Fool zei:
In Enschede kun je bellen voor een afspraak, moet je wel naar Enschede. :P
Enschede is een beetje ver weg voor mij.
Atropa zei:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ben benieuwd of je weer af en toe Meth gaat nemen, Deamon? :P
Uiteindelijk heb ik het net niet volgehouden om de rest van 2014 geen perv meer te nemen.
"Het jaar is nu toch bijna voorbij, je hebt jezelf genoeg bewezen, het kan dus geen kwaad om weer even wat te nemen, gewoon één keertje." Gelukkig liep het niet zo uit de hand als eerst. Tijdens mijn vakantie heb ik wel wat vaker perv genomen dan mijn bedoeling was, maar gelukkig lang niet iedere dag, zoals tijdens mijn vakantie een halfjaar geleden. Naast perv had ik weinig anders gebruikt, alleen een paar keer gecombineerd met gewone pep en/of ket. Om een of andere reden weet meth andere drugs oninteressant te maken en trippen doe ik nog steeds liever niet, vanwege mijn avonturen met de schaduwmensen en alles, en omdat de trips en het hele meth-avontuur mij erop gewezen hebben dat er wat dingen in mijn leven zijn die ik op orde moet krijgen. Dat laatste is ook de reden waarom ik hier een tijdje niet meer ben geweest, ik wilde niet meer zoveel aan drugs denken. Alleen denken aan methamfetamine zorgt al voor sterke cravings en dat kan zelfs het gevoel een beetje opwekken. Toen ik na mijn pauze voor de eerste keer weer perf nam, voelde ik me al high toen ik het envelopje openvouwde en een lijntje bouwde.
Toen mijn vakantie bijna voorbij was ben ik weer gestopt en sindsdien heb ik geen perv meer genomen. Het eerste weekend na mijn vakantie was dat best wel lastig, ik zat me weer eens te druk te maken om niets en had zoiets van:
"Laat maar zitten, meth is de enige die altijd klaar staat voor mij en die ik kan vertrouwen." Ik haalde wat perv tevoorschijn en legde een lijntje, maar net voordat ik het opsnoof kwam ik gelukkig weer bij zinnen. Ik mikte de perv die ik voor me had liggen in de wc en had de rest weer opgeborgen.
Ik kan dus concluderen dat er niet zoiets is als één keer methamfetamine gebruiken en dat de enige manier om het (enigszins) verantwoord te kunnen gebruiken is om het heel af en toe te nemen. Het kan niet zoveel kwaad om je even uit te leven, zolang je maar een lange pauze houdt. Intussen heb ik alweer bijna 3 weken geen meth meer op en dat wil ik nog minstens een paar maanden volhouden.
![:)]()