Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc trip report (verslavend?)

3mmc trip report (verslavend?)

52 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Ben zeker ook geen heilig boontj, heb ook weekend gehad waar er 3gr doorging, maar dat over 2 dagen
Klik om te vergroten...
Dat is nog meer dan TS heeft genomen in die 3 dagen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zie mijn vorig bericht. Enige is wel dat 3gr/72u of 1,1gr/6u een ander verhaal is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb éénmaal 2 gram in 7 uur gebruikt, alles nasaal. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik 3-mmc heb gedaan. Was helemaal niet chill.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Ik heb éénmaal 2 gram in 7 uur gebruikt, alles nasaal. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik 3-mmc heb gedaan. Was helemaal niet chill.
Klik om te vergroten...
Boven de grammen rammen met een upper in een relatieve korte tijd met weinig tolarantie brengt alleen maar ongein met zich mee.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Ik heb éénmaal 2 gram in 7 uur gebruikt, alles nasaal. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik 3-mmc heb gedaan. Was helemaal niet chill.
Klik om te vergroten...

Wow 🤐
Oprechte vraag...Legde je dan elke 10min een lijn van 50mg, of elk uur ene van 300?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Boven de grammen rammen met een upper in een relatieve korte tijd met weinig tolarantie brengt alleen maar ongein met zich mee.
Klik om te vergroten...
Ik had wel een grote tolerantie. Maar alsnog belachelijke actie. Daarna heb ik ook hulp gezocht want dit was midden in mijn verslaafde periode.
CuriousExplorer zei:
Wow 🤐
Oprechte vraag...Legde je dan elke 10min een lijn van 50mg, of elk uur ene van 300?
Klik om te vergroten...
Geen idee hoe veel per keer maar wel grote dikke lijnen. Na zon 7-8 uur was het zakje met 2 gram leeg.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djeezes ...
Hier doen wij met een gram met 2 personen 8u gemiddeld...Ik kan me wel voorstellen dat als je 2gr/7u gebruikt, je jezelf beseft dat er weg van blijven het beste is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Djeezes ...
Hier doen wij met een gram met 2 personen 8u gemiddeld...Ik kan me wel voorstellen dat als je 2gr/7u gebruikt, je jezelf beseft dat er weg van blijven het beste is.
Klik om te vergroten...
Het was niet perse de 3-mmc. Het had ook speed of coke kunnen zijn. Meer mijn mentale toestand die ervoor zorgde dat ik zo met drugs omging destijds.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Het was niet perse de 3-mmc. Het had ook speed of coke kunnen zijn. Meer mijn mentale toestand die ervoor zorgde dat ik zo met drugs omging destijds.
Klik om te vergroten...

Dat is een andere visie dan degene die ik heb ..
De cravings bij 3MMC ( en Mephedrone ) zijn veel groter dan degene bij coke/speed.

Ik heb alle 4 deze middelen gebruikt, en bij zowel speed/coke kan ik stoppen, al ligt er een spiegel vol. Beide MMC's helaas niet.

Maar nogmaals, dit is een persoonlijke mening.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Dat is een andere visie dan degene die ik heb ..
De cravings bij 3MMC ( en Mephedrone ) zijn veel groter dan degene bij coke/speed.

Ik heb alle 4 deze middelen gebruikt, en bij zowel speed/coke kan ik stoppen, al ligt er een spiegel vol. Beide MMC's helaas niet.

Maar nogmaals, dit is een persoonlijke mening.
Klik om te vergroten...
De cravings zijn zeker sterker. Ik bedoelde dat het bij mij net zo goed coke of speed had kunnen want ik wilde vluchten. 3-mmc was makkelijk en in grote hoeveelheden te verkrijgen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Los van de verkrijgbaarheid, en prijs.
3MMC heeft een eigenschap dat noch speed, noch coke hebben...

En dat is het " i don't care for anything feeling"...Het laat je van gans de wereld niks aantrekken, je hebt extra energie en toch een heldere focus.

Met speed / coke ging je ook kunnen vluchten, maar 3MMC leent zich daar beter voor toe.
Klik om te vergroten...
Ben ik het niet mee eens. Speed en in iets mindere mate coke hebben dat effect op mij ook. 3-mmc doet alleen meer met dopamine en serotonine waardoor je beloningssysteem sneller daar naar craved.

Maar ook vaak genoeg gevlucht met coke en speed.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Best wel sneu misschien onze reacties op dit trip report. TS @Staytight is al meerdere keren online geweest maar heeft niet gereageerd. We hebben m afgeschrikt!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Zie je, ik laat die 3mmc wel links liggen.... :grimacing:
It scares me!
Klik om te vergroten...
Verstandig. Als je goed in je vel zit en er mee om kan gaan is het best leuk. Maar er zijn naar mijn mening leukere stofjes.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Best wel sneu misschien onze reacties op dit trip report. TS @Staytight is al meerdere keren online geweest maar heeft niet gereageerd. We hebben m afgeschrikt!
Klik om te vergroten...
jup, maar als TS vragen heeft kan hij beter een topic openen onder verslaving oid. Dit tripraport laat mij nog niet merken dat ie een probleem heeft met zn gebruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Verstandig. Als je goed in je vel zit en er mee om kan gaan is het best leuk. Maar er zijn naar mijn mening leukere stofjes.
Klik om te vergroten...
Ik ben best verslavingsgevoelig denk ik. Ben met een verslaafde ouder opgegroeid (indirect gestorven ook door de verslaving). Ik ben zelf heeeeeeeeel lang verslaafd geweest aan nicotine/roken, wel 1 a 1,5 pakje per dag minimaal 25 jaar lang. Ook was ik, of ben ik, net hoe je het bekijkt, al 10+ jaren verslaafd aan wiet (geweest). Toen ik jong was, tussen de 18 en tot zo halverwege de 20 me haast elke weekend de tyfus gezopen, uitgaan zonder drank kon ik niet.
Speed zou ik om die reden nooit gebruiken maar toch begonnen 2,5 jaar terug. Nou heb ik de speed heel goed in de hand en neig totaal niet naar verslaving maarrrrr het is wel naast wiet een drug waar ik vaak aan denk als ik t in huis heb. Kan er goed afblijven maar ben er van bewust dat het in de kast ligt. Snap je?

Dus nee, 3mmc waag ik me maar niet aan!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeelanddude zei:
jup, maar als TS vragen heeft kan hij beter een topic openen onder verslaving oid. Dit tripraport laat mij nog niet merken dat ie een
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
Ben ik het niet mee eens. Speed en in iets mindere mate coke hebben dat effect op mij ook. 3-mmc doet alleen meer met dopamine en serotonine waardoor je beloningssysteem sneller daar naar craved.

Maar ook vaak genoeg gevlucht met coke en speed.
Klik om te vergroten...

Raar hoe iedereen anders reageert..
De enige werking die ik van speed krijg is, dat als ik eenmaal ergens aan begin, ik niet zal stoppen vooraleer het perfect is. Maar mijn "negatieve" gedachtes blijven.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn interesse ervoor werd gewekt op het forum.. ( op zich een negatief bij effect van deze plek )
ik heb het 3 keer gebruikt in de eerste maand dat ik het had.. omdat er low impact was qua nasleep.. en idd naar meer smaakte..
maar de 3e keer was het het effect al zoveel minder dan de 1e keer.. eigenlijk de moeite niet meer waard.
dus kan ik er nu makkelijk van af blijven..
nou is mijn sero niveau door extreem veel mdma gebruik in het verleden..en voor m'n 25e verjaardag toch al snel op.
dus dat bewaar ik liever voor mdma.
S
StaytightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelle update ik heb vannacht niet kunnen slapen maar voel me wel gewoon prima nog steeds geen nare bijwerkingen wel vaak moeten denken aan het gebruik.
De voornaamste reden waarom ik 3mmc wilde gebruiken was omdat ik een andere drug wilde vinden die xtc kon vervangen.
Het werd 3mmc omdat ik had gelezen dat 3mmc minder op je serotonine receptoren werkt dus minder effecten zou leveren op langere termijn en bedacht ik mij dat 3mmc iets kon zijn wat ik vaker kon gebruiken dan xtc.
Het werd vooral verleidelijk voor mij omdat de werking zo subtiel was en ik het eigenlijk elk moment kon gebruiken zonder dat mensen het zouden merken of wat van konden zeggen.
Bij xtc plannen we vaak een datum eens in de 2 maanden en vaker zou ik ook niet kunnen gebruiken.
Maar het gevoel van xtc is me wel heel erg bij gebleven.
Voornamelijk kwam ik erachter dat "uppers" mij meer bevielen vandaar de keuze naar 3mmc.
Voor de duidelijkheid heb ik de 3mmc geslikt en niet gesnoven de doseringen verschillen.
Maar nog steeds heb ik geen idee hoe ik zoveel besloot te gebruiken.
Ik heb dit eerder (1 maand geleden) ook wel eens gehad met xtc waarbij ik 3 pillen had gebruikt op een avond en achteraf niks van kon herinneren (de bedoeling was een halve😂).
Wellicht heb ik wel een sterke verslavingsgevoeligheid maar daar ga ik komende dagen even goed over nadenken😉.

(Bedankt voor de reacties)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Staytight zei:
omdat ik een andere drug wilde vinden die xtc kon vervangen.
Klik om te vergroten...
Dat ga je niet vinden.
Staytight zei:
Het werd 3mmc omdat ik had gelezen dat 3mmc minder op je serotonine receptoren werkt dus minder effecten zou leveren op langere termijn en bedacht ik mij dat 3mmc iets kon zijn wat ik vaker kon gebruiken dan xtc.
Klik om te vergroten...
Dit is nog nooit onderzocht of getest. Alles wat hier over gezegd wordt is op basis van vermoedens en subjectieve gebruikerservaringen. Dus zou ik zeker niet van uit gaan!

Wees voorzichtig met jezelf. Je kunt tijdens je mdma pauze beter geen 3-mmc gebruiken want dit werkt op dezelfde receptoren in je hersens.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Staytight zei:
Ondertussen paar dagen verder.
Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan.
Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek.
Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen.
Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken.
Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam.
Klik om te vergroten...
Niet perse een direct gevolg maar stel dat je een virusje hebt opgelopen dan zal dat wel wat heftiger zijn dan normaal omdat je lichaam een aardige klap te verwerken heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."