Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums240 + 120 µg 1-P-LSD

240 + 120 µg 1-P-LSD

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Nonsens, ik vind het juist leuk.

Schiet me toch een vraag naar binnen. Ik nam 2 zegels van 120 (240) en enige tijd daarna nog een zegel van 120. Dat is natuurlijk niet hetzelfde als 360 in één keer naar binnen werken natuurlijk. Maar volgens mij, en dat weet ik natuurlijk niet zeker, heeft het wel degelijk iets aan de intensiteit veranderd.
Klik om te vergroten...
Het versterkt wel. Maar niet voor de volle 100%. Volgens mij verlengt het trip vooral
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
Die ego dood met LSD komt wel naar mate je de dosis opschroeft. Vredig of niet, die keuze heb je toch niet. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me vreselijk zo'n ego dood. Kan me weinig voorstellen dat enger is. Ik wil hallucineren op LSD, heftige hallucinaties, hoe gekker en hoe bizarder hoe beter. Ik kan er intens van genieten. En ik wil best wel geconfronteerd worden met dingen of pijnlijke emoties ervaren, dat kan ik wel accepteren, maar een ego dood? Hell nah :coldsweat:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even een vraag. Misschien een beetje raar om in mijn eigen tripreport een vraag te posten, maar ik wilde het toch even doen.

Bij veel tripmiddelen zoals 2-CB, 2C-B-FLY en 2C-E had ik veel meer het gevoel dat er niet echt hallucinaties waren maar meer een soort verstoringen. Alsof je brein niet goed meer diepte, kleur en vorm kan inschatten en constant aan het bijstellen is waardoor je dingen ziet.

Bij 1-P-LSD had ik dit niet. Ik had echt foto realistische constante hallucinaties. Als ik bijvoorbeeld naar mijn hand keek zag ik steeds een soort patronen verschijnen, waarna mijn hand in een skelet hand veranderde, en in een soort zombiehand. En als ik mijn hand op de tafel drukte kwamen en scheuren in mijn hand en vloeide er bloed uit. Ik zag een soort spinnenweb achtig spul om mijn handen zitten dat steeds als een soort dons rond vloeide. Ik zag de meest complexe bizarre patronen in cirkels en blokjes en pulserende vormen die steeds complexe mandelas vormden.

Mijn punt is, bij LSD voelde de hallucinaties zoveel helderder en echter. Ik stond erbij en keek ernaar. Er was geen sprake van illusie of waanbeeld. Het was puur hallucineren, niet van echt te onderscheiden, en onvoorstelbaar realistisch, constant en aan een stuk door. Ik weet niet hoe ik dit aan een onervaren tripper moer uitleggen maar ik denk dat mensen die het wel eens gedaan hebben weten waar ik het over heb.

Herkennen mensen dit verschil met 2-C's en 1-P-LSD? Hoe 1-P-LSD eigenlijk gewoon superieur is? (Sorry als ik iemand op zijn tenen trap.)
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Thanks voor de toelichting! Hm, blijft toch wel interessant hoor. Zou het zelf zeker niet durven. Ik zie dan (bij gebrek aan voorstellingsvermogen/referentie) een trip voor me met de intensiteit van DMT voor me die uren duurt. Brrr, haha. Bijzonder dat je geen egodood hebt ervaren, je zou zeggen dat je daar haast van verzekerd zou zijn op dit soort dosissen. Blijkt ook maar weer uit dat dosis niet altijd de bepalende factor is, al vind ik het verschil tussen 300 ug en 600 ug wel enorm groot! Ik dacht dat de dose-response curve van LSD vrij lineair oploopt, maar misschien geldt dat niet meer boven een bepaalde grens? Heb zelf slechts ervaring met dosissen tot 230 ug en dat zijn al geen beginnerstripjes meer. 250 ug overweeg ik nog, maar 300 ug vind ik toch veel, al hoor je niet zelden van mensen dat dit hun standaard/favo dosis is... Zeg nooit nooit... Hoe ervaar je het verschil tussen 200 en 300? Ongeveer zo groot als het verschil tussen 100 en 200?

Sorry voor de vragen. :wink: En sorry voor de kritische reactie vanmiddag. Ik zie mensen op het forum zo vaak joekels van doseringen LSD in het rond strooien dat ik er misschien te snel vanuit ga dat iemand die het over dergelijke doseringen heeft waarschijnlijk geen accuraat referentiekader heeft voor de sterkte van LSD (omdat dealers altijd enorm overdrijven, maar bij ‘RC-LSD’ zoals 1P en 1cP is dat natuurlijk veel minder aan de orde).

LSD is echt magisch spul. Zo potent en inderdaad, zoals ze in het artikel zeggen, zo ‘ongiftig’, daar kun je je over blijven verwonderen. :relaxed:

@Dirkjan Excuses voor de off-topic praat!
Klik om te vergroten...

Geen probleem van de kritische reactie hoor, ik snap je beredenering en het is je vergeven hoor haha. Wat betreft een plateau, die is er wel volgens mij. Ik weet niet de precieze dosis maar boven 600 of 700 ofzo wordt het niet meer maar alleen maar langer.

Dat 600 Ug geen ego dood heeft opgeleverd wil niet zeggen dat het de volgende keer niet zou gebeuren. Ik heb het idee dat het altijd anders valt vandaar ook de vergelijking met 1cP-LSD (overigens is hier wel van bekend dat deze potenter is). Leuk feitje, mijn allereerste ervaring met LSD was op 1P LSD en waren 3 pellets van 150 Ug, ook geen ego dood en een hele toffe avond, heb er zelfs hier ergens een tripreport van achter gelaten.

En nog een ander ding over DMT super heftig en zo lang op die dosis, sta heb ik ook gedaan in de vorm van Pharmahuasca, ging alleen niet echt goed maar dat is een topic voor een andere keer.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Mijn punt is, bij LSD voelde de hallucinaties zoveel helderder en echter. Ik stond erbij en keek ernaar. Er was geen sprake van illusie of waanbeeld. Het was puur hallucineren, niet van echt te onderscheiden, en onvoorstelbaar realistisch, constant en aan een stuk door. Ik weet niet hoe ik dit aan een onervaren tripper moer uitleggen maar ik denk dat mensen die het wel eens gedaan hebben weten waar ik het over heb.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt precies als hoe mijn DmT ervaringen waren. Alsof er een hyperrealistische texture pack over de realitijt zat geplakt die statische texturen animeerde en objecten leken wel kleuren uit te stralen. Daarnaast veranderde alles spontaan van stijl. Mijn vriendin veranderde in een boedha en mijn maat in een plastic pop, maar zonder dat ze detail verloren. Al mijn planten werden prachtig. Het konijn had vacht van paarse spiralen.
En iedere keer lijkt de stijl wel anders. Als ik er over praat krijg ik meteen zin in.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Even een vraag. Misschien een beetje raar om in mijn eigen tripreport een vraag te posten, maar ik wilde het toch even doen.

Bij veel tripmiddelen zoals 2-CB, 2C-B-FLY en 2C-E had ik veel meer het gevoel dat er niet echt hallucinaties waren maar meer een soort verstoringen. Alsof je brein niet goed meer diepte, kleur en vorm kan inschatten en constant aan het bijstellen is waardoor je dingen ziet.

Bij 1-P-LSD had ik dit niet. Ik had echt foto realistische constante hallucinaties. Als ik bijvoorbeeld naar mijn hand keek zag ik steeds een soort patronen verschijnen, waarna mijn hand in een skelet hand veranderde, en in een soort zombiehand. En als ik mijn hand op de tafel drukte kwamen en scheuren in mijn hand en vloeide er bloed uit. Ik zag een soort spinnenweb achtig spul om mijn handen zitten dat steeds als een soort dons rond vloeide. Ik zag de meest complexe bizarre patronen in cirkels en blokjes en pulserende vormen die steeds complexe mandelas vormden.

Mijn punt is, bij LSD voelde de hallucinaties zoveel helderder en echter. Ik stond erbij en keek ernaar. Er was geen sprake van illusie of waanbeeld. Het was puur hallucineren, niet van echt te onderscheiden, en onvoorstelbaar realistisch, constant en aan een stuk door. Ik weet niet hoe ik dit aan een onervaren tripper moer uitleggen maar ik denk dat mensen die het wel eens gedaan hebben weten waar ik het over heb.

Herkennen mensen dit verschil met 2-C's en 1-P-LSD? Hoe 1-P-LSD eigenlijk gewoon superieur is? (Sorry als ik iemand op zijn tenen trap.)
Klik om te vergroten...

Ik ben super gevoelig voor visuele effecten bij trippen maar heb echt heel realistische hallucinaties niet zo vaak gehad, en als ik het had was het vaak kort (en vreemd genoeg vaker na MDMA dan na psychedelica). Ik snap wel wat je bedoelt. Je hebt het vervormen en verstoren van je bestaande perceptie zoals vorm, kleur, diepte, gehoor, en je hebt echt serieus ‘nieuwe’ dingen ervaren, zien of horen die er niet zijn en nog maar weinig met de realiteit te maken hebben. Ik vind het zelf moeilijk om 2C-B en 2C-B FLY (-E geen ervaring mee) met LSD te vergelijken op dit vlak omdat ik LSD gewoon überhaupt als een veel sterker tripmiddel beleef, en zowel de vervormingen/verstoringen als eventuele hallucinaties zijn dus per definitie veel intenser dan die van voorgaande middelen. De visuals van 2C-B en FLY zijn vlakker, maar dat mildere vind ik dan net ook weer hun charme. En moet wel zeggen dat ik met LSD ook relatief hogere doseringen neem (leent de stof zich gewoon goed voor, de bodyload van 2C-B en FLY durf ik niet aan op hele hoge dosis).

Over het algemeen lijkt het me dat de intensiteit van vervormingen en zeker ook de kans op werkelijk hallucineren met de dosis toeneemt. Waarbij het ene middel daar mogelijk een lagere drempel voor heeft dan het andere, los van het feit dat deze drempel ook tussen individuen zal verschillen (+ set en setting uiteraard).

Ik geloof wel wat @Buu zegt, dat 2C-B in bepaalde omstandigheden en op hogere dosissen ook écht serieuze business kan worden. Wel interessant.

Ik vind hallucineren een van de meest interessante onderwerpen die er zijn. Een boeiend boek hierover - dat zich zeker niet alleen beperkt tot drugs - vond ik ‘Hallucinations’ van Oliver Sacks. Wel al jaren geleden dat ik het las.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Even een vraag. Misschien een beetje raar om in mijn eigen tripreport een vraag te posten, maar ik wilde het toch even doen.

Bij veel tripmiddelen zoals 2-CB, 2C-B-FLY en 2C-E had ik veel meer het gevoel dat er niet echt hallucinaties waren maar meer een soort verstoringen. Alsof je brein niet goed meer diepte, kleur en vorm kan inschatten en constant aan het bijstellen is waardoor je dingen ziet.

Bij 1-P-LSD had ik dit niet. Ik had echt foto realistische constante hallucinaties. Als ik bijvoorbeeld naar mijn hand keek zag ik steeds een soort patronen verschijnen, waarna mijn hand in een skelet hand veranderde, en in een soort zombiehand. En als ik mijn hand op de tafel drukte kwamen en scheuren in mijn hand en vloeide er bloed uit. Ik zag een soort spinnenweb achtig spul om mijn handen zitten dat steeds als een soort dons rond vloeide. Ik zag de meest complexe bizarre patronen in cirkels en blokjes en pulserende vormen die steeds complexe mandelas vormden.

Mijn punt is, bij LSD voelde de hallucinaties zoveel helderder en echter. Ik stond erbij en keek ernaar. Er was geen sprake van illusie of waanbeeld. Het was puur hallucineren, niet van echt te onderscheiden, en onvoorstelbaar realistisch, constant en aan een stuk door. Ik weet niet hoe ik dit aan een onervaren tripper moer uitleggen maar ik denk dat mensen die het wel eens gedaan hebben weten waar ik het over heb.

Herkennen mensen dit verschil met 2-C's en 1-P-LSD? Hoe 1-P-LSD eigenlijk gewoon superieur is? (Sorry als ik iemand op zijn tenen trap.)
Klik om te vergroten...

2c-e heb ik geen ervaring mee, maar 2c-b etc. Wel. Ik herken je punt wel hoor. Ik vind op LSD de hallucinaties het best en zoals ik eerder zei heb ik op een hele hoge dosis een bijna niet van echt te onderscheiden hallucinatie gehad met die regenbogen.

Overigens vind ik met LSD altijd dat de viasuals in 4K ultra HD zijn om het zo maar te noemen. Paddo's en 2c-b zijn altijd een beetje wollig en fuzzy, soort dvd kwaliteit om in nerd termen te blijven. DMT is trouwens ook een combo tussen HD en paddo's haha
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Martinus zei:
Dat klinkt precies als hoe mijn DmT ervaringen waren. Alsof er een hyperrealistische texture pack over de realitijt zat geplakt die statische texturen animeerde en objecten leken wel kleuren uit te stralen. Daarnaast veranderde alles spontaan van stijl. Mijn vriendin veranderde in een boedha en mijn maat in een plastic pop, maar zonder dat ze detail verloren. Al mijn planten werden prachtig. Het konijn had vacht van paarse spiralen.
En iedere keer lijkt de stijl wel anders. Als ik er over praat krijg ik meteen zin in.
Klik om te vergroten...

Klinkt goed!

Ik heb pure DMT zelfs niet echt meer als trippen ervaren. Dat is gewoon boem, in een andere realiteit geknald worden die min of meer tastbaar is. Het niet alleen zien, maar daar echt zíjn. Nog steeds iets wat ik maar moeilijk kan bevatten maar oh zo intrigerend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
witte270 zei:
2c-e heb ik geen ervaring mee, maar 2c-b etc. Wel. Ik herken je punt wel hoor. Ik vind op LSD de hallucinaties het best en zoals ik eerder zei heb ik op een hele hoge dosis een bijna niet van echt te onderscheiden hallucinatie gehad met die regenbogen.

Overigens vind ik met LSD altijd dat de viasuals in 4K ultra HD zijn om het zo maar te noemen. Paddo's en 2c-b zijn altijd een beetje wollig en fuzzy, soort dvd kwaliteit om in nerd termen te blijven. DMT is trouwens ook een combo tussen HD en paddo's haha
Klik om te vergroten...

Voor mij zijn LSD-visuals ook scherp, vaak ook wat hoekig en feller van kleur. Die van psilo ronder, vloeiender, aardser qua sfeer en kleuren, hoewel ik bijzonder mooie gedetailleerde kleurige taferelen heb gezien tijdens truffeltrips. 2C-B geeft veel shifting (heet toch zo?) en vervormingen, redelijk felle kleuren en soms een wat comic-achtig beeld. DMT lijkt op paddo’s qua visuals maar dan veel meer detail, fellere kleuren en inderdaad in HD. DMT-visuals zijn prachtig.

Nu maar eens slapen. ^^ Leuk en interessant topic zo.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dat lijkt me vreselijk zo'n ego dood. Kan me weinig voorstellen dat enger is. Ik wil hallucineren op LSD, heftige hallucinaties, hoe gekker en hoe bizarder hoe beter.
Klik om te vergroten...
Vind juist dat dat het mooiste wat er is, een egodood. Ik heb dan ook weinig visueel spektakel tijdens lsd, bij mij werkt het vooral mentaal.
Op het moment zelf voelt het wel behoorlijk eng aan, maar dat hele proces van accepteren, loslaten enz heeft me wel enorm veel geleerd
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Klinkt goed!

Ik heb pure DMT zelfs niet echt meer als trippen ervaren. Dat is gewoon boem, in een andere realiteit geknald worden die min of meer tastbaar is. Het niet alleen zien, maar daar echt zíjn. Nog steeds iets wat ik maar moeilijk kan bevatten maar oh zo intrigerend.
Klik om te vergroten...

Ik vergeet altijd mijn ogen dicht te doen, maar ik denk ook dat ik niet voldoende binnen heb gekregen om zo ver weg te flitsen.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Voor mij zijn LSD-visuals ook scherp, vaak ook wat hoekig en feller van kleur. Die van psilo ronder, vloeiender, aardser qua sfeer en kleuren, hoewel ik bijzonder mooie gedetailleerde kleurige taferelen heb gezien tijdens truffeltrips. 2C-B geeft veel shifting (heet toch zo?) en vervormingen, redelijk felle kleuren en soms een wat comic-achtig beeld. DMT lijkt op paddo’s qua visuals maar dan veel meer detail, fellere kleuren en inderdaad in HD. DMT-visuals zijn prachtig.

Nu maar eens slapen. ^^ Leuk en interessant topic zo.
Klik om te vergroten...

Misschien een leuk idee om 'Het grote hallucinatie/visuals van alle soorten drugs topic' aan te maken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."