#1
Ja het kleine broertje van tochπ4mmc een slap aftreksel?
Ook voor het eerst dat ik dit hoor. π
Ja het kleine broertje van tochπ4mmc een slap aftreksel?
Ook voor het eerst dat ik dit hoor. π
Ik snap je ergens wel Dirkjan, ik houd het grosso modo ook bij 5-mapb en af en toe een disso, maar ik probeer ze wel eens graag uit. Zo blijkt deze voor functioneel gebruik wel een prima rc. Je zou kunnen claimen dat deze nΓ©t geen speed is, maar dat hoeft ook helemaal niet. Sommige rc's zijn net een verrijking van het aanbod, niet?Ik weet het niet. Al die cathinones, al die RC's, het is leuk maar op een gegeven moment heb je het wel gehad. 1-p-lsd, iets rookbaars DMT en 6-apb, en meer heeft deze man eigenlijk niet nodig. Ik ben al voor experimententeren maar alle cathinones (en ik heb er een hoop geprobeerd) komen allemaal neer op een slap aftreksel van cocaine en mdma. Het is het nΓ©t niet. Leuk speelgoed maar niks vergeleken met wat de andere kinderen hebben.
Precies. Voor het tijdperk van de rc's bestond er wss niet iets wat op 4mmc of bv 3hopcp leek.4mmc een slap aftreksel?
Ook voor het eerst dat ik dit hoor. π
Daar heb ik nog 0,0 goeds over gelezen dus die sla ik even over haha
Daar heb ik nog 0,0 goeds over gelezen dus die sla ik even over haha
Dat kan af en toe nog welnet zoals 0.0 bier dus π
Dat kan af en toe nog wel
Precies.Maar waar doe je de andere 2 omπ€
In Thailand alvast 1 rond haar piemel.
ik heb echt 0.0 problemen met alcoholvrij bier. Wel de wit of blond varianten. Smaakt gewoon naar frisdrank π
Geef maar doorπik maak zoveel lekkerdere drankjes met fruit, specerijen..planten etc. dan alcoholvrij bier.
Geef maar doorπ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."