#1
Heerlijk playlist'je:
[youtube]/watch?v=DLOth-BuCNY&list=PL1UGaOG5jJjgObLy6DirbdRLZ2BrlQCAK[/youtube]
[youtube]/watch?v=DLOth-BuCNY&list=PL1UGaOG5jJjgObLy6DirbdRLZ2BrlQCAK[/youtube]
Haha prachtig dit. Ik moet je helaas teleurstellen, me naam is niet merel en ik ben ook geen meisje van 19. Ik ben in ieder geval wel blond haha. Maargoed ik ben een man van 28, dus dat past denk iets minder goed in je plaatjethe5ive zei:in mijn beleving vertel ik alles aan Psychedelibee die ik me voorstel als merel een lief meisje van 19 blond haar en op een of andere manier overal waar je haar ziet heeft ze een zonnestraal achter zich... dus eigenlijk heeft Psychedelibee er op dit moment niks mee te maken ik wil merel! haha sorry als het heel raar over komt Psychedelibee ik kopieer en plak je naam ook ik heb nog niet een keer de moeite genomen het te lezen....

Was misschien beter geweest inderdaad.Fool zei:Laat dat jong gewoon dromen.![]()
Ik heb het samenvoegen van je berichten maar even gelaten voor wat het is. Technisch gezien mogen er niet meer dan 15 smilies in een post staan en daar kwam je ruimschoots aan. En daarbij leest het nu juist ook wel leuk als losse berichten, dan is de interactie met andere leden ook nog goed te volgen voor andere lezers.Psychedelibee zei:Je eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door de mods. Nog eentje en je kan lekker vrij posten. Ik wil je losse berichten wel samenvoegen hoor later, maak je daar maar niet druk om.the5ive zei:''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken
Kijk maar of zo'n livereport wat wordt hoor, anders kun je altijd achteraf nog een report schrijven.the5ive zei:3. GENIETEN!!!! ik weet ook niet echt of dit report wat gaat worden! als ik niet kan genieten tijden het typen bijv.. dan ga ik gewoon lekker trippen maar ik neem aan dat niemand mij daar ongelijk gaat geven .
Volgens mij is het niet ongevaarlijk om dit te combineren, maar het is je eerste keer truffels dus houd het lekker puur. Truffels zijn van zichzelf interessant genoeg, daar hoef je geen andere drugs bij te gebruiken.the5ive zei:Happy caps Dance-e!!!
hij zei dat dit totaal ongevaarlijk was in combinatie (kan iemand dit bevestigen?) hij zei dat het 3 caps een leuke toevoeging kon zijn na 2 uur in de trip ik weet nog niet zeker of ik dit ga doen.
Waarschijnlijk heb je het al op inmiddels, maar uit eigen ervaring weet ik dat redbull drinken om truffels mee weg te krijgen niet heel handig is. Ik heb dit ook een keer gedaan, maskeerde de smaak goed voor mij alleen kwam het er bij mij bijna direct weer uit en heb toen amper wat van de truffels gemerkt.the5ive zei:ik begin ook te boeren en een beetje last van me maag te krijgen maar niks ernstigs..
wel merk ik dat de redbull die 2 seconden geleden nog lekker was... nu niet te zuipen is.
Je eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door de mods. Nog eentje en je kan lekker vrij posten. Ik wil je losse berichten wel samenvoegen hoor later, maak je daar maar niet druk om.the5ive zei:''aan de admins'' ik weet dat een live report in 1 bericht moet maar het moet steeds goedgekeurd worden dus dit gaat niet lukken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."