#1
Leuk dat je een fijne eerste keer hebt gehad. En idd zoals ZERO zegt je hoeft je niet te verdedigen hoor allemaal ok hier met gebruiken van drugs.
owl zei:"Verbod" klinkt zo hard. Ik verbied het hem niet! Kijk, ik weet hoe onze relatie in elkaar zit. Wij hebben hier al veel gesprekken over gehad. Hij heeft al een aantal dingen geprobeerd en weet hoe ze zijn, zijn voorkeur gaat uit naar XTC. Ik vind (voorlopig) alle andere drugs vrij eng, wie weet versoepel ik hier ook wat in? Ik wil dan gewoon niet dat hij de andere dingen gebruikt aangezien hij ze zelf niet hoeft. ALS hij dan toch besluit dat hij toch nog eens wilt snuiven, dan weet ik dat ik ervan op de hoogte zal zijn en dan weet ik dat hij dat op een verstandige manier zal doen. Ik ben echt zijn moeder niet hoor.
Concreet gezegd: ik ben nu nog geen voorstander van de andere dingen dus ik ben er niet zo weg van moest hij die dingen wel doen. Egoïsitsch? Ja, een beetje. Maar hij is te vertrouwen en als hij toch eens wat anders wilt doen, dan weet ik wat hij doet, met wie en waar. Als hij vindt dat ik er te streng over ben, dan zal ik het wel horen en dan pas ik mij aan.

owl zei:... ik voelde mij heel licht en mooi.....
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je drugsgebruik hoor, wij doen 't allemaalowl zei:Ik studeer, ik heb een gezond verstand, ik ben een zeer gelukkig persoon, ik ben ambitieus en open-minded.
Je partner dingen verbieden klinkt niet echt oke.... Maar oke....owl zei:Buiten wiet en XTC wil ik niet dat mijn vriendje andere dingen doet, hij vindt dit helemaal oké.
ZERO- zei:Je partner dingen verbieden klinkt niet echt oke.... Maar oke....owl zei:Buiten wiet en XTC wil ik niet dat mijn vriendje andere dingen doet, hij vindt dit helemaal oké.

Jmths zei:Het is ook maar net hoe je het brengt, mijn ex was er 300% op tegen en verbood mij drugs te gebruiken wat vervolgens ook tot een einde van onze relatie leidde. Niet dat drugs belangrijker was dan haar maar de intolerantie sloeg door op meer dingen zonder dat er discussie over mogelijk was, dat wringde teveel.
Mijn huidige vriendin is tolerant maar ook kritisch, als zij zich kritisch over mijn gebruik uitspreekt doet ze dat voornamelijk voor mij en niet enkel uit eigen belang. Ik vind het wel prettig dat ze me af en toe helpt verstandig te wezen.
Snoep verstandig maar vergeet niet te genieten.![]()
Hoge dosering? Oepspas wel op met je kaakjes, klappertanden is vaak een gevolg van een te hoge dosering. Je had natuurlijk in totaal een hele pil op wat tegenwoordig al snel 200mg MDMA is.
Betreft het verbieden... Hij zegt dat hij het echt oké vindt om het bij XTC te houden. Hij vindt andere dingen (zoals ketamine) te ongezond of te duur (dan vooral coke). Het snuiven schrikt mij ook gewoon af, weet je. Dingen door je neus halen lijkt mij zo akelig. Spuiten ook trouwens.Mwah, het 'ik wil niet dat mijn vriendje dit of dat doet' klinkt meer als verbieden dan als een verzoek. Maar wie weet (en waarschijnlijk) ligt het inderdaad wel wat genuanceerder. Kan je ook niet echt beoordelen aan de hand van 1 zinnetje, en daar draaide het report ook niet echt om volgens mij.
owl zei:Hoge dosering? OepsIs dat erg? Ik weet niet of dat er veel mee te maken heeft, maar het was een goudstaaf. Volgende keer dus een halfje. Ben wel heel blij dat ik het geprobeerd heb. Ik maak mij er geen zorgen meer over.
Betreft het verbieden... Hij zegt dat hij het echt oké vindt om het bij XTC te houden. Hij vindt andere dingen (zoals ketamine) te ongezond of te duur (dan vooral coke). Het snuiven schrikt mij ook gewoon af, weet je. Dingen door je neus halen lijkt mij zo akelig. Spuiten ook trouwens.
Zolang hij hier geen probleem mee heeft, is dit toch goed? Hij wilt wel dat als ik besluit om nieuwe dingen uit te proberen, dat ik het met hem doe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."