Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD 450mu From heaven to hell

LSD 450mu From heaven to hell

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja begrijp ik en ben ik het ook mee eens. Maar imo hoeven bepaalde inzichten in een trip niet altijd over een persoonlijke kwestie te gaan. Uiteraard kun je soms niet goed doorhebben dat iets over een persoonlijke kwestie gaat, maar ik heb zelf ook enorm diepe inzichten gehad die niets met mijn persoonlijke leven te maken hebben. Maar kraakheldere inzichten over het bestaan zelf, waarbij je persoonlijke leven en zelfs dat wat wij als het fysieke universum zien compleet insignificant bij afsteken. Jij toch ook? Maar ik denk wel dat het alledaagse bestaan niet genegeerd moet worden, want er is duidelijk een proces van groei/ontwikkeling gaande en iedereen is uiteraard ook gebaat bij een vredig/gelukkig werelds bestaan.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zeker ook diepere inzichten in het bestaan gehad die niet direct op mij als persoon van toepassing waren. Maar mijn moeilijke momenten in trips waren eigenlijk altijd wel persoonlijke issues in mijn leven. Maar ook wanneer je een moeilijk moment door diepere inzichten over het bestaan hebt kun je daar denk ik nog steeds lessen uit trekken voor je persoonlijke leven, als je het er moeilijk mee hebt tijdens een trip zou dit indirect en van ver weg namelijk ook best van invloed op je persoonlijke leven kunnen zijn denk ik. Al is het alleen maar om dit inzicht eens nuchter te bekijken en te bepalen of je er iets aan wilt doen of het wilt accepteren.

Zo zie ik het starten met mediteren ook als iets wat ontstaan is uit een inzicht over het bestaan wat niet direct op mijn persoonlijke leven toepasbaar was, maar door mediteren heb ik dat inzicht toch een plekje in mijn persoonlijke leven kunnen geven.
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damn, heftig verhaal zeg. Dit waarschuwt mensen wel om niet zulke grote stappen te nemen wat betreft de dosering :grin:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftig verhaal man Bob! Lees hem nu pas, ben laatste tijd niet zo actief meer op het forum.
Gelukkig mocht je al snel weg uit het ziekenhuis!
Wel veel politie agenten zeg bij jou, bij mij waren het maar twee politie dames en 2 ambulance broeders.

Maar heftig om weer zo'n verhaal te lezen waarbij het ziekenhuis in beeld komt..

Gelukkig ging het al snel weer goed met je!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey Thanks voor je reactie :)

Het was zeker heftig maar kan het nu allemaal wel in perspectief zien. Dat die politie en ambulance hier was kwam door een schrik reactie van mijn vriendin en dat heeft ze goed gedaan. Maar goed al met al veel van geleerd. Toch fijn dat ik gewonnen heb van je haha :P

Bob

Timmie94 zei:
Heftig verhaal man Bob! Lees hem nu pas, ben laatste tijd niet zo actief meer op het forum.
Gelukkig mocht je al snel weg uit het ziekenhuis!
Wel veel politie agenten zeg bij jou, bij mij waren het maar twee politie dames en 2 ambulance broeders.

Maar heftig om weer zo'n verhaal te lezen waarbij het ziekenhuis in beeld komt..

Gelukkig ging het al snel weer goed met je!
Klik om te vergroten...
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mag ik een suggestie doen? Zet dit topic "vast" zodat mensen hiervan kunnen leren.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
De avond begon zoals iedere andere trip avond. Met veel zin in de trip en een klein beetje gezonde spanning. We hadden besloten om onze normale dosis van anderhalve zegel van 150mu te verhogen. Ik ging er drie doen mijn vriendin tweeënhalf. Dit was achteraf geen goede beslissing.

Dit verhaal heeft niet veel zin om te vertellen met de standaard tijdframes want veel tijden weet ik echt niet meer. Nadat we de zegels onder onze tong legde voelde ik na 5 minuten al een tinteling over mijn hoofd gaan. Na een half uur merkte ik dat de opkomst snel was en slikte mijn zegels door. Ook mijn vriendinnetje voelde hetzelfde als ik.

Gezien het eerste kerstdag was moesten we nog cadeautjes uitpakken van elkaar die onder de boom lagen. Waar ik normaal na een half uur alleen lichamelijk dingen merk zweefde hier de letters van het geschreven kaartje op mijn cadeau al over het papier alsof de inkt nog nat was. Ik moest me heel erg concentreren om te snappen wat er stond maar toen ik het goed gelezen had ontroerde me het enorm het was zon lieve tekst geschreven door mijn meisje die nu met grote disney ogen tegenover me zat. Ik omhelsde haar intens gelukkig en voelde onze lichamen samensmelten.

Mijn cadeau uitpakken ging heel erg omslachtig ik pakte een schaar en met veel gekloot kreeg ik de doos open en een glimmende nieuwe bureaustoel staarde me aan. Ik wou dat ding al een tijdje en was er heel blij mee grijnsde van oor tot oor maar was ook heel erg afgeleid door het mooie cadeau papier. Beetje niveautje kleuter haha.

We hadden op mijn smart-tv youtube aangezet met die DMT visualisatie film. Deze animatie duurt 2 uur en is een stroom aan DMT achtige visuals. We zaten met een muziekje op naar de tv te kijken. De LSD was nu echt niet meer te ontkennen. De visualisaties op de tv rolde letterlijk de kamer binnen alles stond in lichterlaaie en golfde op de maat van de muziek. Ik deed mijn ogen dicht en zag dat het niet meer uitmaakte ook met mijn ogen dicht was het een enorme golf van een prachtige kleurrijke wereld. Dit was next level jezus mina wat een prachtige wereld ik was in de zevende hemel. Mijn vriendin ervaarde hetzelfde.

Mijn ogen bleven dicht en ik luisterde naar de muziek. Dit was intens zelfs vergeleken met muziek luisteren op 225mu. Mijn hele lijf en ziel was een gehoorsorgaan ik luisterde met ieder vezeltje in mijn lief ik werd verslonden door de muziek en ik liet het graag toe.

Inmiddels lach ik op de grond en praatte ik tegen mijn vriendin over van alles. Ik begon het gevoel te krijgen dat ik een soort controle had over alles wat er ook maar in mijn leven gebeurde. Dit niet alleen in de trand van “Alles wat ik nu doe veranderd mijn toekomst” Maar letterlijk. Ik stond in mijn woonkamer en zag mijn armen voor me en ik voelde mijn lichaam in een vloeistof veranderen, maar alleen mijn rechter helft de andere helft veranderde in steen. dit kon ik willekeurig omdraaien het was een idioot gevoel en idioot om te zien. Mijn hele ik viel uit elkaar toen ik weer op mijn kleed ging liggen en ik loste op in het universum een ego-oplossing is een heerlijk warm gevoel en één van het laatste fijne wat ik heb gevoelt die avond.

Toen ik besloot weer terug te keren was het idee van invloed hebben nog niet weg. Ik keek mijn vriendinnetje aan en begon met haar te praten maar mijn mijn mond dicht ik maakte geen geluid. Ze leek me te begrijpen en ik hoorde haar in mijn hoofd terug praten. We ervaarde dit allebei bleek achteraf. Ik hoorde haar stem en zei de mijne.

Ik ging weer recht op zitten en mijn vriendin zegt tegen me “ik heb het gevoel dat ik helemaal uit elkaar word getrokken” achteraf bedoelde ze dit helemaal niet negatief maar ik vatte dit verkeerd op en probeerde het weer fijn te maken voor haar. Vanaf dat moment ging het mis. Alles begon om warmte en kou te draaien. Liefde en Haat, warme kleuren en kouden kleuren, Hitte en kou. Alle mogelijke vormen van warmte en kou hadden op mij een emotionele invloed. Als ik in de schaduw kwam werd ik heel negatief. Ik zocht tevergeefs naar warme muziek op mijn laptop. Langzaam vergat ik dat ik LSD op had en werd de wereld gewoon heel onduidelijk voor me.

Ik weet de omschakeling niet meer, die heb ik zelf niet gemerkt. Maar een lange periode dacht ik dat mijn vriendin en ik in een hele lange loop leefden. Een loop waarbij we van heel gelukkig naar heel ongelukkig gingen die loop duurde een jaar en spoelde steeds heel snel voor ons uit. Als ik gelukkig was wou ze van me af en als ik ongelukkig was wou ik van haar af. In het echt ging ik steeds van de slaapkamer naar de kamer wou ik met haar vrijen en wou ik van haar weg. Ze maakte zich erg zorgen om me en ze liet me niet alleen. Ze vertelde steeds dat ze bij me bleef er voor me was en dat het goed kwam met me. We hadden van te voren 3 valium klaar gelegd voor als het niet goed zou gaan met één van ons. Ik wou ze graag hebben omdat ik even helder was en het teveel LSD vond. Ik nam ze in en toen begon een nieuwe loop waarbij ik steeds weer die drie pillen innam.

Door die nieuwe loop dacht ik dus dat ik een overdosis valium had ingenomen dus ik rende steeds in paniek naar het toilet om te kotsen maar ik kon helemaal niet kotsen. Inmiddels probeerde mijn vriendin mij in bedwang te houden en een goeie vriend te bellen. We kregen steeds zijn voicemail te pakken die hoorde ik steeds. Dus ik hoorde steeds een herhaling van zijn stem. Dit kwam mijn loop niet echt ten goede.

Ik werd iets rustiger in mijn lijf door de valium maar daardoor dacht ik dus dat de overdosis begon te werken ik raakte volkomen in paniek. In mijn hoofd had ik minstens 30 pillen geslikt en ging ik dood. Mijn enige manier om hier wat tegen te doen was het idee om speed te pakken. Gelukkig was ik hiervoor veel te veel in de war. Inmiddels had mijn vriendin mijn beste vriendin en haar man te pakken gekregen die waren op weg en woonden 10 minuten rijden van mij. Ook had ze in paniek 112 gebeld. Al deze mensen kwamen tegelijk binnen en het ambulance personeel was me aan het kalmeren. Dit ging op zich prima ik moest rustig in en uit ademen en ik werd rustig. Maar door de rust werd ik weer herinnert aan mijn “overdosis” en werd ik weer even onrustig. De Ambulance medewerker zei iets in de trant van “Bob je zat net op een 7 en nu weer op een 3 doe rustig met me mee” En vanaf dat moment werd ik weer kalmer. Ik herhaalde wel 20 keer dat ik hier was in mijn huis in Amsterdam met die mensen, ik was echt, zei waren echt deze wereld was echt. Alleen overdreef ik dat begrip echt even later nog wel flink.

Ik had tot op dat moment mijn vrienden niet gezien. Ik wist nog niet dat ze er waren. Het ambulance personeel zei tegen me dat ze me graag even wouden checken in het ziekenhuis om de hoek en of ik dat goed vond. Ik vond dat prima en liep al grapjes makend met ze mee naar de lift en mocht op een stretcher beneden de ambulance in. Ik lekker kletsen met die man in de ambulance. Toen ik ineens een heel raar gevoel kreeg. Ik wist op dat moment vrij zeker dat mijn hele leven een trip was geweest en ik nu in een hogere dimensie zat waar ik naar toe was getrokken door het ambulance personeel. Ik vond dit allemaal natuurlijk prachtig en voelde me vereerd dat ik in dit “echte” leven was aangekomen. Die man vraagt me dus terecht of ik meer drugs had gebruikt en begin mijn hele waslijst op te noemen. Hij kijkt me heel verward aan en zegt “heb je dat allemaal vanavond gedaan” Waarop ik weer antwoord “Nee joh ben je gek dat zou vet onverantwoordelijk zijn geweest dat moet je helemaal niet mengen” Ik vond zijn vraag al zo onlogisch want dat was een vorig leven wat doet dat er nu toe.

Eenmaal in het ziekenhuis lag ik op een bedje in de eerste hulp en toen was mijn vriendin er weer en mijn twee vrienden een vrouwelijke arts komt binnen ik geef haar een compliment over haar bril en mooie ogen en ze lacht naar me en zegt “ben je weer een beetje terug” En ineens komt het keihard op me af dat ik dus gewoon bad ben gegaan tot op dat moment was alles gewoon vette realiteit. Iets waar ik doorheen moest om hier te komen.

Ik heb weet ik veel hoe vaak gezegd jezus dit is niet normaal. En duizend keer sorry gezegd tegen de geliefde om me heen. Die alleen maar blij waren dat het goed met me ging. En al tegen me zeiden dat ze wisten dat het goed kwam toen ik al trippend een zuster aan het versieren was en grapjes maakte tegen het ambulance personeel in de lift en ambulance.

Ze hebben me 10 minuten later laten gaan en toen zijn we rustig naar huis gelopen. Alles had nog een mooi gekleurd gloedje en thuis zijn we na een paar uurtjes in slaap gevallen. De dagen erna waren we erg moe en een beetje ziek we dachten dat dit door de schrik kwam maar inmiddels is het nog niet voorbij en weet ik vrijwel zeker dat we het van wat mensen hebben overgenomen die met een etentje kerstavond niet lekker waren.

Het was allemaal heel heftig en ik vind het heel erg voor mijn vriendin dat ze me zo heeft gezien. Al is ze zelf ook best nuchter eronder omdat ik er ook gewoon rustig over blijf. Voor mezelf was het kut maar minder erg. Ik hoorde later ook dat er naast 2 ambulances 4-5 politie agenten in mijn huis stonden. Eentje van hun gaf mijn trippende vriendin het briljante advies om voortaan coke te gebruiken. Wat een genie. Blijkbaar is het nogal leuk als iemand een bad trip heeft. Ik snap het onvoorspelbare wel je weet niet wat je tegen komt maar 5 politieagenten is misschien wat overdreven. Ik moet echt zeggen dat ik het mijn vriendin geen seconde kwalijk neem ze heeft heel goed gehandeld.

Ik zie psychedelica nu hetzelfde als voor deze bad trip maar wel heb ik een doseringsfout gemaakt de sprong was te hoog, dat had ik niet moeten doen. Wel moet ik eerlijk zijn en zeggen dat een deel van de trip ik het geweldig had. Ik denk dat als er één klein dingetje anders was gegaan ik een geweldige ervaring had gehad. Ik maakte me zorgen om mijn vriendin en daar ging het mis ik was bang dat het niet goed met haar ging en daarom ging het mis met mij. Toen ik éénmaal was vergeten dat ik LSD op had was het einde zoek.

Love Bob
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftig verhaal man! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. :wink: Lijkt me ook erg heftig voor je vriendin en wel begrijpelijk dat ze 112 heeft gebeld.

Denk uiteindelijk dat de dosering wel echt een te grote sprong is geweest. LSD is misschien mentaal wat beter te sturen dan psilo, maar moet echt niet overschat worden. Lees toch te vaak dat LSD een stuk minder heftig is, maar dat zit hem ook gewoon in de dosering natuurlijk.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik maakte me zorgen om haar en ging daardoor verkeerd. Het is wat het is. Het had zo een prachtige trip kunnen worden. Maar het was niet zomaar een verdubbeling van de dosis het voelde als veel veel meer dan een verdubbeling dat had ik niet verwacht.

Psychedelibee zei:
Heftig verhaal man! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. :wink: Lijkt me ook erg heftig voor je vriendin en wel begrijpelijk dat ze 112 heeft gebeld.

Denk uiteindelijk dat de dosering wel echt een te grote sprong is geweest. LSD is misschien mentaal wat beter te sturen dan psilo, maar moet echt niet overschat worden. Lees toch te vaak dat LSD een stuk minder heftig is, maar dat zit hem ook gewoon in de dosering natuurlijk.
Klik om te vergroten...
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heftig verhaal inderdaad! Fijn dat het uiteindelijk allemaal nog is goed gekomen, hoop ook dat mensen hierdoor beter inzien dat hoge dosering niet altijd even makkelijk te sturen zijn. Moet zelf ook toegeven dat de timeloops soms erg verraderlijk zijn en tot angst kunnen lijden wat ik zelf ook al een keer mee heb gemaakt met truffels. Denk dat dat ook wel het mooie aan DMT is, duurt niet al te lang (10min) maar je gaat toch extreem diep en door minder externe input raak je ook minder snel in paniek, terwijl je met grote doseringen met langwerkende psychedelica toch al wat sneller in een minder plezierige langdurende trip kan komen. Bedankt voor het delen! :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Man! Wat een verhaal!! Gelukkig ben je er goed uitgekomen. :)

Ik denk dat dit ook wel een van de redenen is dat wanneer ik serieus diep wil gaan met trippen, ik dat in mijn eentje doe. Iets wat iemand zegt kan inderdaad zomaar compleet verkeerd opgevat worden en zoiets kan je dan weer helemaal laten doemdenken. Maar ja, ook alleen kun je natuurlijk in paniek raken. Je weet toch nooit hoe het zal gaan. Het blijft ook een risk/reward iets.

Trouwens, ik herken dat van steeds tegen jezelf zeggen dat dit (anderen, de wereld, ik) echt is van de keer dat ik zelf zo'n mindloop had. Je weet dan gewoon dat je jezelf voor de gek houdt, tenminste zo voelt dat voor mij. Je hebt gezien dat het hele leven een illusie is, een soort kosmische grap of droom, maar het angstige ego in je wil dat niet onder ogen komen. Dat is imo altijd het cruciale moment waarop hemel ineens hel kan worden. Je perspectief verplaatst zich dan van neutraal bewustzijn naar extreem angstig ego-bewustzijn waarin gedachten op elke mogelijke manier proberen te rationaliseren wat er gebeurd. Op dat moment word je echt een soort speelbal van je gedachten. Extreem angstaanjagend. :(

Dat van die 4-5 agenten is inderdaad wel heel overdreven. Die lui hebben niet zoveel te doen zeker...

Eerst maar even rustig aan? :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow wat een ervaring! Bijzonder om te lezen. Als je vergeet dat je LSD hebt genomen zal het inderdaad allemaal extreem verwarrend zijn... Goed dat het weer goed is gekomen, goed ook dat je vriendin de ambulance gebeld heeft. [Dan ben ik stiekem zo blij dat ze in Nederland daar zo behulpzaam mee zijn! Op die ene agent na.]

Ik heb 1x LSD gedaan en dat was 125mg, kan me niet voorstellen hoe meer dan 3x die dosis moet zijn. o_O

Mindless zei:
Ik denk dat dit ook wel een van de redenen is dat wanneer ik serieus diep wil gaan met trippen, ik dat in mijn eentje doe. Iets wat iemand zegt kan inderdaad zomaar compleet verkeerd opgevat worden en zoiets kan je dan weer helemaal laten doemdenken. Maar ja, ook alleen kun je natuurlijk in paniek raken.
Klik om te vergroten...
Ik wou net zeggen :P Als je alleen bent heb je niemand die je kan helpen of eruit kan halen. :P Ook een risico.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pffff wat een ervaring.. Het zal inderdaad geen pretje zijn geweest voor je vriendin. Fijn dat het nu weer beter gaat, behalve dat ziekjes zijn dan. Ik las dat je met haar kon praten in gedachten. Super grappig, ik was een keer met vrienden in een huis en een aantal deden lsd. Ik zat naast twee vriendinnen en die waren ook aan het communiceren in gedachten en vonden dit super bizar. Wel leuk om te zien :)!
Nou, rustig aan en beterschap!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mja, ik snap wel dat het raar klinkt, maar imo ben ik veel beter af als ik alleen ben wanneer ik in zo'n mindloop zit of wanneer ik erg diep ga. 'Anderen' zijn dan toch totale vreemdelingen voor je die je zo ineens helemaal niet meer kunt begrijpen. De psychedelische ervaring is er bovenal een van afdalen in je alleen zijn. Als dat gebeurt met anderen erbij kan dat imo heel gauw voor een verstoring zorgen omdat je dan met je ene been in de wereld van taal blijft staan. Je kan prima met anderen trippen, maar dan meer oppervlakkig heb ik het idee.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap heel goed wat je zegt. Ik denk ook dat als ik geen input had gehad alles gewoon goed was gegaan. Dit heeft niks te maken met mijn vriendin maar ik begreep haar input verkeerd daarvoor ging alles prima.

Maar ook wil ik zeggen dat samen trippen je relatie ook enorm kan versterken en het niet alleen maar hoeft te gaan om dieper in jezelf te treden het kan ook gaan om dieper in een ons gevoel te treden.

Mindless zei:
Mja, ik snap wel dat het raar klinkt, maar imo ben ik veel beter af als ik alleen ben wanneer ik in zo'n mindloop zit of wanneer ik erg diep ga. 'Anderen' zijn dan toch totale vreemdelingen voor je die je zo ineens helemaal niet meer kunt begrijpen. De psychedelische ervaring is er bovenal een van afdalen in je alleen zijn. Als dat gebeurt met anderen erbij kan dat imo heel gauw voor een verstoring zorgen omdat je dan met je ene been in de wereld van taal blijft staan. Je kan prima met anderen trippen, maar dan meer oppervlakkig heb ik het idee.
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uiteraard kan het je relatie/band ook enorm versterken. Maar als je puur gaat trippen/mediteren om de waarheid van jezelf en dit bestaan te achterhalen dan zul je op een gegeven moment doorbreken naar de dimensie waarin alleen jij bestaat. De universele kosmische jij welteverstaan. Dan wordt het (pijnlijk of niet) duidelijk dat jij absoluut alleen bent.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zag nog in een topic voorbij komen dat je 2,5 of 3 zegels (150mic) er in ging gooien op dat moment, kan me herinneren dat ik op dat moment dacht dat dat wel een heftige dosis was aangezien ik me je eerste LSD ervaring van een paar maanden geleden leek te herinneren wat relatief gezien vrij korte tijd is om je naar een dosering van 3 zegels te werken. Maar die conclusie had je zelf ook al getrokken.

Blijkt maar weer dat je je van psychedelica nederig kunt gaan voelen.
Gelukkig maar dat er waarschijnlijk niet meer geschaad is dan je ego, heuheuheuh. :P

Maar flauwe grapjes ter zijde, het overkomt de meeste mensen dat ze inschattingsfout maken, het zei met alcohol, het zei het LSD. Het gaat er voornamelijk om hoe je er mee omgaat, in het vervolg ben je iets wijzer.
Zou deze ervaring jezelf niet teveel dwars laten zitten wat makkelijk gezegd is dan gedaan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heftig verhaal Bob, scheelt dat je er vrij snel al redelijk nuchter onder lijkt te zijn! :)

Bobsacamano zei:
Die man vraagt me dus terecht of ik meer drugs had gebruikt en begin mijn hele waslijst op te noemen. Hij kijkt me heel verward aan en zegt “heb je dat allemaal vanavond gedaan” Waarop ik weer antwoord “Nee joh ben je gek dat zou vet onverantwoordelijk zijn geweest dat moet je helemaal niet mengen” Ik vond zijn vraag al zo onlogisch want dat was een vorig leven wat doet dat er nu toe.
Klik om te vergroten...
Flapdrol :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha zo typisch van die psychedelica logica. :tearsofjoy:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een heftig verhaal Bob! Ik moet zeggen dat je erg blij mag zijn met je vriendin die dit zo goed op pakt, en gelukkig niet zelf ook in paniek geraakt is. Een ambulance is misschien een wat radicale oplossing, maar als je volledig in paniek bent, weet zij natuurlijk ook niet wat ze moet doen, en het ambulancepersoneel weet dat wel. Je mag blij zijn dat je er zo goed vanaf bent gekomen en dat het ambulance personeel je zo goed geholpen heeft.

Een doseerfout zou ik het niet noemen, met psychedelica neem je natuurlijk gewoon een risico. Het is jammer dat het deze keer wat minder heeft uitgepakt, maar ik denk dat je hier vast weer van kunt leren en hier een les uit kunt trekken. Het is ook goed voor ons om te herinneren dat dit iedereen kan gebeuren, want dat wordt nog wel eens vergeten, door mij wel althans. Ik zou namelijk zelf al bijna denken dat mensen als Bee, Mindless en ook jij geen bad trip kunnen krijgen, maar dat kan natuurlijk wel.

Waar de fout lag, weet je zelf natuurlijk het beste. Wellicht dat je de volgende keer een vergelijkbare situatie wat makkelijker grip op de situatie kan krijgen.

Thanks voor het delen in ieder geval, en ik hoop dat je er snel weer overheen komt en rustig aan het trippen weer op kunt pakken :wink:

Peace :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."