#1
Dat is nog meer dan TS heeft genomen in die 3 dagen.Ben zeker ook geen heilig boontj, heb ook weekend gehad waar er 3gr doorging, maar dat over 2 dagen
Dat is nog meer dan TS heeft genomen in die 3 dagen.Ben zeker ook geen heilig boontj, heb ook weekend gehad waar er 3gr doorging, maar dat over 2 dagen
Boven de grammen rammen met een upper in een relatieve korte tijd met weinig tolarantie brengt alleen maar ongein met zich mee.Ik heb éénmaal 2 gram in 7 uur gebruikt, alles nasaal. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik 3-mmc heb gedaan. Was helemaal niet chill.
Ik heb éénmaal 2 gram in 7 uur gebruikt, alles nasaal. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik 3-mmc heb gedaan. Was helemaal niet chill.
Ik had wel een grote tolerantie. Maar alsnog belachelijke actie. Daarna heb ik ook hulp gezocht want dit was midden in mijn verslaafde periode.Boven de grammen rammen met een upper in een relatieve korte tijd met weinig tolarantie brengt alleen maar ongein met zich mee.
Geen idee hoe veel per keer maar wel grote dikke lijnen. Na zon 7-8 uur was het zakje met 2 gram leeg.Wow 🤐
Oprechte vraag...Legde je dan elke 10min een lijn van 50mg, of elk uur ene van 300?
Het was niet perse de 3-mmc. Het had ook speed of coke kunnen zijn. Meer mijn mentale toestand die ervoor zorgde dat ik zo met drugs omging destijds.Djeezes ...
Hier doen wij met een gram met 2 personen 8u gemiddeld...Ik kan me wel voorstellen dat als je 2gr/7u gebruikt, je jezelf beseft dat er weg van blijven het beste is.
Het was niet perse de 3-mmc. Het had ook speed of coke kunnen zijn. Meer mijn mentale toestand die ervoor zorgde dat ik zo met drugs omging destijds.
De cravings zijn zeker sterker. Ik bedoelde dat het bij mij net zo goed coke of speed had kunnen want ik wilde vluchten. 3-mmc was makkelijk en in grote hoeveelheden te verkrijgen.Dat is een andere visie dan degene die ik heb ..
De cravings bij 3MMC ( en Mephedrone ) zijn veel groter dan degene bij coke/speed.
Ik heb alle 4 deze middelen gebruikt, en bij zowel speed/coke kan ik stoppen, al ligt er een spiegel vol. Beide MMC's helaas niet.
Maar nogmaals, dit is een persoonlijke mening.
Ben ik het niet mee eens. Speed en in iets mindere mate coke hebben dat effect op mij ook. 3-mmc doet alleen meer met dopamine en serotonine waardoor je beloningssysteem sneller daar naar craved.Los van de verkrijgbaarheid, en prijs.
3MMC heeft een eigenschap dat noch speed, noch coke hebben...
En dat is het " i don't care for anything feeling"...Het laat je van gans de wereld niks aantrekken, je hebt extra energie en toch een heldere focus.
Met speed / coke ging je ook kunnen vluchten, maar 3MMC leent zich daar beter voor toe.
Verstandig. Als je goed in je vel zit en er mee om kan gaan is het best leuk. Maar er zijn naar mijn mening leukere stofjes.Zie je, ik laat die 3mmc wel links liggen....
It scares me!
jup, maar als TS vragen heeft kan hij beter een topic openen onder verslaving oid. Dit tripraport laat mij nog niet merken dat ie een probleem heeft met zn gebruik.Best wel sneu misschien onze reacties op dit trip report. TS @Staytight is al meerdere keren online geweest maar heeft niet gereageerd. We hebben m afgeschrikt!
Ik ben best verslavingsgevoelig denk ik. Ben met een verslaafde ouder opgegroeid (indirect gestorven ook door de verslaving). Ik ben zelf heeeeeeeeel lang verslaafd geweest aan nicotine/roken, wel 1 a 1,5 pakje per dag minimaal 25 jaar lang. Ook was ik, of ben ik, net hoe je het bekijkt, al 10+ jaren verslaafd aan wiet (geweest). Toen ik jong was, tussen de 18 en tot zo halverwege de 20 me haast elke weekend de tyfus gezopen, uitgaan zonder drank kon ik niet.Verstandig. Als je goed in je vel zit en er mee om kan gaan is het best leuk. Maar er zijn naar mijn mening leukere stofjes.
jup, maar als TS vragen heeft kan hij beter een topic openen onder verslaving oid. Dit tripraport laat mij nog niet merken dat ie een
Ben ik het niet mee eens. Speed en in iets mindere mate coke hebben dat effect op mij ook. 3-mmc doet alleen meer met dopamine en serotonine waardoor je beloningssysteem sneller daar naar craved.
Maar ook vaak genoeg gevlucht met coke en speed.
Dat ga je niet vinden.omdat ik een andere drug wilde vinden die xtc kon vervangen.
Dit is nog nooit onderzocht of getest. Alles wat hier over gezegd wordt is op basis van vermoedens en subjectieve gebruikerservaringen. Dus zou ik zeker niet van uit gaan!Het werd 3mmc omdat ik had gelezen dat 3mmc minder op je serotonine receptoren werkt dus minder effecten zou leveren op langere termijn en bedacht ik mij dat 3mmc iets kon zijn wat ik vaker kon gebruiken dan xtc.
Niet perse een direct gevolg maar stel dat je een virusje hebt opgelopen dan zal dat wel wat heftiger zijn dan normaal omdat je lichaam een aardige klap te verwerken heeft.Ondertussen paar dagen verder.
Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan.
Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek.
Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen.
Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken.
Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."