Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels/MushRocks [LIVE] 12:15 [10/15/2015]

Truffels/MushRocks [LIVE] 12:15 [10/15/2015]

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heerlijk playlist'je:
[youtube]/watch?v=DLOth-BuCNY&list=PL1UGaOG5jJjgObLy6DirbdRLZ2BrlQCAK[/youtube]
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles gaat goed hier!!!! weinig tijdsbezef en het gevoel niet te weten wat je moet doen... op de manier van gewoon niet weten wat je gaat doen op dat moment :P
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien wel chil nummer, als je van DnB houdt :)
[youtube]/watch?v=hKgg8X739vc[/youtube]
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn favo tripmixje :) :

S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het voelt alsof je onzin uitkraamt inderdaad, maar dat valt alles mee. Het klinkt als een typische trip. Ik herken heel veel dingen uit wat je zegt, geniaal! Trip je nog? Zo ja, kijk dit eens!

P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
the5ive zei:
in mijn beleving vertel ik alles aan Psychedelibee die ik me voorstel als merel een lief meisje van 19 blond haar en op een of andere manier overal waar je haar ziet heeft ze een zonnestraal achter zich... dus eigenlijk heeft Psychedelibee er op dit moment niks mee te maken ik wil merel! haha sorry als het heel raar over komt Psychedelibee ik kopieer en plak je naam ook ik heb nog niet een keer de moeite genomen het te lezen....
Klik om te vergroten...
Haha prachtig dit. Ik moet je helaas teleurstellen, me naam is niet merel en ik ben ook geen meisje van 19. Ik ben in ieder geval wel blond haha. Maargoed ik ben een man van 28, dus dat past denk iets minder goed in je plaatje :tearsofjoy:.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat dat jong gewoon dromen. :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Laat dat jong gewoon dromen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Was misschien beter geweest inderdaad.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha wat een gaaaaaf topic!
D
DarkDiscoLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha, jammer dat ik ook geen gedachten kan lezen.. The5ive, hoe gaat t nu met je?
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey mensen! sorry voor mijn verdwijnen ik ben nu thuis veilig en wel!
Ik was na het trippen nog even een biertje gaan drinken met een maat om te vertellen wat ik had meegemaakt ik zal proberen morgen toch nog een reportje te schrijven de day after zeg maar.

ik weet alleen eerlijk gezegd niet zo goed hoe het herinneren zal gaan, de trip had toch ook wel veel hoogtepunten maar ook dieptepunten voor fftjes maar totaal geen nare ervaring, meer het echt goed nadenken over mijn eigen leven.

Dus morgen hoop ik meer te vertellen!
Maar voor nu weltrusten <3


NOG BEDANKT VOOR IEDEREENS REACTIE EN ALLE GOEDE MUZIEK!! jullie waren niet met veel maar het was geweldig <3
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha super leuk dit! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
the5ive zei:
''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken
Klik om te vergroten...
Je eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door de mods. Nog eentje en je kan lekker vrij posten. Ik wil je losse berichten wel samenvoegen hoor later, maak je daar maar niet druk om.
Klik om te vergroten...
Ik heb het samenvoegen van je berichten maar even gelaten voor wat het is. Technisch gezien mogen er niet meer dan 15 smilies in een post staan en daar kwam je ruimschoots aan. En daarbij leest het nu juist ook wel leuk als losse berichten, dan is de interactie met andere leden ook nog goed te volgen voor andere lezers.

Hoe is het nu? Kun je het allemaal al een beetje bevatten wat er is gebeurd tijdens je trip?
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben nu wel benieuwd naar een volledig tripreport'je :)
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Naja totzo! want jullie zijn mijn vrienden! en ik ga zometeen weer met jullie praten want dat doen vrienden die van elkaar houden <3
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo DF

Ik zal me even snel voorstellen.
Ik ben R.
20 jaar oud en woon vlakbij Amsterdam.
Ik zit al een hele poos op dit forum, vooral kijken maar ik reageer ook hier en daar, heb alleen het laatste half jaar geen account gehad maar heb nu weer een nieuwe.
De rede dat ik een nieuw account wou is omdat ik op mijn andere account veel meer bezig was met de verschillende soorten drugs waar ik mij nu nooit meer bezig ga houden. (verslavingen)

Ik ga jullie vandaag hopelijk vermaken met mijn live-report van de Truffel Mushrocks! (15gr)
Dit is de eerste keer dat ik truffels gebruik, en ik zal dit alleen doen,
Dat is misschien niet het slimste wat er is maar ja ik heb geen vrienden dus wat moet ik dan? met me moeder trippen? :P

Alvast mijn excuses voor mijn grammatica.

Hoe de dag er uit zag tot en met nu. (het is nu 12;15)
10:00 AM
Op de webshop van de winkel zag ik dat ze om 11 uur open ging, ik woon 10 minuten van Amsterdam dus ik wou er eigenlijk voor zorgen dat ik stipt op tijd mijn truffeltjes in mijn bezit had, ik heb nog even wat extra research gedaan over de effecten van truffels en natuurlijk ook de dingen die leuk zijn om te doen tijdens een truffels.

Het lijstje van de dingen die ik mischien wil gaan doen!

1. Ik heb een occulus rift! ( een virtual reality gaming helmet! )
https://www.youtube.com/watch?v=A7q3mY0iNOQ

2. Ik heb een foto van een kamer die er ongeveer het zelfde uit ziet als mijn kamer.
ik wil met hulp van photoshop tijden het live report proberen te laten zien wat ik zie!

3. GENIETEN!!!! ik weet ook niet echt of dit report wat gaat worden! als ik niet kan genieten tijden het typen bijv.. dan ga ik gewoon lekker trippen maar ik neem aan dat niemand mij daar ongelijk gaat geven :grin:.


-------------------------------------------------------

12:25

Het live report begint!

Ik heb de truffels uitgepakt! ik kreeg van de winkel-eigenaar die ik toevallig ken ook nog wat anders leuks mee!

Happy caps Dance-e!!!
hij zei dat dit totaal ongevaarlijk was in combinatie (kan iemand dit bevestigen?) hij zei dat het 3 caps een leuke toevoeging kon zijn na 2 uur in de trip ik weet nog niet zeker of ik dit ga doen.
Ook kreeg ik pure chocolade omdat dit blijkbaar de high in de truffel sterker maakt dus DIT GA IK ZEKER DOEN :grin:

ik ga ze nu in nemen!

dit wordt ook meteen de eerste keer dat ik het post! dus de rest komt zo!

-------------------------------------------------------

Ik heb de truffels zojuist ingenomen! de complete 15gr
MAAR JEZUS wat stinken die dingen. geen sterke lucht... maar echt een nare lucht ik kan het alleen beschrijven als de geur van...
Rubbere noten? ik heb geen idee het stinkt. dat weet ik wel :P
En de smaak! naja viel wel mee eigenlijk... niet eens heel vies ofzo :P
met de chocolade er bij was het wel een stuk aangenamer hoor!
ik heb alles echt flink goed gekauwd en nu wordt het wachten!!

+2 min 12:39 DE NASMAAK!!!!!! AAAAH
Het is een combi van een zure tong... naja onderkant van je tong heel raar.... maar ja het trekt wel weg, maar het is niet lekker!
ik begin ook te boeren en een beetje last van me maag te krijgen maar niks ernstigs..
wel merk ik dat de redbull die 2 seconden geleden nog lekker was... nu niet te zuipen is.
t
the5iveLid
01-01-2024, 00:00
#17
''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken

12:49
Dan krijg je dat gevoel in je hoofd... dat stemmetje... is dit het? begint het? golfde die muur? of ben ik gewoon moe en is het wazig?...

12:58
Hey forum doet een beetje ja raar.... ik kan niks posten maar daar gaat het hier niet om!
Ik merk dat ik worden heel anders typ...

zoals de zin van net een paar voorbeelden hoe die er uit zag voordat ik het verbeterde

ik kan niet niks niks posten maar daaraan gaat het hier helemaal niet om!
Hey forum doet een beetje ja giechelig
het forum doet stom...

ik typ gewoon de dingen niet zoals het hoort :P dus alvast sorry en ik merk ook dat emoticons leuker worden :P :P :P :P
en dat ik me volledig kan focussen op de tekst en me scherm maar de wereld daar om heen golft zoals je het ook zou zien in van die
''dit is hoe een truffel trip shroom lsd drugs zijn gevaarlijk video''
Heel mooi om te zien!
Merk wel dat me handen zweten.

ZOMETEEN WEER MEEEEEEEEEEEEEHEER!


en oja... ik praat graag tegen mijzelf opeens.... awkward.


13:05

Ik blijf dingen melden! haha
ik heb een schilderij aan de muur dat ik gekocht heb in macedonie het is niet echt een schilderij het is zo'n graffiti speed art ding
https://www.youtube.com/watch?v=x4YtMiNax6s

Zo eentje!

Maar deze is prachtig met een heel mooi schip met de maan en een horizon een beetje duister!
even over de trip typen wordt lastig! MAAR WIL HET WEL graag zie hier en daar patronen! heel mooi!!!

uhmm ik merk ook dat ik steeds de tijd bij posts neer zet maar dit is iets wat ik vanaf nu denk ik zoiezo ga vergeten...

het wordt nu ook wel heftiger! het golft sneller en de patronen vernauwen zich en draaien
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben erg benieuwd naar je LIVE-report! Laat je vooral lekker mee gaan en probeer ook open te staan voor nieuwe inzichten, alles wat je ziet zal zeker fascinerend zijn en begrip je sterker maken!

Een paar leuke tips die ik je wil meegeven zijn:
-Heb je vragen post ze dan vooral hier, iedereen zal hier wel in zijn voor discussie over leuke inzichten die je hebt!
-Zoek voorwerpen op met textuur wat zich herhaalt, gordijnen met patronen of kijk eens naar de subtiele details die je in hout kan zien. Patronen die zich herhalen zijn echt prachtig om te zien.
-Schaduw en licht, krijgen bij mij een nieuwe dimensie letterlijk! Als je je kamer donker kan maken en een lichtbron door een kier ziet komen, zie je niet alleen het licht op de muur, maar je kan de licht balk in 3d zien! Dit komt omdat je perceptie extreem gevoelig is voor licht, je kan de stofdeeltjes zien oplichten. :wink:
-Tekenen is erg leuk, ook om achteraf op terug te kijken.
-Lekkere muziek opzetten en een headset of oortjes in doen en je ogen sluiten is magisch, ander niveau van trippen en soms ook wat fijner.

Wat betreft die Happy caps Dance-e, dit zal wel iets soortgelijks moeten opwekken als MDMA of XTC in een herbal vorm. De reden dat je dit 2 uur in de trip doet is om waarschijnlijk soort van Canyflipping te doen, maakt de trip wat euforischer.

Trip ze :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geniet ervan!

the5ive zei:
3. GENIETEN!!!! ik weet ook niet echt of dit report wat gaat worden! als ik niet kan genieten tijden het typen bijv.. dan ga ik gewoon lekker trippen maar ik neem aan dat niemand mij daar ongelijk gaat geven .
Klik om te vergroten...
Kijk maar of zo'n livereport wat wordt hoor, anders kun je altijd achteraf nog een report schrijven.

the5ive zei:
Happy caps Dance-e!!!
hij zei dat dit totaal ongevaarlijk was in combinatie (kan iemand dit bevestigen?) hij zei dat het 3 caps een leuke toevoeging kon zijn na 2 uur in de trip ik weet nog niet zeker of ik dit ga doen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het niet ongevaarlijk om dit te combineren, maar het is je eerste keer truffels dus houd het lekker puur. Truffels zijn van zichzelf interessant genoeg, daar hoef je geen andere drugs bij te gebruiken.

the5ive zei:
ik begin ook te boeren en een beetje last van me maag te krijgen maar niks ernstigs..
wel merk ik dat de redbull die 2 seconden geleden nog lekker was... nu niet te zuipen is.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk heb je het al op inmiddels, maar uit eigen ervaring weet ik dat redbull drinken om truffels mee weg te krijgen niet heel handig is. Ik heb dit ook een keer gedaan, maskeerde de smaak goed voor mij alleen kwam het er bij mij bijna direct weer uit en heb toen amper wat van de truffels gemerkt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
the5ive zei:
''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken
Klik om te vergroten...
Je eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door de mods. Nog eentje en je kan lekker vrij posten. Ik wil je losse berichten wel samenvoegen hoor later, maak je daar maar niet druk om.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."