#1
Oja, dat is natuurlijk wel weer een goeie redenatie, zo had ik hem nog niet bekeken!
Ik vind het altijd onhandig dat op internet mensen ten eerste 2CB als 'mild' omschrijven, kennelijk valt het vooral heel persoonlijk (maarja, dat doen alle drugs).
Persoonlijk vind ik LSD veel makkelijker en vriendelijker dan 2C-B. Uitgaande van doseringen voor een normale trip (100 ug & 20 mg). Wat truffels en vooral paddo’s betreft ben ik het met je eens; die kunnen goed rauw op je dak vallen.Maar je ziet geregeld dat mensen nadat ze hun eerste ervaringen met 2C-B hebben gehad denken dat ze wel weten wat trippen is, waardoor ze door zelfoverschatting (jeeeej trippen = fun) dan in een volgende stap vervolgens een negatieve ervaring op doen met 'serieuzere' psychedelica zoals psilocybine of LSD. Het is daarom misschien ergens ook weer niet verkeerd dat er vaak bij vernoemd staat dat het in verhouding een lichter tripmiddel is, maar ja, het tegendeel, dat 2C-B onderschat wordt als middel op zich, moet ook niet gebeuren.
Persoonlijk vind ik LSD veel makkelijker en vriendelijker dan 2C-B. Uitgaande van doseringen voor een normale trip (100 ug & 20 mg). Wat truffels en vooral paddo’s betreft ben ik het met je eens; die kunnen goed rauw op je dak vallen.
Bedankt voor je reactie! Ik heb wel wat verhalen gevonden over dat de 2cb verschillend kan vallen, ook met relatief lage doseringen die iets weg hadden van een bad trip. Verder heb ik nog geen ervaringen gelezen met geheugenverlies, het gevoel van out gaan en in een loep zitten.
Yes, dat bedoel ik. LSD (en bijvoorbeeld 2C-I) kan ik veel beter sturen en voelt veel fijner aan. 2C-B is in mijn ogen veel chaotischer en meer onvoorspelbaar.@Digitalism bedoel je daarmee dat je 100ugLSD minder heftig vond dan 20mg 2-CB? Ik weet dat drugs bij elk persoon anders uit kunnen vallen maar dit vind ik toch wel een opvallende uitspraak. Persoonlijk vind ik 100ug LSD namelijk een stuk heftiger dan 20mg 2-CB. Waren je LSD en 2-CB getest?
Wat een rotervaring. Misschien maar niet meer op een festival doen. Zelf recent ook gedaan en het kon me niet warm of koud krijgen. Waarom het voor jou nou zo is uitgepakt is gissen inderdaad. Erg vreemd.
Loving het Pulp Fiction alter ego by the way, welkom op het forum!
Dit hoor je wel eens vaker bij alle verschillende soorten psychedelica, een maat(ook een ervaren trippen) van mij heeft het ook eens op LSD gehad. En ik weet zeker dat zijn symptomen geen normale bad-trip was.
Naar mijn idee lijkt het meestal samen te hangen met gestreste periodes, of als je niet helemaal lekker in je vel zit. Ik heb het zelf toch drugs-geinduceerde psychotische ervaring gedoopt.
Wellicht is het verstandig om andere psychedelica ook even te laten liggen, en wellicht eens te kijken of je inderdaad gestrest bent (geweest).![]()
Die kan je inderdaad beter verplaatsen, waarschijnlijk wordt je minstens net zo wazig van de lsd.Binnenkort had ik namelijk met een vriend een LSD sessie (waar ik tevens echt al een jaar naar uit kijk, het moment is eindelijk daar) thuis gepland (mijn eerste keer). Ik twijfel nog, omdat ik weet dat LSD weer een ander middel is, maar terugkijkend naar m'n laatste 2cb avonturen weet ik niet of het verstandig is. Aan de andere kant is m'n nieuwsgierigheid veel te groot en vraag ik me af hoe ik zal reageren op een lage dosering. Waarschijnlijk kan ik hierin beter m'n geweten volgen en de sessie verplaatsen, ipv de grens opzoeken als proefkonijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."