#1
Mooi geschreven, ik ga 1p-LSD ook maar eens proberen.
Geweldig!Ik was zo hard aan het trippen dat ik met fiets en al naar binnen liep. Ik snapte het principe van een fietsenstalling niet dus ik liep met mijn fiets door de poortjes totdat een medewerker mij erop wees dat fietsen niet toegestaan waren. Ik snapte er niks van.
Begrijp ik nou dat je geestelijk niet zo de diepte in gaat, maar dat het vooral visuele hallucinaties is?
Ik heb nog een andere vraag, ik ben nog altijd aan t rondneuzen over (1p-) lsd en krijg vooral online veel positiviteit eromheen mee, maar van een aantal vrienden bv dan weer niet. Vooral bij mij twijfelen ze omdat ik zeer gevoelig ben en misschien psychisch wat zwakker dan ofzo?
Ik heb ook een keer op 1P-LSD de meest bizarre ervaring gehad. Ik had zo'n 600 microgram genomen in een lollige bui en heb dus LETTERLIJK gezien dat mijn vriendin regenbogen kon kotsen, ook werd ik in een zwart gat getrokken en was ik in de vloer aan het graven voor de grap.
Al met al, ik zal nooit meer zoveel nemen maar het was echt een heerlijke avond.
Leuk report om te lezen ook trouwens
Ik heb een lollige bui, dus ik neem 600 ug LSD, hi ha ho. Ook een manier om er tegenaan te kijken.
Je weet zeker dat het echt 600 ug was? Want dat yolo je niet even lollig naar binnen, hoop ik.
Het was echt 600 Ug. Was 3 pellets van 150 ug en 1.5 zegel van 100 Ug. De pellets had ik al op en van de zegels wilde ik eigenlijk af dus die had ik een half uur later ook maar opgegeten.
Ik wil trouwens met deze dosis niet stoer doen ofzo hoor. Meer als aansluiting op de bizarre visuals. Ik zou nu echt nooit meer zo'n hoge dosis nemen of aanraden aan iemand.
Poeh, heftig dan. Ik ben wel benieuwd hoe je die extreem hoge dosis ervaren hebt, heb je er nog herinneringen aan (behalve regenboogkots en graven in de vloer)? Ik kan mij niks voorstellen bij 600 ug.
Uit interesse wel vaker ‘thumbprint stories’ gelezen, dan gaat het natuurlijk om nog veel grotere hoeveelheden, fascinerend maar die ervaringen zijn echt niet te bevatten voor de lezer.
Normale dosis is meestal rond de 300 ug. Dan vind ik de visuals het mooiste en kan ik de headspace makkelijk aan. Op de dosis van 600 Ug vond ik eigenlijk niet dat alles heel veel heftiger was. Wat ik wel ervaarde is dat de zegels later insloegen dan de pellets. Ik had alles doorgeslikt en niet onder de tong gelegd. Hierdoor kwam na een uur ofzo opeens een enorme LSD golf over me heen. Super mag gevoel was dat. De stemming in de kamer samen met mijn vriendin was ook erg lollig de hele tijd en dit was ook het doel van de trip.
Ik lag in ieder geval helemaal niet op de bank met een ego dood ofzo. Maar had wel hele brute visuals de hele tijd, dingen die je normaal nooit zou zien op 300 Ug, zoals die regenbogen. Ook zag ik echt patronen en trip entiteiten met open ogen als je even drie seconden naar het plafond staarde. Kleuren liepen ook heel erg over. Ook film kijken ging niet echt want je zag letterlijk niet het verschil tussen een boom en een berg waardoor je het zelf maar ging invullen wat voor hilarische situaties zorgde.
Trouwens met LSD is elke trip anders want ik heb een keer 300 Ug 1cP-LSD genomen en vond dit vele malen sterker dan de 600 Ug 1P-LSD ervaring.
Mijn go-to dosis als ik leuk wil trippen is eigenlijk meestal nu een pellet van 150 ug en een pellet van 25 mg 4-HO-MET, day komt in de buurt wat betreft visuals bij die 600 ug maar Dan zonder dat je heel de tijd gemindfuckt wordt
Plus mocht je die absurde ervaringen interessant vinden, ik kwam pas deze link van VICE tegen:
![]()
Wat er gebeurt als je 550 doses lsd neemt
Per ongeluk een overdosis lsd nemen is niet leuk. Maar op sommige mensen heeft het een onverklaarbaar positief effect.www.vice.com
Maar dit zijn wel extreme gevallen, wel leuk om te lezen though
Poeh, heftig dan. Ik ben wel benieuwd hoe je die extreem hoge dosis ervaren hebt, heb je er nog herinneringen aan (behalve regenboogkots en graven in de vloer)? Ik kan mij niks voorstellen bij 600 ug.
Uit interesse wel vaker ‘thumbprint stories’ gelezen, dan gaat het natuurlijk om nog veel grotere hoeveelheden, fascinerend maar die ervaringen zijn echt niet te bevatten voor de lezer.
@Dirkjan Excuses voor de off-topic praat!
Hier vergis je je toch. Niet in de LSD an sich maar in psychedelica. Zelfs met 2C-B wat als een beginnersgoedje wordt gezien kan je voor hete vuren komen te staan. Als ik iets wel heb geleerd van psychedelica is dat je het nooit wint, en elke keer wanneer je denkt alles te hebben gezien, komt er nog een gestoordere ervaring. Die ego dood met LSD komt wel naar mate je de dosis opschroeft. Vredig of niet, die keuze heb je toch niet.Ik heb verhalen gehoord van mensen die paddestoelen gegeten hadden en die binnen no time naar andere dimensies werden geschoten. Niets van dat. Hallucineren ja, maar geen ego dood of andere dimensies of wat dan ook. Ik was nog steeds mezelf.
Het versterkt wel. Maar niet voor de volle 100%. Volgens mij verlengt het trip vooralNonsens, ik vind het juist leuk.
Schiet me toch een vraag naar binnen. Ik nam 2 zegels van 120 (240) en enige tijd daarna nog een zegel van 120. Dat is natuurlijk niet hetzelfde als 360 in één keer naar binnen werken natuurlijk. Maar volgens mij, en dat weet ik natuurlijk niet zeker, heeft het wel degelijk iets aan de intensiteit veranderd.
Die ego dood met LSD komt wel naar mate je de dosis opschroeft. Vredig of niet, die keuze heb je toch niet.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."