Mensen staan hier versteld van de dosis op 6u maar ik begrijp dat wel. Toen ik dit spul leerde kennen heb ik ook wel een goeie gram op enkel uren weggesnoven. Nog een stuk erger dat snuiven. De 1ste lijn ga je wel uurtje of 2 lekker van. Daarna gaat het gewoon bergaf. Kortere en mindere werking tot een 5minuten durende rush die je terug de craving in jaagt. En je neus heeft er geen plezier aan.
@Staytight bedankt om je ervaring te delen. Goed dat je zelf ook inziet dat 3mmc snel misbruik in de hand werkt. Als je er zelf heel gevoelig voor bent en beseft dat je die cravings de baas niet kan, wegspoelen en niet meer bestellen.
Stel mezelf soms de vraag, hebben ze middelen zoals 4mmc, 3mmc niet gemaakt met de bedoeling meer verslaafden en geld erop te maken? Ik lees veel misbruik en bingebruik met dit soort middelen.
Ik ben zelf geen noob op gebied van 3MMC, integendeel helaas.
Maar 400mg 3MMC gebruiken bij de eerste keer met een nieuw product?Dan ligt het niet aan het product, maar aan de gebruiker.
De eerste maal coke snuif je toch ook niet meteen 250,350 en 450mg lijnen ?
Zo vergroot je enkel uw eigen miserie, want om hetzelfde te evenaren moet je meer gaan gebruiken...Bij mij was dit in het begin 50mg, dan all the way up tot max 175mg lijnen.
Ik genoot nog van een 100mg lijn !!
Als je natuurlijk al meteen start met 250mg, en dit zonder research blijkbaar een LICHTE dosis noemt, dan moet je jezelf afvragen welke hoeveelheid je binnen x aantal tijd nodig hebt.
Ps: Ben zeker ook geen heilig boontj, heb ook weekend gehad waar er 3gr doorging, maar dat over 2 dagen ! Als je 1gr/6u gebruikt, dan kan ik maar 1 advies geven :
Leer jezelf beheersen, of blijf weg van drugs want dit loopt niet goed af.