Komt benauwdheid niet door een slechte conditie?
![:tongueout:]()
vooral als je fietsen niet gewend bent zal je lichaam even moeten wennen. Met jouw benen als ik het zo hoor, kun je beter niet teveel lopen/rennen.
Dat zou kunnen, maar ik heb dat al heel lang.
Ook in de tijd dat ik dagelijks in de sportschool was en een topconditie had.
Tis ook niet zo dat ik nooit fiets hoor, fiets geregeld.
Ik schijn ook verkeerd om te ademen.
Daardoor ben ik sneller buiten adem.
Dit is destijds bij fysio vast gesteld.
Dat is dus ook iets waar aan gewerkt moet worden.
Maar er spelen meerdere lichamelijke factoren.
*astma
*allergieen
*hoofdpijn /migraine
*shin splint
*bekkeninstabiliteit
*pds (prikkelbare darmsyndroom)
*vleesboom (7 cm)
*middenrifbreuk
*si-gewricht (word steeds geblokkeerd)
*depressie
*ptss
*te hoge bloeddruk
*te hoge cholesterol (in genen)