Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Justme83 zei: Mooi duidelijk verslag! Heb je nog die draak gezien en achterna gezeten? Chasin the Dragon noemen ze het ook wel Ik heb hier vroeger ook wel aangedacht hoe het zou zijn. En paar jaar geleden ook aangeboden gekregen om wat te snuiven, maar ik kon gelukkig nog helder denken en dat niet te hoeven. Ik zou het het ook in porties nemen als coke en het grammetje opmake lol gelukkig had ik toen al wel die zelfkennnis Ik denk dat je inderdaad als je het oplost en injecteerd dat je het echte sterkere gevoel krijgt. En op chinezen of snuiven niet die High en lange roes krijgt. Dan moet de volgende hier dan. gaan uit proberen want ik ben wel nieuwsgierig wat dat doet! En de gene die daarna zich aanmeld die wint een wikkel Witte Heroine ( China White) Dan ben ik weer helemaal op de hoogte over die toch langzaam verdwijnende Heroine! Deze schijnt echt nog een stuk zwaarder en meer te laten voelen... Klik om te vergroten... No worries, de draak is inmiddels alweer totaal buiten zicht."
"Ik ga een dezer dagen modafinil en armodafinil uitproberen. Ben erg benieuwd!"
"Roze olifant zei: Laat even weten hoe het was! Ik ben best enthousiast, vooral over armodafinil. Modafinil is me in verhouding net iets te mild. Als je er niet de sterkte van amfetamine of methylfenidaat van verwacht, is dit ideaal spul om op een gevoelsmatig niet ál te schadelijke manier een keertje een dag of nachtje hard door te studeren/werken. Recreatief is het niet echt. Vind ik persoonlijk een voordeel in deze context. Klik om te vergroten... Ik verwacht er inderdaad niet heel veel recreatiefs van, het lijkt me vooral handig om een dag lekker productief te zijn. Zal zeker laten weten hoe het bevalt!"
"Klopt! Volgensmij imiteert 2c-b alleen serotonine, zoals je zegt, en maakt het helemaal geen gebruik van je eigen serotoninevooraad. Dus ik denk dat het geen probleem is. En wat betreft je andere vragen, ik heb het wel eens genomen toen de xtc al een tijdje uitgewerkt was (paar uur later) en kreeg toen door de 2c-b toch weer een beetje dat lekkere xtc-gevoel. Verder niet heel veel ervaring mee."
"KevinHenni zei: Dan is mijn vraag, voor de mensen die gebruiken tijden quarantaine, gebruiken jullie alleen wat er nog thuis ligt? Of blijven jullie het gewoon halen ondanks kans op besmetting? Klik om te vergroten... Tja toen het op was heb ik toch maar ff wat bijgekocht. Dan maar wat risico.. Wel ook meteen goed gehamsterd bij te dealer zodat ik als het goed is makkelijk de hele quarantaine uit kan zitten."
"Psilocyloner zei: Ik heb een keer 3-MMC oraal en een keer nasaal gedaan thuis, iets wat ik onder normale omstandigheden nooit thuis zou hebben gedaan. Ook heb ik toevallig recent een kleine sample 2F-DCK besteld... Normaal gebruik ik thuis geen drugs, nu hooguit een enkele keer, bij hoge uitzondering. Daarmee ligt al met al het totale middelengebruik nog altijd lager dan wanneer alles gewoon zou zijn gelopen zoals gepland, met feestjes en dergelijke. Overall komt dit me eigenlijk wel goed uit, omdat ik vooral psychedelica gebruik en sinds begin van het jaar, na eerst een stop van 3 maanden, al het voornemen had om me eerst te richten op een paar paddotripjes in het bos met een wat serieuzere intentie, in plaats van in beginsel louter vermaak op feestjes. Even back to nature, zoals ik ergens anders ook al heb gezegd. Het heeft zo moeten zijn denk ik. Klik om te vergroten... Nice! Ben ook van plan deze quarantaine nog een keer een serieuze lsd trip te doen all by myself."
"Aniet_Speed zei: Ja ik heb net bijna 3 kwartier staan douchen haha😄is echt lekker ja, al dat gif er vanaf.. en k heb mezelf 2 keer gewassen haha, 2e keer met zo'n scrub gel, gelijk alle afgestorven cellen eraf geschuurd 😆. En nu ff in het zonnetje chillen met een lekker muziekje😎 Klik om te vergroten... Klinkt niet verkeerd 👌 ! En niet de nijging om nu weer bij te halen ofzo?"
"Rayyar zei: Ik begin met het hieronder posten van een interessant rapport, geschreven door twee onderzoekers die verbonden zijn aan de TU Delft. Ik heb al eens eerder dit rapport gepost, maar kreeg hier geen reacties op. Het kan zijn dat het niemand iets interesseert natuurlijk, (wat mij zou verbazen) ofwel hebben mogelijk geïnteresseerden het gemist. Uit het rapport blijkt duidelijk wat momenteel de gevaren - en veiligheid is van het kopen en verkopen van drugs op het Darkweb. Voor iedereen die niet de moeite wilde nemen om het uitstekende en zeer gedetailleerde artikel te lezen dat onderzoekers van de TU Delft hebben geschreven op basis van hun jarenlange onderzoek naar de gevolgen van 'Operation Bayonet' (de online acties geïnitieerd door de FBI en de Nederlandse High Tech Crime Unit (NHTCU)) welke hebben geleid tot het uiteindelijke neerhalen van darkweb sites *modknip: geen naam noemen aub* en *modknip: geen naam noemen aub* in 2017 (en de daarop volgende massale migratie van zowel kopers als verkopers naar *modknip: geen naam noemen aub*), vermeld ik hieronder een quote afkomstig uit de conclusie van het artikel, welke een duidelijk inzicht geeft in welke mate opsporingsdiensten in staat zijn om daadwerkelijk succesvol te zijn in het stoppen van dit soort verkoopsites. Ik kan alvast verklappen dat betreffende instanties (FBI, NHTCU) hoogstens in staat zijn het beroepsmatige leven van de circa 40.000 verkopers weliswaar iets moeilijker te maken, maar beslist niet in staat zijn om hen daadwerkelijk te ontmaskeren / identificeren, laat staan om hen op te pakken. Voor verdere informatie over de werkwijzen welke opsporingsdiensten hanteren verwijs ik naar het uitstekende artikel. https://pure.tudelft.nl/portal/files/46185682/Wegberg_Verburgh_Lost_in_the_Dream.pdf Quote: "Notwithstanding these limitations, if we apply our methodology to measure the effects of Operation Bayonet on migrating vendors to *modknip: geen naam noemen aub*, we see the first signs of a game-changing police intervention. Compared to ‘simple’ take-downs, like the *modknip: geen naam noemen aub* take-down, the *modknip: geen naam noemen aub* take-down stands out - in a positive way the police might add, as users do not just move along after the *modknip: geen naam noemen aub* shutdown. Few simply migrate, some take evasive measure - like changing their username and/or PGP-key - but many start with a clean slate on *modknip: geen naam noemen aub*. This may sound as a minor detail, but the opposite is the case. When a vendor starts over he/she loses their track-record, reputation and customer-base. Like a Michelin star restaurant moving cities, whilst changing its name, website and phone-number: nobody will recognize the fancy restaurant from before and the chef will likely be forced to start (re)building a reputation from scratch. We have to see if the effects of this innovative intervention hold in the long run, but for now the initial effects are remarkable in the light of earlier interventions aimed at online anonymous markets. " NB: Wel, als dit de conclusie is, dan hebben we met zijn allen nog een héél lange weg te gaan, zowel kopers/verkopers aan de ene zijde en opsporingsdiensten aan gene zijde... Wie maakt zich nu nog zorgen over de slagkracht van hiervoor genoemde opsporingsinstanties? Een papieren tijger. Dat is wat ze zijn. Klik om te vergroten... Interessant artikel! Heb het helemaal doorgelezen, dankjewel voor het posten."
"Mindless zei: Ben ook wel benieuwd. De kater van deze drug schrikt me af, maar het idee om nooit meer dat gevoel van 6-apb te ervaren (beter dan MDMA imo) is ook weer zo definitief... Klik om te vergroten... Is de kater bij jou erger dan een MDMA kater? Ik heb het idee dat ie bij mij juist meevalt vergleken met MDMA."
"Pannenkoekenbakker zei: Ik heb de testuitslagen binnen. 6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is? Klik om te vergroten... 5-APB zit er naar mijn weten altijd wel een beetje bij. Dit is geen probleem en geeft hoogstens een net wat trippier effect. Als 6-APB het hoofdbestanddeel is volgens het testcentrum zal dit zo goed als verwaarloosbaar zijn. Over 5-APDB kan ik je helaas niks vertellen."