, dus dat past denk iets minder goed in je plaatjethe5ive zei:in mijn beleving vertel ik alles aan Psychedelibee die ik me voorstel als merel een lief meisje van 19 blond haar en op een of andere manier overal waar je haar ziet heeft ze een zonnestraal achter zich... dus eigenlijk heeft Psychedelibee er op dit moment niks mee te maken ik wil merel! haha sorry als het heel raar over komt Psychedelibee ik kopieer en plak je naam ook ik heb nog niet een keer de moeite genomen het te lezen....

Was misschien beter geweest inderdaad.Fool zei:Laat dat jong gewoon dromen.![]()
Ik heb het samenvoegen van je berichten maar even gelaten voor wat het is. Technisch gezien mogen er niet meer dan 15 smilies in een post staan en daar kwam je ruimschoots aan. En daarbij leest het nu juist ook wel leuk als losse berichten, dan is de interactie met andere leden ook nog goed te volgen voor andere lezers.Psychedelibee zei:Je eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door de mods. Nog eentje en je kan lekker vrij posten. Ik wil je losse berichten wel samenvoegen hoor later, maak je daar maar niet druk om.the5ive zei:''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."