#1
Zie je, ik laat die 3mmc wel links liggen.... ![:grimacing:]()
It scares me!
It scares me!
Ik ben best verslavingsgevoelig denk ik. Ben met een verslaafde ouder opgegroeid (indirect gestorven ook door de verslaving). Ik ben zelf heeeeeeeeel lang verslaafd geweest aan nicotine/roken, wel 1 a 1,5 pakje per dag minimaal 25 jaar lang. Ook was ik, of ben ik, net hoe je het bekijkt, al 10+ jaren verslaafd aan wiet (geweest). Toen ik jong was, tussen de 18 en tot zo halverwege de 20 me haast elke weekend de tyfus gezopen, uitgaan zonder drank kon ik niet.Verstandig. Als je goed in je vel zit en er mee om kan gaan is het best leuk. Maar er zijn naar mijn mening leukere stofjes.
jup, maar als TS vragen heeft kan hij beter een topic openen onder verslaving oid. Dit tripraport laat mij nog niet merken dat ie een
Ben ik het niet mee eens. Speed en in iets mindere mate coke hebben dat effect op mij ook. 3-mmc doet alleen meer met dopamine en serotonine waardoor je beloningssysteem sneller daar naar craved.
Maar ook vaak genoeg gevlucht met coke en speed.
Dat ga je niet vinden.omdat ik een andere drug wilde vinden die xtc kon vervangen.
Dit is nog nooit onderzocht of getest. Alles wat hier over gezegd wordt is op basis van vermoedens en subjectieve gebruikerservaringen. Dus zou ik zeker niet van uit gaan!Het werd 3mmc omdat ik had gelezen dat 3mmc minder op je serotonine receptoren werkt dus minder effecten zou leveren op langere termijn en bedacht ik mij dat 3mmc iets kon zijn wat ik vaker kon gebruiken dan xtc.
Niet perse een direct gevolg maar stel dat je een virusje hebt opgelopen dan zal dat wel wat heftiger zijn dan normaal omdat je lichaam een aardige klap te verwerken heeft.Ondertussen paar dagen verder.
Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan.
Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek.
Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen.
Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken.
Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam.
3mmc is extreem bloedvatvernauwend in hoge doseringen, ik heb verhalen gelezen over mensen met blauwe plekken en afgestorven tenen.
Dat weet ik niet meer. In ieder geval veel. Als TS al meteen begint met extreem gebruik, zie ik het niet rooskleurig in voor hem. En hij is ook pas 19. Ik wou hem natuurlijk ook een beetje laten schrikken, voor het goede doel 😉Over welke doseringen spreken we hier dan?
Blauwe plekken is inderdaad een veel voorkomend (tijdelijk) fenomeen. Maar ledematen die afsterven? Pakken die mensen dan 10g op een avond ofzo?
Er zijn verhalen van mensen uit Engeland die er ook in slaagden om 25g Mephedrone te gebruiken op een week, daar nie van, maar toch...
Nou ben ik ook geschrokken. Missie geslaagd 😄Dat weet ik niet meer. In ieder geval veel. Als TS al meteen begint met extreem gebruik, zie ik het niet rooskleurig in voor hem. En hij is ook pas 19. Ik wou hem natuurlijk ook een beetje laten schrikken, voor het goede doel 😉
Omdat hij 1x 250mg pakt wil niet zeggen dat die verslaafd word. Mijn eerste x 3mmc was meteen een halve gram in mijn neus heb ik het hierna ooit nog aanraakt ? NeeDat weet ik niet meer. In ieder geval veel. Als TS al meteen begint met extreem gebruik, zie ik het niet rooskleurig in voor hem. En hij is ook pas 19. Ik wou hem natuurlijk ook een beetje laten schrikken, voor het goede doel 😉
Heb je de OP wel gelezen? Hij heeft 3 dagen lang 3MMC misbruikt, in doseringen van 250 en 350mg, meerdere keren per avond.Omdat hij 1x 250mg pakt wil niet zeggen dat die verslaafd word. Mijn eerste x 3mmc was meteen een halve gram in mijn neus heb ik het hierna ooit nog aanraakt ? Nee
Ik dacht dat het circus al vertrokken was maar ik zie nog steeds clowns op het forum. Kom op nou man, waar ben je in godsnaam mee bezig? Die doseringen die je neemt. En dan ook nog doodleuk in je auto stappen? Gooi jezelf alsjeblieft van een brug.
Ik dacht dat het circus al vertrokken was maar ik zie nog steeds clowns op het forum. Kom op nou man, waar ben je in godsnaam mee bezig? Die doseringen die je neemt. En dan ook nog doodleuk in je auto stappen? Gooi jezelf alsjeblieft van een brug.
ik heb toevallig vanmiddag om 3 uur 3mmc in huis gehaald, gek genoeg is dit dus ook niet illegaal omdat het officieel voor scheikunde projecten is.
tevens een etui gehaald met snuifartikelen, dus een spiegeltje, scheermesje, snuifbuisje, mesje/lepeltje (een aan een van de 2 kanten) en een waterdicht bewaar potje.
heel handig, tevens een weegschaal die tot 0.001 gr kan wegen, 2 decimalen dus.
zojuist 0.2 gram naar binnen gewerkt in 2 lijntjes, direct gebruik kunnen maken van mijn aankopen, hoef ik geen geld briefje meer op te rollen en mijn telefoon te gebruiken als snuiftafel.
kreeg na ongeveer 5 minuten een soort focus effect qua visual en een soort (fijne) druk aan de zijkant van mijn hoofd net boven mijn oren, tevens verbeterde voor mijn gevoel mijn gehoor ook want ik kon nu dingen horen (zoals de cv) die ik normaal niet kan horen, nar nog eens 5 minuten kwam de energie, ik merk dat ik nu ook een stuk vrolijker ben en echt gewoon energiek,
heb ook echt moeite om op mijn bureau stoel te blijven zitten, gelukkig ga ik zo eten en ff peukje roken dus komt goed.
wat ik onwijs fijn vind is dat het niet super erg in mijn neus brand, dit komt waarschijnlijk tevens omdat ik speed gewend ben en dat ook de afgelopen 4 dagen gebruikt heb (heb wel normaal slaapritme en heb ook gewoon geslapen)
daarnaast heb ik hierbij gelukkig geen last van dat het in mijn keel schiet en daar blijft hangen, dus geen vieze smaak en raar gevoel in je keel alsof je je net verslikt hebt.
al met al positief over 3mmc, en hoop dat dit ook legaal blijft in NL
Ik dacht dat het circus al vertrokken was maar ik zie nog steeds clowns op het forum. Kom op nou man, waar ben je in godsnaam mee bezig? Die doseringen die je neemt. En dan ook nog doodleuk in je auto stappen? Gooi jezelf alsjeblieft van een brug.
Die laatste zin is nergens voor nodig.
Ik snap de frustratie, maar dit soort uitspraken horen gewoon niet te gebeuren. 🤐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."