Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAangename kennismaking met 3-cmc

Aangename kennismaking met 3-cmc

52 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
net zoals 4-mmc ja..
Klik om te vergroten...
4-mmc is een Serotonine releaser net als mdma. Een inhibitor maakt minder aanspraak op je reserves.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
4-mmc is een Serotonine releaser net als mdma. Een inhibitor maakt minder aanspraak op je reserves.
Klik om te vergroten...

ja, ik geef alleen door wat ik lees.. 3 en 4-mmc zijn zijn van de cathonine familie..
en bij de cath familie staat bij dat het een sero reuptake inhibitor is.

verder staat overal bij: " is thought to.."
dus het is allemaal niet zeker.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
4-mmc is een Serotonine releaser net als mdma. Een inhibitor maakt minder aanspraak op je reserves.
Klik om te vergroten...
Wat een vreemd stofje, als je trip reports leest zeggen mensen dat het heftiger was dan crystal meth maar dat je wel 3 maanden moet wachten om het opnieuw te nemen sinds het een serotonineslurper is.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketakoekjes zei:
Wat een vreemd stofje, als je trip reports leest zeggen mensen dat het heftiger was dan crystal meth maar dat je wel 3 maanden moet wachten om het opnieuw te nemen sinds het een serotonineslurper is.
Klik om te vergroten...
3-cmc heftiger dan crytal meth? Ben wel benieuwd waar dat staat haha :) denk dat je 4-mmc bedoeld?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zocht iets licht stimulerends, geen sero-slurper, en geen alternatief voor Crystal Meth. Lol. Bedoeling was om iets te vinden dat mij nét dat laatste zetje kan geven om over die berg afwas of die papierstapel te geraken. Functioneel dus. Geen speed, daar blijven we mooi vanaf. Na wat opzoekwerk kwam ik plots 3-cmc tegen. Na wat inleeswerk en navraging kwam ik er al snel achter dat er voor- en tegenstanders zijn. Sommigen vinden het zacht, maar leuk, anderen vinden het een té zwak afkooksel van 3-mmc. De conclusie was, dat 3-cmc het kleine broertje is van 3-mmc, die op zijn beurt weer het kleine broertje van 4-mmc is. Geen seroslurper, geen super-craver, dus proberen maar...

Er is nog vrij weinig over te vinden, dus heeft een vriend van me gezegd dat 70mg nassaal een goede dosis zou zijn. Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten, maar men had mij gezegd dat het zo'n 1 tot 2 uren wat stimulatie en mogelijks wat lichte euforie zou brengen. Ik was benieuwd...

Het was een uur of twee vanmiddag, toen de twee kleine lijntjes naar binnen werden gezogen. Het prikt wat, maar de pijn trekt snel weer weg. De eerste 10 minuten voelde ik helemaal niets, dus ik vreesde al voor het ergste... Maar daar kwam ie plots opzetten. Ik kreeg opeens zot veel zin om veel te socializen, op te ruimen, plannen te maken, enz... Niet die 'rush' van zwaardere stimulanten, maar een zacht briesje van achteren. Zalig.

Ik dacht bij mezelf dat dit exact was wat ik zocht, toen er plots een licht euforisch gevoel naar boven kwam. Het begon in mijn hoofd, en verwarmde daarna mijn hele lichaam. Zeer licht, maar zeker niet onaangenaam. Voor ik het goed en wel door had waren er 2 volle uren verstreken. Ik stond perplex, want het zou allang moeten uitgewerkt zijn... Een klein uurtje later voelde ik hem wel stilaan zakken.

Ok, het is niet veel, maar het doet wel degelijk iets! En dat nog wel voor de volle drie uur. Mooi. Ik heb geen trek in meer, voel nu (vijf uur na inname) geen cravings of after effects, dus ook dat is mooi meegenomen.

Bedankt voor het lezen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Juun zei:
Geef maar door😋
Klik om te vergroten...

komt een keer door.. no worries 😘
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
ja, ik geef alleen door wat ik lees.. 3 en 4-mmc zijn zijn van de cathonine familie..
en bij de cath familie staat bij dat het een sero reuptake inhibitor is.

verder staat overal bij: " is thought to.."
dus het is allemaal niet zeker.
Klik om te vergroten...
Je hebt ook helemaal gelijk, maar bedoelde meer dat het per stofje heel erg verschilt. Maar goed niemand weet het echt dus speculeren heeft ook geen zin inderdaad :)
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eind goed, al goed!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Mijn conclusie was dat als 3mmc een zwakker broertje had dat 3cmc het zwakkere broertje van het zwakkere broertje van 3mmc was.
Klik om te vergroten...
Dus geen goede ervaring?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn conclusie was dat als 3mmc een zwakker broertje had dat 3cmc het zwakkere broertje van het zwakkere broertje van 3mmc was.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee. Het doet wel iets, maar voor mij wegen de eventuele nadelen
(gezondheid) niet op tegen de te verwaarloosbare voordelen.
Blij u om te lezen dat jij een betere ervaring hebt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
okay, dan rest de vraag.. wat is dan het zwakkere broertje van 3-mmc? 😅
Klik om te vergroten...

HAD het eentje gehad....Niet dat er eentje is 🤣
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Nee. Het doet wel iets, maar voor mij wegen de eventuele nadelen
(gezondheid) niet op tegen de te verwaarloosbare voordelen.
Blij u om te lezen dat jij een betere ervaring hebt.
Klik om te vergroten...
Welke nadelen? Had geen cravings, heb maar een lijntje genomen en heb geen dip.
Uiteraard snap ik wel dat we weinig weten over de mogelijke nadelen omdat het een vrij nieuwe rc is...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
Welke nadelen? Had geen cravings, heb maar een lijntje genomen en heb geen dip.
Uiteraard snap ik wel dat we weinig weten over de mogelijke nadelen omdat het een vrij nieuwe rc is...
Klik om te vergroten...

Sowieso is het nadelig voor de gezondheid. Hoe miniem ook, het effect compenseert het niet voor mij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet het niet. Al die cathinones, al die RC's, het is leuk maar op een gegeven moment heb je het wel gehad. 1-p-lsd, iets rookbaars DMT en 6-apb, en meer heeft deze man eigenlijk niet nodig. Ik ben al voor experimententeren maar alle cathinones (en ik heb er een hoop geprobeerd) komen allemaal neer op een slap aftreksel van cocaine en mdma. Het is het nét niet. Leuk speelgoed maar niks vergeleken met wat de andere kinderen hebben.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
zoals sex... met 3 condooms om 😅
Klik om te vergroten...
Maar waar doe je de andere 2 om🤔
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Mijn conclusie was dat als 3mmc een zwakker broertje had dat 3cmc het zwakkere broertje van het zwakkere broertje van 3mmc was.
Klik om te vergroten...

okay, dan rest de vraag.. wat is dan het zwakkere broertje van 3-mmc? 😅
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Leuk speelgoed maar niks vergeleken met wat de andere kinderen hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb van mn moeder geleerd dat ik tevreden moet zijn met wat ik heb, en niet moet kijken wat andere kinderen voor speelgoed hebben. Anders loop ik straks trots met crystal meth rond 😛
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
HAD het eentje gehad....Niet dat er eentje is 🤣
Klik om te vergroten...

ik zie ook 3-cec en 4-cec voorbijkomen..

@De Apotheker !!!... :wink:
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik weet het niet. Al die cathinones, al die RC's, het is leuk maar op een gegeven moment heb je het wel gehad. 1-p-lsd, iets rookbaars DMT en 6-apb, en meer heeft deze man eigenlijk niet nodig. Ik ben al voor experimententeren maar alle cathinones (en ik heb er een hoop geprobeerd) komen allemaal neer op een slap aftreksel van cocaine en mdma. Het is het nét niet. Leuk speelgoed maar niks vergeleken met wat de andere kinderen hebben.
Klik om te vergroten...
Ik geef je hier wel gelijk in, daarom doe ik het max 2x per jaar. Best funny dan om te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."