Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums240 + 120 µg 1-P-LSD

240 + 120 µg 1-P-LSD

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi geschreven, ik ga 1p-LSD ook maar eens proberen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk report! Dank voor het delen , vooral naar buiten als je trilt kan inderdaad super chill zijn! Doe ik ook regelmatig :hearteyes:
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook een keer op 1P-LSD de meest bizarre ervaring gehad. Ik had zo'n 600 microgram genomen in een lollige bui en heb dus LETTERLIJK gezien dat mijn vriendin regenbogen kon kotsen, ook werd ik in een zwart gat getrokken en was ik in de vloer aan het graven voor de grap.

Al met al, ik zal nooit meer zoveel nemen maar het was echt een heerlijke avond.

Leuk report om te lezen ook trouwens
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geweldig rapport ! Ik wens iedereen een goede LSD ervaring toe.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik was zo hard aan het trippen dat ik met fiets en al naar binnen liep. Ik snapte het principe van een fietsenstalling niet dus ik liep met mijn fiets door de poortjes totdat een medewerker mij erop wees dat fietsen niet toegestaan waren. Ik snapte er niks van.
Klik om te vergroten...
Geweldig!
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha die fiets!

Begrijp ik nou dat je geestelijk niet zo de diepte in gaat, maar dat het vooral visuele hallucinaties is?
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit vind ik zo leuk om te lezen, maar ook weer verwarrend vooral dat stukje hallucineren als een gek maar nog wel helder zijn en vervolgens die fiets in de supermarkt? Hmm wat dan ook. Ik heb nog een andere vraag, ik ben nog altijd aan t rondneuzen over (1p-) lsd en krijg vooral online veel positiviteit eromheen mee, maar van een aantal vrienden bv dan weer niet. Vooral bij mij twijfelen ze omdat ik zeer gevoelig ben en misschien psychisch wat zwakker dan ofzo?
Dat is ook een reden dat ik ookal lees ik weer een verhaaltje zoals dit en word mega nieuwsgierig , ik het toch niet doe. Ookal ligt t al een tijdje in huis.

Wederom weer benieuwd naar meningen. GroetJessss ✌🏼 😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
CapitaineNemo zei:
Begrijp ik nou dat je geestelijk niet zo de diepte in gaat, maar dat het vooral visuele hallucinaties is?
Klik om te vergroten...

Het was inderdaad vooral een visueel en auditief spektakel in mijn geval. Ik kon verder gewoon normaal nadenken, maar het bizarre was dat hele normale dingen gewoon niet begrepen werden. Zoals dat moment toen ik de Albert Heijn inliep met mijn fiets en een medewerkster vroeg waar ik in godsnaam mee bezig was kwam het totaal niet in me op wat ik aan het doen was. Ik zou ook totaal geen normaal gesprek kunnen voeren. Maar verder was ik verrassend helder.

TripJess zei:
Ik heb nog een andere vraag, ik ben nog altijd aan t rondneuzen over (1p-) lsd en krijg vooral online veel positiviteit eromheen mee, maar van een aantal vrienden bv dan weer niet. Vooral bij mij twijfelen ze omdat ik zeer gevoelig ben en misschien psychisch wat zwakker dan ofzo?
Klik om te vergroten...

Ik ken je niet dus ik kan je niet aanraden of het slim is om te trippen of niet. Wat ik wel kan zeggen is dat ikzelf psychisch helemaal niet een sterke gast ben, en als ik mensen in mijn omgeving zou vragen of ik ooit 1-P-LSD zou moeten proberen zouden ze allemaal volmondig NEE zeggen. Ik heb het gedaan, meerdere keren, en het is alle keren helemaal goed gegaan. Dat komt volgens mij vooral doordat 1-P-LSD zo makkelijk te sturen is. Het is niet forcerend maar laat je rustig de tripwereld inglijden. En ja, de visuals kunnen erg heftig zijn, maar als je je laat meevoeren door de drug is het allemaal hartstikke goed te doen.

Er zullen ongetwijfeld bad trips bestaan. Maar ik voel dat deze drug een beetje een slechte naam krijgt. De miljoenen goede ervaringen vallen niet op, en alleen de slechtste hel trips komen naar boven.

De volgende keer ga ik voor 200. Dat lijkt mij een betere dosering.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
witte270 zei:
Ik heb ook een keer op 1P-LSD de meest bizarre ervaring gehad. Ik had zo'n 600 microgram genomen in een lollige bui en heb dus LETTERLIJK gezien dat mijn vriendin regenbogen kon kotsen, ook werd ik in een zwart gat getrokken en was ik in de vloer aan het graven voor de grap.

Al met al, ik zal nooit meer zoveel nemen maar het was echt een heerlijke avond.

Leuk report om te lezen ook trouwens
Klik om te vergroten...

Ik heb een lollige bui, dus ik neem 600 ug LSD, hi ha ho. Ook een manier om er tegenaan te kijken. :shrugwoman:

Je weet zeker dat het echt 600 ug was? Want dat yolo je niet even lollig naar binnen, hoop ik.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Ik heb een lollige bui, dus ik neem 600 ug LSD, hi ha ho. Ook een manier om er tegenaan te kijken. :shrugwoman:

Je weet zeker dat het echt 600 ug was? Want dat yolo je niet even lollig naar binnen, hoop ik.
Klik om te vergroten...

Het was echt 600 Ug. Was 3 pellets van 150 ug en 1.5 zegel van 100 Ug. De pellets had ik al op en van de zegels wilde ik eigenlijk af dus die had ik een half uur later ook maar opgegeten.

Ik wil trouwens met deze dosis niet stoer doen ofzo hoor. Meer als aansluiting op de bizarre visuals. Ik zou nu echt nooit meer zo'n hoge dosis nemen of aanraden aan iemand.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
witte270 zei:
Het was echt 600 Ug. Was 3 pellets van 150 ug en 1.5 zegel van 100 Ug. De pellets had ik al op en van de zegels wilde ik eigenlijk af dus die had ik een half uur later ook maar opgegeten.

Ik wil trouwens met deze dosis niet stoer doen ofzo hoor. Meer als aansluiting op de bizarre visuals. Ik zou nu echt nooit meer zo'n hoge dosis nemen of aanraden aan iemand.
Klik om te vergroten...

Poeh, heftig dan. Ik ben wel benieuwd hoe je die extreem hoge dosis ervaren hebt, heb je er nog herinneringen aan (behalve regenboogkots en graven in de vloer)? Ik kan mij niks voorstellen bij 600 ug.

Uit interesse wel vaker ‘thumbprint stories’ gelezen, dan gaat het natuurlijk om nog veel grotere hoeveelheden, fascinerend maar die ervaringen zijn echt niet te bevatten voor de lezer.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahahaha leuk zeg, op die dosis begint het echt andere koek te worden inderdaad.

Dat met je fiets deed me erg denken aan het moment dat wij in de jumbo op 150ug LSD en 50mg 4-HO-MET even sushi gingen halen.

Hierna zijn we in de regen op een bankje gaan zitten en zijn we heel droog sushi gaan eten. Na een tijdje besefde we ons dat de mensen die zo leuk aan het lachen waren om ons heen om ons moesten lachen.

Daar zaten we dan, twee tieners in de regen met giga pupillen die sushi zitten te eten alsof het super normaal is. Ik kan me niet herinneren of ik doorhad dat het aan het regenen was.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Poeh, heftig dan. Ik ben wel benieuwd hoe je die extreem hoge dosis ervaren hebt, heb je er nog herinneringen aan (behalve regenboogkots en graven in de vloer)? Ik kan mij niks voorstellen bij 600 ug.

Uit interesse wel vaker ‘thumbprint stories’ gelezen, dan gaat het natuurlijk om nog veel grotere hoeveelheden, fascinerend maar die ervaringen zijn echt niet te bevatten voor de lezer.
Klik om te vergroten...

Normale dosis is meestal rond de 300 ug. Dan vind ik de visuals het mooiste en kan ik de headspace makkelijk aan. Op de dosis van 600 Ug vond ik eigenlijk niet dat alles heel veel heftiger was. Wat ik wel ervaarde is dat de zegels later insloegen dan de pellets. Ik had alles doorgeslikt en niet onder de tong gelegd. Hierdoor kwam na een uur ofzo opeens een enorme LSD golf over me heen. Super mag gevoel was dat. De stemming in de kamer samen met mijn vriendin was ook erg lollig de hele tijd en dit was ook het doel van de trip.

Ik lag in ieder geval helemaal niet op de bank met een ego dood ofzo. Maar had wel hele brute visuals de hele tijd, dingen die je normaal nooit zou zien op 300 Ug, zoals die regenbogen. Ook zag ik echt patronen en trip entiteiten met open ogen als je even drie seconden naar het plafond staarde. Kleuren liepen ook heel erg over. Ook film kijken ging niet echt want je zag letterlijk niet het verschil tussen een boom en een berg waardoor je het zelf maar ging invullen wat voor hilarische situaties zorgde.

Trouwens met LSD is elke trip anders want ik heb een keer 300 Ug 1cP-LSD genomen en vond dit vele malen sterker dan de 600 Ug 1P-LSD ervaring.

Mijn go-to dosis als ik leuk wil trippen is eigenlijk meestal nu een pellet van 150 ug en een pellet van 25 mg 4-HO-MET, day komt in de buurt wat betreft visuals bij die 600 ug maar Dan zonder dat je heel de tijd gemindfuckt wordt
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
witte270 zei:
Normale dosis is meestal rond de 300 ug. Dan vind ik de visuals het mooiste en kan ik de headspace makkelijk aan. Op de dosis van 600 Ug vond ik eigenlijk niet dat alles heel veel heftiger was. Wat ik wel ervaarde is dat de zegels later insloegen dan de pellets. Ik had alles doorgeslikt en niet onder de tong gelegd. Hierdoor kwam na een uur ofzo opeens een enorme LSD golf over me heen. Super mag gevoel was dat. De stemming in de kamer samen met mijn vriendin was ook erg lollig de hele tijd en dit was ook het doel van de trip.

Ik lag in ieder geval helemaal niet op de bank met een ego dood ofzo. Maar had wel hele brute visuals de hele tijd, dingen die je normaal nooit zou zien op 300 Ug, zoals die regenbogen. Ook zag ik echt patronen en trip entiteiten met open ogen als je even drie seconden naar het plafond staarde. Kleuren liepen ook heel erg over. Ook film kijken ging niet echt want je zag letterlijk niet het verschil tussen een boom en een berg waardoor je het zelf maar ging invullen wat voor hilarische situaties zorgde.

Trouwens met LSD is elke trip anders want ik heb een keer 300 Ug 1cP-LSD genomen en vond dit vele malen sterker dan de 600 Ug 1P-LSD ervaring.

Mijn go-to dosis als ik leuk wil trippen is eigenlijk meestal nu een pellet van 150 ug en een pellet van 25 mg 4-HO-MET, day komt in de buurt wat betreft visuals bij die 600 ug maar Dan zonder dat je heel de tijd gemindfuckt wordt
Klik om te vergroten...
witte270 zei:
Plus mocht je die absurde ervaringen interessant vinden, ik kwam pas deze link van VICE tegen:

www.vice.com

Wat er gebeurt als je 550 doses lsd neemt

Per ongeluk een overdosis lsd nemen is niet leuk. Maar op sommige mensen heeft het een onverklaarbaar positief effect.
www.vice.com www.vice.com

Maar dit zijn wel extreme gevallen, wel leuk om te lezen though
Klik om te vergroten...

Thanks voor de toelichting! Hm, blijft toch wel interessant hoor. Zou het zelf zeker niet durven. Ik zie dan (bij gebrek aan voorstellingsvermogen/referentie) een trip met de intensiteit van DMT voor me die uren duurt. Brrr, haha. Bijzonder dat je geen egodood hebt ervaren, je zou zeggen dat je daar haast van verzekerd zou zijn op dit soort dosissen. Blijkt ook maar weer uit dat dosis niet altijd de bepalende factor is, al vind ik het verschil tussen 300 ug en 600 ug wel enorm groot! Ik dacht dat de dose-response curve van LSD vrij lineair oploopt, maar misschien geldt dat niet meer boven een bepaalde grens? Heb zelf slechts ervaring met dosissen tot 230 ug en dat zijn al geen beginnerstripjes meer. 250 ug overweeg ik nog, maar 300 ug vind ik toch veel, al hoor je niet zelden van mensen dat dit hun standaard/favo dosis is... Zeg nooit nooit... Hoe ervaar je het verschil tussen 200 en 300? Ongeveer zo groot als het verschil tussen 100 en 200?

Sorry voor de vragen. :wink: En sorry voor de kritische reactie vanmiddag. Ik zie mensen op het forum zo vaak joekels van doseringen LSD in het rond strooien dat ik er misschien te snel vanuit ga dat iemand die het over dergelijke doseringen heeft waarschijnlijk geen accuraat referentiekader heeft voor de sterkte van LSD (omdat dealers altijd enorm overdrijven, maar bij ‘RC-LSD’ zoals 1P en 1cP is dat natuurlijk veel minder aan de orde).

LSD is echt magisch spul. Zo potent en inderdaad, zoals ze in het artikel zeggen, zo ‘ongiftig’, daar kun je je over blijven verwonderen. :relaxed:

@Dirkjan Excuses voor de off-topic praat!
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Poeh, heftig dan. Ik ben wel benieuwd hoe je die extreem hoge dosis ervaren hebt, heb je er nog herinneringen aan (behalve regenboogkots en graven in de vloer)? Ik kan mij niks voorstellen bij 600 ug.

Uit interesse wel vaker ‘thumbprint stories’ gelezen, dan gaat het natuurlijk om nog veel grotere hoeveelheden, fascinerend maar die ervaringen zijn echt niet te bevatten voor de lezer.
Klik om te vergroten...

Plus mocht je die absurde ervaringen interessant vinden, ik kwam pas deze link van VICE tegen:

www.vice.com

Wat er gebeurt als je 550 doses lsd neemt

Per ongeluk een overdosis lsd nemen is niet leuk. Maar op sommige mensen heeft het een onverklaarbaar positief effect.
www.vice.com www.vice.com

Maar dit zijn wel extreme gevallen, wel leuk om te lezen though
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gaaf report!
Ik heb ook nog 1P-LSD liggen en na een beetje research toch heel geïnteresseerd om het te proberen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
@Dirkjan Excuses voor de off-topic praat!
Klik om te vergroten...

Nonsens, ik vind het juist leuk.

Schiet me toch een vraag naar binnen. Ik nam 2 zegels van 120 (240) en enige tijd daarna nog een zegel van 120. Dat is natuurlijk niet hetzelfde als 360 in één keer naar binnen werken natuurlijk. Maar volgens mij, en dat weet ik natuurlijk niet zeker, heeft het wel degelijk iets aan de intensiteit veranderd.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tof report.
Ik heb verhalen gehoord van mensen die paddestoelen gegeten hadden en die binnen no time naar andere dimensies werden geschoten. Niets van dat. Hallucineren ja, maar geen ego dood of andere dimensies of wat dan ook. Ik was nog steeds mezelf.
Klik om te vergroten...
Hier vergis je je toch. Niet in de LSD an sich maar in psychedelica. Zelfs met 2C-B wat als een beginnersgoedje wordt gezien kan je voor hete vuren komen te staan. Als ik iets wel heb geleerd van psychedelica is dat je het nooit wint, en elke keer wanneer je denkt alles te hebben gezien, komt er nog een gestoordere ervaring. Die ego dood met LSD komt wel naar mate je de dosis opschroeft. Vredig of niet, die keuze heb je toch niet. :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Nonsens, ik vind het juist leuk.

Schiet me toch een vraag naar binnen. Ik nam 2 zegels van 120 (240) en enige tijd daarna nog een zegel van 120. Dat is natuurlijk niet hetzelfde als 360 in één keer naar binnen werken natuurlijk. Maar volgens mij, en dat weet ik natuurlijk niet zeker, heeft het wel degelijk iets aan de intensiteit veranderd.
Klik om te vergroten...
Het versterkt wel. Maar niet voor de volle 100%. Volgens mij verlengt het trip vooral
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Die ego dood met LSD komt wel naar mate je de dosis opschroeft. Vredig of niet, die keuze heb je toch niet. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me vreselijk zo'n ego dood. Kan me weinig voorstellen dat enger is. Ik wil hallucineren op LSD, heftige hallucinaties, hoe gekker en hoe bizarder hoe beter. Ik kan er intens van genieten. En ik wil best wel geconfronteerd worden met dingen of pijnlijke emoties ervaren, dat kan ik wel accepteren, maar een ego dood? Hell nah :coldsweat:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."