#1
Ik zou het wel willen snuiven. Maar denk dat ik dan een kopstoot krijg hier thuis 😁😆
Ik zou het wel willen snuiven. Maar denk dat ik dan een kopstoot krijg hier thuis 😁😆
Pas op:Ik zou het wel willen snuiven. Maar denk dat ik dan een kopstoot krijg hier thuis 😁😆
Het verdovende effect van heroïne kan tot viermaal versterkt worden door alcohol. Het kan de ademhaling verdoven en zo een overdosis veroorzaken.
Wat goed dat je dit in je agenda hebt gezet. Ik ben ook heel benieuwd of het bij 1 keer gebleven is!Zo ben ik![]()
Laat ik maar niet zeggen, wat mij te wachten staat als ik aan de smack zou beginnen.Of een klap met een deegrol.![]()
Eén op de drie raakt verslaafd?! Dat kan toch niet waar zijn?Interessant report!
Ik heb wel eens eerder met mensen gesproken die eenmalig heroine hebben geprobeerd en het daarbij hebben gelaten. Het percentage mensen dat heroine probeert en verslaafd raakt ligt lager dan ik oorspronkelijk verwachte (rond 1/3 meen ik me te herinneren) maar is nog steeds heel hoog. Zelf durf ik het niet aan in ieder geval. Ik heb teveel te verliezen en ik vermoed dat het effect mij minder kan interesseren dan bijvoorbeeld een nieuw psychedelicum.
Zullen we afspreken dat je hier over een jaar komt rapporteren dat je niet opnieuw heroine hebt gebruikt?! Dat lijkt me voor iedereen het beste![]()
Hero is een opiaat en MDMA een upper. Totaal verschillend lijkt me.Gezien de 0% nieuwsgierigheid naar heroine en dus weinige kennis ervan behalve de stereotypes valt mij een ding op; vaak wordt het met het gevoel van MDMA vergeleken. Waarom is M niet ‘goed genoeg’ dan? Gezien de dip? De lage frequentie waarin je het kan nemen gezien het herstellen van de serotonine?
Ook ik ben heel benieuwd waar de OP nu is.. ik hoop dat hij nog eens met een (positieve) update omt.
Ah, heb het nooit zo gehoord.Ja maar qua gevoel wordt er meerdere keren beschreven ‘voelt als’
Vandaar
Ik heb zelf geen ervaring met heroine (ook geen ambitie om dat te veranderen). Ik heb wel eens gelezen dat er ook best veel mensen zijn die M fijner en leuker vinden dan Hero. Volgens mij is het dus niet helemaal correct om te zeggen dat hero voor iedereen beter of lekkerder is dan MDMA. Heroine is lichamelijk verslavend en kan veel vaker gebruikt worden dan MDMA waardoor het verslavingspotentieel, ongeacht hoe leuk/lekker het is, veel hoger is dan bij M.vaak wordt het met het gevoel van MDMA vergeleken. Waarom is M niet ‘goed genoeg’ dan? Gezien de dip? De lage frequentie waarin je het kan nemen gezien het herstellen van de serotonine?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."