#1
ooooh ik brand zo vaak mijn vingers aan die handvaten.Koude kraan,en ik heb spul van de apotheek
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid ^^fuck,, ik brand net 3 vingers tijdens m'n middageten bereiden!.. (geen grap)
waar is m'n O-DSMT!!
kmoet het maar met de koude kraan redden.
Ik werd vannacht wel wakker met allerlei jeuk overal op mijn lichaam jaMijn eerste ervaring was oxycodon. Veels te chill spul lol. Alleen dat gejeuk is echt een drama
Voordat je jezelf straks in de vernieling werkt, heb je al eens microdoseren (lsd, psilocybine) overwogen? Dat zal je pijn niet wegnemen, maar zal je misschien wel een andere pijnbeleving geven en je geestelijk in een betere staat brengen. Ik weet dat je liever niet aan de psychedelica gaat, maar zo'n microdosering kan denk ik geen kwaad want daar zul je zeker niet op gaan trippen. Ik heb mijn vader - die ook rugpijn heeft - gisteren een microdosering truffels meegegeven om te testen. Om te kijken wat dat doet voor zijn pijnbeleving. Ik weet niet wanneer hij het gaat proberen, maar hij stond er wel voor open.Ikzelf ben nu op een punt gekomen, dat ik domweg van de rugpijn af wil. Punt, dus.wat er verder gebeurt, het interesseert me niet meer, voor de korte tijd dat ik hier nog ben.
Alle gelul over in de goot terechtkomen en zo, het zal wel.
Enige voorzichtigheid is natuurlijk geboden, maar verder...Ik ben het echt helemaal zat.
En dus ga ik zelf op zoek naar de beste weg.
Voordat je jezelf straks in de vernieling werkt, heb je al eens microdoseren (lsd, psilocybine) overwogen? Dat zal je pi..... Ik weet niet wanneer hij het gaat proberen, maar hij stond er wel voor open.
Zo'n microdosering is echt in staat om je heel erg anders naar dingen te laten kijken, zonder dat je echt gaat trippen dus. Het brengt je in zo'n positieve mood waardoor je gewoon heel anders naar dingen gaat kijken. Wellicht kun je jezelf tijdens zo'n dag dan behoeden voor keuzes die je eigenlijk uit hopeloosheid maakt. Soms weten we niet eens hoe......
Ik zie je toch liever niet in de goot belanden Legio, je bent een beste kerel.
150碌g 1P-LSD merkte je niets van nee?Ik nam uiteindelijk 1 1/2 zegel in, van deze r.c., maar naast een overgevoeligheid voor daglicht, merkte ik er niets van....
Je bent toch ook gewoon een goede kerel of niet dan.Ah, dat is lang, heel lang geleden dat iemand zoiets positiefs over mij, simpele huurling, gezegd heeft..thnx!
4-HO-MET bedoel je denk ik? Want psilocine (waar psilocybine in omgezet wordt door het lichaam) is 4-HO-DMT.Ik heb ook ooit eens 5HO-MET genomen, psylocybine, dus, maar dat was eens, maar nooit weer.
Dit geldt 贸贸k voor de eerste lsd trip.
Dat werd een bad trip, die Ik noooooit meer vergeet.
In truffels zit dus psilocybine, wat zeer gelijk is aan die 4-HO-MET die jij genomen hebt. Maar daarnaast zitten er nog veel meer psychoactieve stoffen in truffels, waardoor het toch wel echt wat anders is dan die RC. Het is een natuurproduct dat al duizenden jaren wordt gebruikt door de mens.Dus, truffels, ik weet nog niet eens, wat dit is, Mexicaanse gedroogde psylo's heb ik ooit eens gerookt, alweer, niks van gemerkt.
Een pakketje microdose truffels zou ik je dus aanraden. In de mijne zitten 25 gesealde zakjes van elk 1 gram. Gewoon 1 gram innemen en heeft dat helemaal geen effect, een volgende keer 2 gram. Je gaat je er in ieder geval geen buil aan vallen en misschien doet het je wel erg goed. Heel fijn hoor, zo'n dagje vol met optimisme, overal het mooie in zien.Ik sta 贸贸k open voor wat je aandraagt, maar, geen idee, wat ik dan zou kunnen proberen.
Ik Zie mezelf al een beetje als de ouwe stomp van DF, op mijn 63 e levensjaar...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."