Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT & ik

DMT & ik

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnowGolemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw, wat een gaaf report! Ik heb al jaren een fascinatie voor DMT. Nog nooit geprobeerd, maar hoe meer ik dit soort trip reports lees, hoe meer ik het toch wel eens zelf wil ervaren. Bedankt voor het delen :grin:
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
geweldit report’ na me laaste x dmt ben ik best spooked niet omdat ik bad ging maar ik weet niet wat het is’ maar na dit report heb ik gelijk weer zin! ook al weet ik erna niet meer wat er eigelijk gebeurd
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Het gekke is dat de farao ook 2D was zoals ik het getekend heb.
Kan je je report eens linken? Zou het graag eens lezen.

Alles leek nog echter dan echt, hoe raar dat ook klinkt. Tastbaar idd ook.
Het was letterlijk een nieuwe wereld waar ik een rondleiding kreeg van vriendelijke entiteiten. Qua tijdsbesef weet ik het niet, was zo onder de indruk dat ik niet echt actief aan het denken was behalve "woooow" en "waaaaw".
Klik om te vergroten...

Hier is-ie: https://drugsforum.nl/threads/changa-en-dmt-“te-dom-om-te-pijpen”.63149/

Ja, sorry voor de titel. Inmiddels alweer een tijd geleden.

Bizar hè, dat echte, realistische heldere van DMT. Vind het daarin ook echt totaal anders dan andere tripmiddelen die ik ken.

Ik vind je wel een held dat je gewoon in je eentje een avond lekker DMT gaat vapen haha, ik zou vermoedelijk te schijterig daarvoor zijn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie: Snuffelaar, man, 27 jaar, 73kg, 181cm
Wat: DMT – totale hoeveelheid weet ik niet meer
Wanneer: 15 januari 2021
Tijd: 22:00 tot 06:00 uur
Waar: In mijn woonkamer.
Ervaring: Op vlak van psychedelica: Truffels/Paddos, LSD, Salvia, 2C-B, DOC en 5-MeO-MiPT.



Psychedelica heeft me altijd al gefascineerd. Mijn goede vriend psilocybine heeft me dikwijls door moeilijke momenten geholpen met de nieuwe inzichten die het me geeft. Ook LSD heeft een groot stuk van mijn sociale angsten *poef* weggetoverd. Dit wil niet zeggen dat ik geen negatieve ervaringen heb gehad. Die waren er zeker, dus de stap naar DMT was best wel intimiderend. Onlangs heb ik de kans gekregen om een halve gram te kopen wat ik natuurlijk niet heb afgeslagen. Op aanraden van onze lieve @Mezelf schafte ik me een houten vaporizer aan die relatief “fool proof” hoort te zijn (Vaporgenie). Er zijn natuurlijk genoeg andere methoden maar mezelf kennende (ik deze keer) zou ik dan heel veel verspilt hebben wat best wel onrespectvol is tegenover mijn friends-to-be entiteiten. Het enige wat nog ontbrak was een druppelkussentje zodat het feilloos kon verdampen. Desondanks hebben mijn smaakpapillen nog altijd het ongenoegen gehad om dit te proeven, maar een glas chocomelk doet altijd wonderen.

Rond een uur of 5 ’s avonds rinkelde mijn deurbel. Vol enthousiasme rende ik naar de ingang van mijn huis om het pakketje in ontvangst te nemen. Licht teleurgesteld opende ik de voordeur voor mijn buurvrouw die haar sleutels was vergeten. Eenmaal binnen vertelde ze me dat ze in de vroege namiddag een brief in de bus had kegregen die op mijn naam stond. Mijn hart begon te bonken. En jawel, het was wat ik dacht dat het was. Ik wou haar een hoge vijf geven maar dat is tegenwoordig illegaal dus knikte ik beleefd met mijn hoofd en bedankte haar. Nee, wij doen niet mee aan het breken van de wet *knipoog knipoog*.

Eenmaal terug binnen maak ik voorzichtig mijn pijpje klaar voor een eerste testrit. Om helemaal in de sfeer te komen nam ik wat theelichtjes uit de kast en stak er een paar aan:


Voordat de DMT show kon beginnen moet er natuurlijk wel eerst gegeten worden zodat ik me goed in mijn vel zou voelen. Zo gezegd zo gedaan; met mijn pijpje aan mijn zijde genoot ik van een pak Belgische frieten ondergedompeld in Joppiesaus. Ik zet wat rustige muziek op en begin wat te mediteren zodat ik helemaal tot rust kom. Met behulp van wat ademhalingsoefeningen zorg ik ervoor dat ik diep kan inhaleren zonder dat ik een ademtekort zou hebben.

Er zat 15mg DMT in mijn Vaporgenie; Ik had deze vape immers nog nooit gebruikt dus het zou zonde zijn om direct 40+ mg te gebruiken en zo mogelijk de helft verspillen. Ik nam het pijpje voorzichtig vast, hield mijn aansteker boven de kop en adem drie keer rustig in en uit. Toen ik voor de derde keer uitademde spoot er een vlam uit die in de Vaporgenie werd gezogen. Ik ademde zoveel mogelijk rook in en hield het daarna zo lang mogelijk in mijn longen. Dit deed ik 2 keer. Plots ging alles in mijn kamer in slow motion en ik merkte dat ik wat aan het panikeren was omdat het heel snel opkwam. Ik sloot mijn ogen en zag twee vage spookjes dansen. Ze waren heel enthousiast en vrolijk. Het leek wel alsof ze mij uitnodigde in hun wereld, maar daarvoor had ik te weinig DMT gevaped. Het leek wel of ze mij wat aan het plagen waren omdat ik niet in een verder stadium kon komen.

De hele nacht door heb ik geprobeerd om een breakthrough te bemachtigen wat steeds maar net niet lukte. Ik liet er telkens iets meer dan een uur tussen om mijn tolerantie te resetten. Tijdens deze verschillende trips werd mijn kamer gevuld met een soort aura en zag ik een soort mist. Door de mist heen schenen er laserlichten en ik kon door tunnels kijken waar fractals in draaiden. Dit was allemaal wel heel interessant natuurlijk maar desondanks was ik toch wel wat teleurgesteld dat ik niet door kon breken naar een andere dimensie. Mijn laatste pijpje was dan ook zonder enige verwachtingen. Het zou de laatste poging van de nacht worden en dan zou ik m’n oogjes dicht en snaveltje toe houden. Wat er toen gebeurde had ik nooit verwacht.

Ik nam een langzame, lange hijs van de pijp en hield het ongeveer 30 seconden in. Daarna voelde ik me heel kalm dus de tweede hijs ging ook prima. Toen begon alles te verkleuren en vervormen, het is me gelukt om een derde keer te vapen maar het waren al niet meer mijn handen die het pijpje vasthielden en het leek wel alsof ik in een discotheek stond. In slow motion viel ik langzaam achterover neer op mijn bank. Veel mensen komen hier eerst in een tunnel maar dat stuk herinner ik me helaas niet meer.

Ik werd wakker in een hoogtechnologische maar verlaten en verzonken stad. Het gaf me echte Bioshock vibes. Ik had geen lichaam meer en zweefde door de stad op rails alsof ik op een toertreintje zat die je ook in pretparken vindt. Plots kwam ik uit in een donkere ruimte gevuld met allemaal blauwe lichtjes die rond me heen bewogen. Wat ik me hier van herinner is dat de bewegingen die ze maakten me heel kalm maakten. Ondanks de gitzwarte leegte waarin ik me bevond waren de lichten vriendelijk van aard.

Hoe ik hier ben uitgeraakt weet ik niet meer, ook hier is er tijdenlijk een blackout, maar plots kwam ik terecht in een wereld die leek op het oude Egypte. Een entiteit opende een deur voor me en liet me al knikkend met zijn hoofd binnen. Best raar want die deur bevond zich in een open ruimte, maar aangezien ik op een rails zat gingen we toch door die deur. Ik kan me niet exact herinneren wat ik allemaal zag, maar het was heel oranje en er waren ook pyramides. Links van me zag ik verlegen maar nieuwsgierige wezentjes (machine elves?) die zich verstopten achter kubussen en af en toe *peek-a-boo* kwamen doen. Ik lachte naar ze en zei dat ze niet zo verlegen hoefden te zijn want ze zagen er wel heel lief en grappig uit. Plots werd ik verwelkomd door een zwevende Farao.

(mini recreatie)



Hij lachte naar me en liet me een soort van noorderlicht zien – extreem gedetailleerd - alsof het in 8K was en dat op een paar centimeter voor m’n neus. Het was gevuld met allemaal vreemde symbolen, wat hiërogliefachtig maar door mijn gebrek aan kennis begreep ik helaas niet wat hij me vertellen wou. Ik kon mijn hoofd bewegen en rond me heen kijken, alsof ik een VR bril op had. Toen werd ik stilletjes wakker in mijn kamer met de grootste lach die ooit op m’n gezicht verschenen is. Alles was liefde, alles was kalm, alles was prachtig. De kamer was nog altijd gevuld met een oranje mist die stilaan verdween en een gelukzalig gevoel van euforie bleef in mijn lichaam zinderen.



Ik weet niet zo goed hoe ik dit verhaal moet eindigen dus dit is het einde van dit tripreport, maar zeker niet het einde van mijn DMT trips.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er nu al zin in! Dus haal die pijp maar boven, ik ben zo daar!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Altijd magisch die DMT ervaringen! Leuk reportje. Mooi beschreven.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi reportje @Snuffelaar .. Wat blijft het toch een bijzonder goedje hé... Het brengt je naar andere werelden die vaak nog echter voelen dat de "normale" wereld. Ja na lezen van dit soort reports ga ik toch wel weer zin krijgen maar ik ben nog steeds wat overdonderd van de 5-MEO-DMT trip waar jij alles vanaf weet :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wauw! Bijzonder report! :)

DMT...

Bij je stuk over Egyptische figuren moest ik heel erg denken aan mijn eigen eerste echte grote DMT-trip, ik zag ook figuren en voorstellingen van Egyptische taferelen! Alleen zag ik die voorstellingen meer als 2D-platen in een 3D-tunnel waar ik doorheen vloog, geen entiteiten, moeilijk uit te leggen... Mijn tripreport staat nog op deze website. Compleet overdonderd was ik, haha. En ben ik.

Fijn dat je ervaring zo positief was, en dat je uiteindelijk toch tot die doorbraak kwam! Had jij ook dat alles zo tastbaar is/lijkt? Zo echt, je bent echt op die andere plek... dat maakt voor mij DMT zo intens.

En hoe was je tijdsbesef? Normaal of verstoord?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor dit DMT report! Altijd fascinerend. Had het verhaal natuurlijk al kort gehoord maar hier in meer detail is het nog verbazingwekkender en meeslepender! Mooi.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat kun je fijn schrijven Snuf! Mooi reportje. 🙌🏻
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Super interessant om te lezen! Leuk report! :blush:

De oranje kleur hoor ik wel vaker, dat die dominant is in DMT trips.

Snuffelaar zei:
Hij lachte naar me en liet me een soort van noorderlicht zien – extreem gedetailleerd - alsof het in 8K was en dat op een paar centimeter voor m’n neus. Het was gevuld met allemaal vreemde symbolen, wat hiërogliefachtig maar door mijn gebrek aan kennis begreep ik helaas niet wat hij me vertellen wou.
Klik om te vergroten...
Doet me wat denken aan Terence McKenna die zei dat machine elves hem een soort 'faberge eggs' lieten zien. Een soort enorm gedetailleerde complexe en in deze realiteit onmogelijke objecten die ook transformeerden en zelf weer objecten/werelden maakten. Interessant dat je zegt dat het was alsof het op een paar centimeter voor je neus was.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi report @Snuffelaar . Ziet eruit alsof je goed voorbereid en in een heerlijk relaxed omgeving bent begonnen met je trips! Wat blijft het toch een bijzonder goedje. Knap ook dat je het je allemaal nog zo goed kunt herinneren. Bij mij worden mijn herinneringen al best snel vaag en abstract. Alsof mijn brein moeite heeft om de DMT-wereld vast te kunnen houden. Mijn herinnering van mijn enige directe interactie met een DMT entiteit komt nu niet veel verder dan: "ik zag een superkleurrijke blob... soort van BarbaPapa (voor hen die oud genoeg zijn voor deze verwijzing). Deze blob merkte mij op en speelde met me".

Bijzonder ook dat je meteen de eerste dag al het lef had om genoeg te hijsen voor een doorbraak... Vond je het niet beangstigend om als je al zo hard tript toch nog een tweede/derde hijs te nemen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Mijn herinnering van mijn enige directe interactie met een DMT entiteit komt nu niet veel verder dan: "ik zag een superkleurrijke blob... soort van BarbaPapa (voor hen die oud genoeg zijn voor deze verwijzing). Deze blob merkte mij op en speelde met me".
Klik om te vergroten...

:musicalnote: Kom op bezoek bij barbapapaa :musicalnotes:


BarbaPapa.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
:musicalnote: Kom op bezoek bij barbapapaa :musicalnotes:


Bekijk bijlage 18654
Klik om te vergroten...

Omg bro dit is echt nostalgie. 😁
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Omg bro dit is echt nostalgie. 😁
Klik om te vergroten...
Zo vaak gehoord dat liedje!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zet me wel aan het denken of die lui die Barbapapa hebben bedacht misschien zelf wel eens aan een DMT pijpje hebben gelurkt :thinking:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Wauw! Bijzonder report! :)

DMT...

Bij je stuk over Egyptische figuren moest ik heel erg denken aan mijn eigen eerste echte grote DMT-trip, ik zag ook figuren en voorstellingen van Egyptische taferelen! Alleen zag ik die voorstellingen meer als 2D-platen in een 3D-tunnel waar ik doorheen vloog, geen entiteiten, moeilijk uit te leggen... Mijn tripreport staat nog op deze website. Compleet overdonderd was ik, haha. En ben ik.

Fijn dat je ervaring zo positief was, en dat je uiteindelijk toch tot die doorbraak kwam! Had jij ook dat alles zo tastbaar is/lijkt? Zo echt, je bent echt op die andere plek... dat maakt voor mij DMT zo intens.

En hoe was je tijdsbesef? Normaal of verstoord?
Klik om te vergroten...
Het gekke is dat de farao ook 2D was zoals ik het getekend heb.
Kan je je report eens linken? Zou het graag eens lezen.

Alles leek nog echter dan echt, hoe raar dat ook klinkt. Tastbaar idd ook.
Het was letterlijk een nieuwe wereld waar ik een rondleiding kreeg van vriendelijke entiteiten. Qua tijdsbesef weet ik het niet, was zo onder de indruk dat ik niet echt actief aan het denken was behalve "woooow" en "waaaaw".

mitchieee zei:
geweldit report’ na me laaste x dmt ben ik best spooked niet omdat ik bad ging maar ik weet niet wat het is’ maar na dit report heb ik gelijk weer zin! ook al weet ik erna niet meer wat er eigelijk gebeurd
Klik om te vergroten...
Sommige stukken waren ook vaag hoor, zal zeker wel dingen gezien hebben die ik me ook niet meer herinner, zoals bv de tunnel. Geef het nog een kans en missschien onthoud je het deze keer wel!

Mindless zei:
Super interessant om te lezen! Leuk report! :blush:

De oranje kleur hoor ik wel vaker, dat die dominant is in DMT trips.


Doet me wat denken aan Terence McKenna die zei dat machine elves hem een soort 'faberge eggs' lieten zien. Een soort enorm gedetailleerde complexe en in deze realiteit onmogelijke objecten die ook transformeerden en zelf weer objecten/werelden maakten. Interessant dat je zegt dat het was alsof het op een paar centimeter voor je neus was.
Klik om te vergroten...
Yes, hij wou het me echt laten zien. Eerst was het op wat afstand maar dan zoomde het plots enorm in en zag ik enorm complexe symbolen die bewogen, echt prachtig en té moeilijk om uit te leggen hoe het er exact uit zag haha.

Eik zei:
Mooi report @Snuffelaar . Ziet eruit alsof je goed voorbereid en in een heerlijk relaxed omgeving bent begonnen met je trips! Wat blijft het toch een bijzonder goedje. Knap ook dat je het je allemaal nog zo goed kunt herinneren. Bij mij worden mijn herinneringen al best snel vaag en abstract. Alsof mijn brein moeite heeft om de DMT-wereld vast te kunnen houden. Mijn herinnering van mijn enige directe interactie met een DMT entiteit komt nu niet veel verder dan: "ik zag een superkleurrijke blob... soort van BarbaPapa (voor hen die oud genoeg zijn voor deze verwijzing). Deze blob merkte mij op en speelde met me".

Bijzonder ook dat je meteen de eerste dag al het lef had om genoeg te hijsen voor een doorbraak... Vond je het niet beangstigend om als je al zo hard tript toch nog een tweede/derde hijs te nemen?
Klik om te vergroten...
DMT is toch wel iets waar je respect voor moet hebben dus leek zo'n setting me het best. Het lijkt idd alsof ze je soms wat plagen ook he? Zo wat uitdagend maar wel lief.

Ik vond het niet eng omdat ik de hele nacht al aan het vapen was met tussenpauzes dus de comeup begon wat te wennen. Ik heb hierna nog 3x DMT gevaped op 3 verschillende avonden maar door de stress kreeg ik telkens geen breakthrough.

Een avondje doorgaan maakt elke nieuwe poging minder eng. Het voelde ook alsof ik in een droom ging belanden dus die derde hijs was zo eng niet, alles ging in slowmotion en voelde dromerig aan.
m
majortomLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een verhaal, heel tof om te lezen. Met name dat stuk over de farao intrigeert me. Wat een ervaring moet dat zijn geweest 🤯

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."