Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit een paar keer gehad in combinatie met kambo en ayahuasca en ik vind het bijzonder spul. RapĆ© helpt je heel erg om weer in je lijf te landen en te gronden, wat fijn kan zijn bij een plantmedicijn ceremonie, en het helpt je om in een diepe meditatieve staat te komen. Ik ging er niet van hallucineren ofzo maar ik ervaarde wel totale rust. De inname is overigens wel behoorlijk onprettig, ze blazen het met een pijpje in je neus (kan je ook bij jezelf doen) en het brandt als een malle. Je krijgt er tranende ogen en heel veel snot en slijm. Veel mensen moeten er ook van overgeven dus hou een emmertje bij de hand š¬"
"Ik heb nog 7,5 gram Atlantis truffels over maar ik zie het voorlopig niet zitten om weer een volledige trip te maken. Maar vind t ook zonde om die truffels te laten wegrotten in de koelkast. Ik zit te denken om hiermee te gaan microdosen want dat lijkt me een leuk experiment, maar ik heb dat nog nooit gedaan dus ik dacht ik vraag jullie even om advies š Hoe lang moet ik wachten voor ik met microdosen kan beginnen met betrekking tot tolerantie? Ik heb 5 dagen geleden getript. Het idee is om dan 1 dag een microdose te nemen, 2 dagen niets, dan weer 1 dag microdosen en so on. Hoeveel (mili)gram raden jullie aan om mee te beginnen? En gaat dit samen met CBD olie (die neem ik dagelijks voor t slapen)? Ik werk overigens 1 op 1 met patiĆ«nten in de zorg en moet wel mijn koppie erbij kunnen houden tijdens medische handelingen. Het is absoluut niet de bedoeling dat ik op werk ga zitten spacen of dat collegaās of patiĆ«nten iets aan mij gaan zien. Vind het best wel spannend omdat ik weet dat ik gevoelig ben voor psilocybine en echt een hele intense trip heb gehad op de andere 7,5g. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Groetjes!"
"Hallo allemaal, long time no see. Ik wil morgen voor t eerst sinds een jaar weer een keertje trippen met truffels. Vorige keer had ik geen fijne ervaring, ik kreeg heel erg hoofdpijn tijdens mijn trip en mān mindset en setting was ook niet zo fijn waardoor ik me niet kon overgeven aan de ervaring en eigenlijk alleen maar lag te worstelen met mezelf en aan t wachten was tot t voorbij was. Desondanks was het wel een helende ervaring. Ik heb het nu beter voorbereid. Ik heb een intentie gezet, ik heb mooie afspeellijst gemaakt met muziek uit mijn ayahuasca reis en ga het nu ās avonds thuis doen met kaarsjes en de galaxy projector aan. Mijn man gaat tijdens de trip voor me zorgen. Mijn plan is om een halve portie Atlantis truffels te nemen (hier heb ik goede ervaringen mee) en hier thee van te trekken. Nu vroeg ik me af, zou het helpen om gember mee te laten trekken in de thee tegen de misselijkheid? Kan ik tijdens mijn trip gewoon paracetamol nemen als ik hoofdpijn krijg? En hebben jullie andere tips voor me om te zorgen dat het een mooie ervaring wordt? Ik doe dit niet om roze olifanten te zien maar echt om me te verbinden met het mijn ziel en universum, hoe cheesy dat ook klinkt. Groetjes, majortom"
"Ik heb drie kwartier geleden voor het eerst een microdose genomen, was precies 1.01 gram. Maar ik moet zeggen dat ik het wel behoorlijk voel š Ik zou niet op mān werk willen zijn nu. Volgende keer even kijken wat er gebeurt als ik de dosis halveer"
"okee bedankt! zo maar even langs de smartshop dan"
"Hallo allemaal, ik heb van de zomer 2x truffels geprobeerd. Erg leuke ervaring, maar inmiddels begint het te kriebelen en wil ik het nog een keer met een vriendin gaan doen, die heeft echter alleen nog ervaring met XTC en nog nooit truffels geprobeerd. De vorige 2 keren dat ik ging trippen heb ik de truffels bij me thuis genomen, waar we niet gestoord konden worden door ouders en dergelijke. Nu kan het echter niet bij 1 van ons thuis want de ouders zijn gewoon thuis, dus zaten we erover te denken om ze in het bos te nemen. We hebben een groot bos op ongeveer 15 minuten fietsafstand en mijn vriendin vindt het ook wel een leuk idee om ze daar te gaan nemen, maar ik vraag me af: is een openbaar bos een goede setting om truffels te nemen? We gaan dan uiteraard wel op een rustig plekje zitten, maar ik heb nog nooit eerder buiten getript en ik wil graag ervaringen horen! Mvg, Major Tom"
"Wie: vrouw (29), man (32) bleef nuchter en was mijn tripsitter Wat: Atlantis truffels 7,5 gram, Waar: thuis op de bank en een beetje buiten Gister heb ik getript op Atlantis truffels. Dit was de 8e keer dat ik truffels gebruikte maar het was echt by far de heftigste trip die ik ooit heb meegemaakt. In januari heb ik ook een ayahuasca ceremonie bijgewoond en dat was echt 1 groot bad met liefde en heling, waarbij er visueel weinig gebeurde. Ik hoopte door de truffels weer in deze staat te komen, maar de truffels hadden andere plannen met me.. Enjoy! Omdat ik in het verleden vaak misselijk ben geworden van truffels eten besloot ik dit keer eens te proberen om er thee van te trekken. Ik neem van truffels altijd maar halve porties omdat ik er behoorlijk gevoelig op reageer. Ik heb de truffels heel klein gesneden, 45 minuten laten trekken op heel laag vuur en op het eind een klein beetje bouillonpoeder erbij. De smaak was een stuk beter te doen op deze manier. Ik heb de stukjes niet opgegeten. Om de tijd te overbruggen tot de truffels in zouden werken besloten we om even een rondje te wandelen door de wijk. Na 10 minuten begon de wereld er al anders uit te zien en ik zei tegen mijn man dat ik gauw naar huis wilde, want het was begonnen. In de portiek bij mijn huis zag ik al allemaal patronen in de tegels en de bakstenen muur leek wel van fluweel. Ik was hier een beetje door overweldigd omdat de overgang van mijn nuchtere bewustzijn naar de trip zo snel ging. Thuis ging ik lekker op de bank liggen onder een dekentje en ik voelde me heel draaierig. Het ging al gelijk zo hard en ik vond het moeilijk om me eraan over te geven. Mijn ego wilde zich nog niet gewonnen geven. Mijn man zette muziek aan en ik probeerde te ontspannen en de trip over me heen te laten komen. De visuals werden steeds heftiger, ik zag allemaal patronen en mijn hele huis ademde. Met mijn ogen dicht zag ik tunnels met duizenden ogen en kleuren en allemaal handen die de ene vorm in de andere aan het overgieten waren. Het deed me heel erg denken aan de film Dumbo . Het was echt ontzettend leip allemaal, maar ook echt prachtig. En de piek moest nog komen, want ondertussen was er nog niet eens een uur voorbij na inname. De muziek die aanstond voelde heel erg chaotisch en het was teveel voor me. Mijn man zette toen wat mooie mantraās aan van mijn ayahuasca reis en hierdoor kon ik weer een beetje bijkomen. Ondertussen was het buiten donker geworden en deed hij de kaarsjes aan en de galaxy projector. Ik voelde heel veel behoefte om met hem te knuffelen en dat voelde zo goed. Ik ontplofte bijna van liefde voor hem en ik voelde hoe onze energieĆ«n helemaal samensmolten. Ik voelde zoveel dankbaarheid dat hij mij bijstond in deze waanzin, hij was echt mijn beschermengel. Ik besefte me wat een geluk ik heb om hem in mijn leven te hebben en dat ik hem nu pas Ć©cht zag als de prachtige ziel die hij is. Ik lag in zijn armen met die prachtige muziek aan en ik keek naar de projecties op ons plafond en ik zag al die wonderbaarlijke vormen en kleuren. Dit was echt een gelukzalig moment, het voelde als de hemel op aarde. Af en toe stond hij even op om naar de wc te gaan of drinken te pakken en ik miste hem dan zo erg. Hierna kwam ik in een hele verwarrende fase terecht waarin ik niet meer wist wat nou de realiteit was en wat niet. Ik had af en toe nog een mini sprankje realiteit over dat zich realiseerde dat ik truffels op had en dat alles daarom zo raar was, maar de overige 99,5% van de tijd had ik niet meer door dat ik aan het trippen was en zat ik alleen nog maar die dimensie. Ik wist niet meer wie ik was, waarom mijn waarneming zo was, of ik nou iets had genomen of dat ik oprecht knettergek was geworden. Ik wist niet meer of het ooit voorbij zou gaan. Ik vond dat heel verwarrend en ik kon het allemaal niet meer begrijpen. Ik hoorde de stem van de truffels zeggen: probeer het ook maar niet te begrijpen want dat kan helemaal niet, geniet gewoon van wat wij jou laten zien. Dit was echt een wijze les, want ik ben in het dagelijks leven best wel een controlfreak maar soms is het ook goed om dingen gewoon te laten zijn zoals ze zijn. We waren inmiddels wel een beetje klaar met muziek luisteren en mijn man zette Netflix aan. Voor mijn gevoel waren we uren aan het scrollen en ik zei tegen hem: Netflix is net een kledingkast, het hangt helemaal vol en alsnog heb je niks om aan te trekken. Ik vond dat echt hilarisch. Uiteindelijk keken we een documentaire genaamd Dancing with the Birds met allemaal hele vreemde tropische vogels. Ik kon het totaal niet volgen maar de kleuren waren geweldig en de vogels leken wel een soort dinosauriĆ«rs. Er zat alleen hele irritante muziek onder en dat trok ik echt niet, dus zette mijn man toen maar Modern Family aan. Ik kreeg de slappe lach en ik heb er zo van genoten. Maar ik werd ook emotioneel, omdat ik het zo mooi vond om te zien hoeveel liefde er in een familie zit en ik me realiseerde hoe graag ik ook een gezinnetje wil met mijn man en wat een goede vader hij zal zijn. Ondertussen waren we lekker verse sinaasappelsap aan het drinken en had mijn man een zak tijgernootjes opengetrokken. Het leken wel stenen in mijn mond en ik had het gevoel alsof mijn tanden braken. We hebben hierna nog een uurtje Modern Family gekeken en ik kwam langzaam weer terug op aarde. Hierna heb ik een lekkere warme douche genomen om de laatste restjes van de trip van me af te spoelen en zijn we samen in bed gekropen. Ik heb nog lang wakker gelegen om alle indrukken te verwerken maar heb uiteindelijk heerlijk geslapen en ik voel me vandaag weer goed. Een beetje kwetsbaar nog en mijn emoties zitten nog hoog, maar ik ben dankbaar voor de ervaring en de lessen van de truffels. Gister na mijn trip was ik er echt van overtuigd dat truffels gewoon drugs zijn, maar vandaag zie ik de waarde in van mijn ervaring en realiseer ik dat truffels net als ayahuasca ook echt een medicijn voor de ziel kunnen zijn. Het was een pittige trip maar ik ben dankbaar dat ik het heb gedurfd."
"Martinus zei: Jemig, wat een trip op maar 7,5g Die thee was wel goed gezet š Klik om te vergroten... Ja bizar gewoon! Ik had van tevoren nog overwogen om dit keer voor 10 gram te gaan in plaats van 7,5 omdat ik dacht dat thee minder sterk zou zijn dan wanneer je ze in hun geheel eet. Waarschijnlijk was ik dan echt de dampkring uitgeschoten 𤣠Ik denk dat het dit keer misschien zo sterk werkte omdat ik in januari ayahuasca heb gedaan en dat al heel veel los heeft gemaakt?"
"SnowGolem zei: Bij mijn laatste twee trips met Atlantis heb ik echt exact hetzelfde ervaren! De eerste keer vond ik het licht verontrustend, maar de tweede keer kon ik er gelukkig wel om lachen. Ik wist op een gegeven moment niet eens meer dat ik truffels genomen had! Ik had alleen wel een dosis van rond de 15g. Klik om te vergroten... Ik vond het echt heel heftig om dat te ervaren, was echt totaal de controle kwijt. Moet ook wel zeggen dat ik hierdoor voorlopig even geen truffels meer ga gebruiken."
"Kwak zei: KHet kinkt alsof je juist een fijne trip heb gehad? Je schrijft "maar de truffels hadden andere plannen met me.." Ik dacht en nu komen de donkere demonen op je pad. En wat fijn dat je een lieve tripsitter hebt en dat je zo'n liefde hebt kunnen ervaren. En dat op 7,5 gram. Ik heb met tripmiddelen werkelijk nooit het gevoel gehad of ik in realiteit ben beland of niet. Was dat toen beangstigend? Hoeveel dagen aya heb je gedaan? En weet je of je aya of alleen capi had? Dus de illegale of legale vorm? Klik om te vergroten... Ja ik vond sommige gedeeltes wel echt heel fijn, maar het was ook echt beangstigend en had aardig wat momenten waarop ik in paniek dreigde te raken. Ik dacht altijd dat enge visuals hetgene waren waardoor je bad kan gaan met truffels maar ik vond dit gevoel vele malen enger. Vraag me ook af of dit nou een vorm van ego death was, als je niet meer doorhebt dat je aan het trippen bent en alle grip op de realiteit verloren bent. Wat betreft de ayahuasca heb ik de illegale variant gehad, dus combi van caapi & DMT houdende plant, ik meen chacruna. Het was 1 nacht. Als jullie het interessant vinden kan ik daar ook wel een keer een tripreport over schrijven š"