#1
Wauw, wat een gaaf report! Ik heb al jaren een fascinatie voor DMT. Nog nooit geprobeerd, maar hoe meer ik dit soort trip reports lees, hoe meer ik het toch wel eens zelf wil ervaren. Bedankt voor het delen ![:grin:]()
Het gekke is dat de farao ook 2D was zoals ik het getekend heb.
Kan je je report eens linken? Zou het graag eens lezen.
Alles leek nog echter dan echt, hoe raar dat ook klinkt. Tastbaar idd ook.
Het was letterlijk een nieuwe wereld waar ik een rondleiding kreeg van vriendelijke entiteiten. Qua tijdsbesef weet ik het niet, was zo onder de indruk dat ik niet echt actief aan het denken was behalve "woooow" en "waaaaw".
Doet me wat denken aan Terence McKenna die zei dat machine elves hem een soort 'faberge eggs' lieten zien. Een soort enorm gedetailleerde complexe en in deze realiteit onmogelijke objecten die ook transformeerden en zelf weer objecten/werelden maakten. Interessant dat je zegt dat het was alsof het op een paar centimeter voor je neus was.Hij lachte naar me en liet me een soort van noorderlicht zien – extreem gedetailleerd - alsof het in 8K was en dat op een paar centimeter voor m’n neus. Het was gevuld met allemaal vreemde symbolen, wat hiërogliefachtig maar door mijn gebrek aan kennis begreep ik helaas niet wat hij me vertellen wou.
Zo vaak gehoord dat liedje!Omg bro dit is echt nostalgie. 😁
Het gekke is dat de farao ook 2D was zoals ik het getekend heb.Wauw! Bijzonder report!
DMT...
Bij je stuk over Egyptische figuren moest ik heel erg denken aan mijn eigen eerste echte grote DMT-trip, ik zag ook figuren en voorstellingen van Egyptische taferelen! Alleen zag ik die voorstellingen meer als 2D-platen in een 3D-tunnel waar ik doorheen vloog, geen entiteiten, moeilijk uit te leggen... Mijn tripreport staat nog op deze website. Compleet overdonderd was ik, haha. En ben ik.
Fijn dat je ervaring zo positief was, en dat je uiteindelijk toch tot die doorbraak kwam! Had jij ook dat alles zo tastbaar is/lijkt? Zo echt, je bent echt op die andere plek... dat maakt voor mij DMT zo intens.
En hoe was je tijdsbesef? Normaal of verstoord?
Sommige stukken waren ook vaag hoor, zal zeker wel dingen gezien hebben die ik me ook niet meer herinner, zoals bv de tunnel. Geef het nog een kans en missschien onthoud je het deze keer wel!geweldit report’ na me laaste x dmt ben ik best spooked niet omdat ik bad ging maar ik weet niet wat het is’ maar na dit report heb ik gelijk weer zin! ook al weet ik erna niet meer wat er eigelijk gebeurd
Yes, hij wou het me echt laten zien. Eerst was het op wat afstand maar dan zoomde het plots enorm in en zag ik enorm complexe symbolen die bewogen, echt prachtig en té moeilijk om uit te leggen hoe het er exact uit zag haha.Super interessant om te lezen! Leuk report!
De oranje kleur hoor ik wel vaker, dat die dominant is in DMT trips.
Doet me wat denken aan Terence McKenna die zei dat machine elves hem een soort 'faberge eggs' lieten zien. Een soort enorm gedetailleerde complexe en in deze realiteit onmogelijke objecten die ook transformeerden en zelf weer objecten/werelden maakten. Interessant dat je zegt dat het was alsof het op een paar centimeter voor je neus was.
DMT is toch wel iets waar je respect voor moet hebben dus leek zo'n setting me het best. Het lijkt idd alsof ze je soms wat plagen ook he? Zo wat uitdagend maar wel lief.Mooi report @Snuffelaar . Ziet eruit alsof je goed voorbereid en in een heerlijk relaxed omgeving bent begonnen met je trips! Wat blijft het toch een bijzonder goedje. Knap ook dat je het je allemaal nog zo goed kunt herinneren. Bij mij worden mijn herinneringen al best snel vaag en abstract. Alsof mijn brein moeite heeft om de DMT-wereld vast te kunnen houden. Mijn herinnering van mijn enige directe interactie met een DMT entiteit komt nu niet veel verder dan: "ik zag een superkleurrijke blob... soort van BarbaPapa (voor hen die oud genoeg zijn voor deze verwijzing). Deze blob merkte mij op en speelde met me".
Bijzonder ook dat je meteen de eerste dag al het lef had om genoeg te hijsen voor een doorbraak... Vond je het niet beangstigend om als je al zo hard tript toch nog een tweede/derde hijs te nemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."