Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik weet even niet meer zo goed waar ik het net over had en het hele forum is best ingewikkeld voor me! haha ik weet wel dat in het midden van mijn scherm iemand staat te dansen en overal om me heen eigenlijk schaduwen van blije dansende mensen maar vooral in het midden van dit scherm!!! patronen zijn mooi niet uit te legen? smeltende eenhorns 4 om precies te zijn en ik zie die kleine van family guy... is dit heel raar? haha ik heb nooit zin om reggea te luisteren het is ook heel stereotype maar ik sta nu op het punt om wat aan te zetten omdat ik weet dat ik het heel vet ga vinden!"
"Psychedelibee wat ben jij lief zeg, jij bent vanaf nu mijn vriend of je het nou wilt of niet haha <3"
"ik heb net dus een heel verhaal getypt over hoe ik me voel en ik voel me heel fijn me beleving is prachtig in mijn beleving vertel ik alles aan Psychedelibee die ik me voorstel als merel een lief meisje van 19 blond haar en op een of andere manier overal waar je haar ziet heeft ze een zonnestraal achter zich... dus eigenlijk heeft Psychedelibee er op dit moment niks mee te maken ik wil merel! haha sorry als het heel raar over komt Psychedelibee ik kopieer en plak je naam ook ik heb nog niet een keer de moeite genomen het te lezen.... Maarja namen doen er niet toe <3 fuck dit typen komt later wel sorry <3 houd van iedereen die het leest hoor"
"They see me smiling but they have no idea what i feel inside... Ik kan me er heel goed mee vinden op dit moment is een tekst in een nummertje"
"ik realiseer me net dat ik er waarschijnlijk uit zie als een totale idioot met al die teksten hahaha en ik wil praten met mensen dus meneer van het werk die serieus dingen doet enzooo wordt vrienden met mij en merel ze is lief echtwaar"
"wacht is dit een livereport of kan ik gewoon doen wat ik wil?? hahaha ik neem aan dat als je richting deze kant van het forum zit dat je het wel herkent maar ik heb GEEN ervaringen met live reports zoals je kan zien :P maarja iedereen hier is toch lief en als de regels in het leven zo flexibel zijn als muziek komt alles goed want vergeet niet muziek is flexibel! ja in mijn hoofd zit er een hele gedachte bij"
"ik ga gewoon lekker naar buiten Doei! :P"
"ik ben nog steeds niet weg! haha iets houd me nog tegen!"
"Awesome voelt heel erg aan alsof ik buiten ben! dankzij die muziek! mijn probleem is is dat ik geen optie heb om muziek buiten bij me te hebben..."
"merk dat ik wel in een hele andere ''bui'' ben nu ik wil gewoon niet te veel nadenken over dingen die niet belangrijk zijn"