Hoeveel mdma? 550 mg?!?
Meen je dat
Ik ben wel verbaasd . Ja. Dit is de hoogste dosis, waar ik ooit van gehoord heb.
Waarom nou zoveel?
Toch wel link vind ik.
Methadon heeft eigenlijk geen echte euforie.
Daar is dit middel ook niet voor...
Kan je beter een ander opioide nemen maar.
Ik vind je wel wat jong...beter is niet doen.
Je moet nog een heel leven verder!
Dat is inderdaad belachelijk veel...
Methadon kan zeker wel euforie geven zoals bij mij in het begin.
Kreeg er juist ontzettend veel euforie van en vond het een geweldig middel. Ook kreeg ik er veel
Energie van dus dit was echt mijn middel.. Als je begint met methadon begin van met 5 a 10mg
Want je hebt totaal nog geen tolerantie dus 30mg kan al fataal aflopen en dan word het erg
Onaangenaam.
Inmiddels sta ik op 75mg per dag, wat eerst veel hoger was maar nu doet het niets meer dan een paracetamol, omdat ik er al 5 jaar aan gewend ben en voel me er broodje nuchter op. Maar in het begin is het echt geweldig spul (tenminste dat heb ik ervaard). In het begin toen ik methadon nog recreatief gebruiktte, had ik een nacht xtc gehad en de volgende dag een joint en methadon.. hier werd ik heel erg naar van en dacht dat ik dood ging.. Methadon gebruiken als je nog xtc in je lichaam hebt is zeer af te raden als je geen dagelijkse gebruiker bent van Methadon.
Pas als je Methadon dagelijks slikt tot een dosering van ongeveer 60mg (wat je zeker niet moet doen) kan je XTC er bij gebruiken heel af en toe, want dit gaat wel samen als je tolerantie hebt voor methadon. Doe het zelf 1x per halfjaar terwijl ik methadon dagelijks slik en dit gaat heel goed samen. Geen enkel probleem. Maar zodra je dit te vaak doet loop je een groot risico op het serotonine -syndroom en meerdere lichamelijke klachten en hersenschade tot gevolg. Dus als je zo nodig methadon wilt slikken zorg er dan voor dat je het bij 5 a 10mg houdt (max. 20.) En gebruik de dagen ervoor geen andere drugs/medicijnen
Wat ik je wil afraden is: Gebruik van methadon en (veel) hogere doseringen xtc dan 1 a 2mg per kilo/lichaamsgewicht. Dat is voldoende en een veiligere dosering. Hoe hoger je doseert met XTC
hoe meer strak je gaat staan en de euforie verdwijnt. Al helemaal met zulke belachelijke
hoeveelheden. De kans op hersenschade en andere klachten nemen toe, als je veek XTC slikt
al helemaal met de hoeveelheid die je opnoemde. Je hebt ook de kans, dat als je vaker zulke
hoeveelheden slikt, dat je op ten duur niks meer gaat voelen van het leuke effect van XTC
en zul je je alleen maar naar gaan voelen.
Wees verstandig.