#1
Zo ben ik ![:wink:]()
Zullen we afspreken dat je hier over een jaar komt rapporteren dat je niet opnieuw heroine hebt gebruikt?! Dat lijkt me voor iedereen het beste![]()
Ga ik doen!
Had je het op de kalender gezet?Zo, het is een jaar. Ik ben benieuwd @IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi![]()
Ik ben 2 maanden te laat (kom hier niet meer zoveel de laatste tijd) maar ik was het niet vergeten! Bij deze rapporteer ik officieel dat het bij die ene keer is gebleven. Totaal geen behoefte meer aan gehad eigenlijk.Interessant report!
Ik heb wel eens eerder met mensen gesproken die eenmalig heroine hebben geprobeerd en het daarbij hebben gelaten. Het percentage mensen dat heroine probeert en verslaafd raakt ligt lager dan ik oorspronkelijk verwachte (rond 1/3 meen ik me te herinneren) maar is nog steeds heel hoog. Zelf durf ik het niet aan in ieder geval. Ik heb teveel te verliezen en ik vermoed dat het effect mij minder kan interesseren dan bijvoorbeeld een nieuw psychedelicum.
Zullen we afspreken dat je hier over een jaar komt rapporteren dat je niet opnieuw heroine hebt gebruikt?! Dat lijkt me voor iedereen het beste![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."