Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT: mijn eerste opio茂de is helaas best chill

O-DSMT: mijn eerste opio茂de is helaas best chill

39 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooooh ik brand zo vaak mijn vingers aan die handvaten.Koude kraan,en ik heb spul van de apotheek
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanavond had ik per ongeluk mijn vinger verbrand. Dat vond ik nou eens het perfecte moment om de opio茂de O-DSMT uit te proberen. Even kijken hoe goed die pijnstilling is.

O-Desmethyltramadol (O-DSMT) is een metaboliet van tramadol. Als je de gereguleerde pijnstiller tramadol slikt dan zal je lichaam dat dus afbreken tot O-DSMT, een stof die toevallig recreatiever is dan tramadol. Oeps.

Het leuke is dus dat we tegenwoordig een online industrie hebben die dat soort handigheidjes uitpluist en snel zo'n metaboliet op de markt brengt voordat de grote boze roverheid het weer van ons afpakt.

Dus toen ik O-DSMT online zag verschijnen, dacht ik: daar moet ik snel gebruik van maken! Al snel plofte mijn eerste opio茂de in de digitale winkelmand, en iets minder snel plofte het zakje poeder op mijn fysieke deurmat. Ik had alleen nog een excuus nodig om het te proberen.

Dat smoesje kwam dus vanavond, toen ik op zeer tragische wijze een ongeval meemaakte in de keuken, waarbij de stoom van een vers opgewarmde maaltijd mijn vinger op pijnlijke wijze verbrandde. Ik had uiteraard geen enkele andere keus dan deze gekmakende pijn te verdoven 馃

Lang verhaal kort: ik slikte 30 milligram O-DSMT in een capsule.

Ongeveer een half uur later begonnen de eerste effecten. Ik voelde me een beetje suf en rozig, maar ook wel lekker kalm en ontspannen.
Toch begon er bij die eerste effecten ook wel een mini-paniekaanvalletje te ontstaan. 'Je hebt toch geen overdosis genomen he?!', vroeg een twijfelstemmetje in mijn achterhoofd. Ik begon een beetje zenuwachtig te twijfelen aan mezelf, en mijn kunde om met weegschalen om te gaan. Maar de onzekere gedachten wist ik al snel weer te pareren. "Kop op, als je al een overdosis hebt genomen, dan heeft paniekeren toch ook geen zin meer."

Maar goed, ik had dus geen overdosis genomen want 30 milligram is gewoon een normale hoeveelheid.

Ongeveer 45 minuten na inname lag ik stiekem best te genieten van de ontspannende roes. Ik lag gewoon tevreden een serie te kijken zonder andere gedachten, maar met een fijne warme bodyhigh. Nou heb ik nooit eerder een opio茂de geslikt. Maar ik vind het eigenlijk ook wel een beetje lijken op een middelhoge dosis etizolam. Daar word je ook ze lekker kalm van. Maar dit heeft er dan nog een warme bodyhigh bij.

Maar 2 uur na inname begon de piek al een beetje te kelderen. Het rozige ging een beetje van de roes af en het voelde een tikkeltje onrustiger. Het is een beetje alsof ik heel stoned ben geweest en nu de wiet aan het uitwerken is. Je begint dan nuchter te worden maar voelt jezelf eigenlijk best brak. Nou dat had ik toen ook een beetje.

Ook had ik best last van een droge mond gekregen. Maar ik had geen last van misselijkheid of jeuk, dus dat is wel nice!

Al met al vond ik O-DSMT, helaas, best chill. Helaas, want met opio茂den moet je natuurlijk uitkijken. De kortdurende plezierige effecten en daarna langdurende na-effecten zijn denk ik wel een valkuil. Na 3 uurtjes een lekkere roes had ik best zin om bij te pakken.

Gelukkig is het nog niet zo erg dat ik mijn lijf en huis wil verkopen voor nog een beetje.

P.s. De pijn in mijn vingers was trouwens ook ineens verdwenen. Ze voelden nog wel warm, maar geen pijn. Experiment geslaagd, dus 馃榿
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh, trouwens, pas na het publiceren van dit tripreport herinner ik me dat ik ook een keer eerder een opio茂de heb genomen, namelijk opium. De opiaat der opio茂den heb ik dus wel eens gedaan zelfs. Maar ik vond die ervaring destijds niet erg indrukwekkend dus vandaar dat ik het alweer was vergeten.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
fuck,, ik brand net 3 vingers tijdens m'n middageten bereiden!.. (geen grap)
waar is m'n O-DSMT!! :tongueout:
kmoet het maar met de koude kraan redden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
fuck,, ik brand net 3 vingers tijdens m'n middageten bereiden!.. (geen grap)
waar is m'n O-DSMT!! :tongueout:
kmoet het maar met de koude kraan redden.
Klik om te vergroten...
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid ^^
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste ervaring was oxycodon. Veels te chill spul lol. Alleen dat gejeuk is echt een drama
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
Mijn eerste ervaring was oxycodon. Veels te chill spul lol. Alleen dat gejeuk is echt een drama
Klik om te vergroten...
Ik werd vannacht wel wakker met allerlei jeuk overal op mijn lichaam ja :sweatsmile:
Voelde ongeveer hetzelfde als toen ik vorig jaar te grazen was genomen door de eikenprocessierups.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Afkick is bij mij juist geestelijk.
Ik word er nogal depressief van, en dat is iets wat ik niet lichtvaardig op moet nemen.
Lichamelijk, ach ik heb al zoveel pijntjes en pijnen....dat voel ik niet eens meer.
De geest. Daar zit het bij mij.
En juist die geest, dat is onvoorspelbaar....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tramadol, sucks. In mijn ervaring tenminste.
Ik zeg er meteen bij, dat ik zelf een enorm hoge tolerantie moet hebben opgebouwd, al bij de geboorte.
Want om mij te verdoven met dat soort stoffen, dan moet je van goede huize komen!
Zelfs bij operatie en narcose, achteraf hoor ik vaak, dat "er heel veel morfine nodig is geweest tijdens de ingreep "
Dus, ja. Enorm, die tolerantie helaas.
Maar, idd, opioiden 茅n opiaten, errug lekker....En functioneel tegen pijproblemen.
Ja. En daar zit het hem. Daar gaat het vaak mis! In die zin, dat je er vaak verslaafd aan raakt...En dan wordt het pilletje pret ineens een heel kwaadaardig noodzakelijk stofje geworden!
Tramadol op zich, dat valt wel mee. Ik vind het de minst gevaarlijke van de gevaarlijke opioiden.
En dan op een gegeven moment, werkt het niet meer. Vervelend, heel vervelend, want, dat lekkere gevoel, dat willen we graag terug, nietwaar...
En hebben we niks meer, nou, dan wordt het al helemaal shit. Koud, donker, de pijn is terug, en vaak nog erger geworden 贸贸k, en nu zijn we op het kruispunt beland van keuzes maken.
Gaan we d贸贸r, en met zwaarder spul, 贸f stoppen we ermee? ( wat het beste zou zijn)

Ikzelf ben nu op een punt gekomen, dat ik domweg van de rugpijn af wil. Punt, dus.wat er verder gebeurt, het interesseert me niet meer, voor de korte tijd dat ik hier nog ben.
Alle gelul over in de goot terechtkomen en zo, het zal wel.
Enige voorzichtigheid is natuurlijk geboden, maar verder...Ik ben het echt helemaal zat.
En dus ga ik zelf op zoek naar de beste weg.
En hier op DF ga ik niet op de details verder in.
Logisch.
Maar opiaten en zo? Bezint, eer gij begint!
Maar, het is wel erg lekker ..dat wel!
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opiaten zijn lekker. Heb van alles al wel gebruikt, al zijn er een hoop nieuwe opiaten bijgekomen die ik spoedig ga gebruiken. En zal het niet dagenlang achter mekaar gaan gebruiken, want op ten duur krijg je verstoppingen, koorts, slapeloosheid en dat soort ellende. De afkick is vooral lichamelijk vind ik.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#11
O-DSMT is niet Tramadol.

O-DSMT pak potenter, veel plezanter ook.
Het is lek chille speed. Ik ging dan vanalles doen ... diploma halen.

Ik heb dat een jaar of twee jaar gedaan.
De eerste withdrawal heb ik zoveel gehuild.
Duurde toch wel 6u bij mij en brak niet, ik viel altijd gewoon in slaap als het uitgewerkt is.

Rotspul verder.


En voor een vinger verbrand. Er bestaat lidocaine.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, dat bestaat.
En nog veel, veel meer.
Jazeker..
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt me wel echt nieuwsgierig gemaakt moet ik zeggen. Heb het meteen op m'n to do-list gegooid nadat ik dit gelezen had en ben na zitten gaan waar ik dit goedje zou kunnen krijgen. :tonguewink:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zolang het duurder is dan heroine, blijf ik bij heroine
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is niet mijn bedoeling geweest om mensen nieuwsgieriger te maken, als dat zij al waren. Nee.
Al helemaal niet met deze zeer linke stoffen.
Laat ik het z贸 zeggen, alvorens je in een hele nare positie terecht komt, zoek eerst tot op de bodem uit, waar je aan begint.
Opiaten zijn, zoals iedereen wel weet, dat dit soort stoffen erg lekker kunnen zijn.
Jazeker.
Er is een enorme keerzijde aan al dat lekkere gevoel. Ja.
Daar heb ik zelf helaas 贸贸k al ervaring mee.
Zoals ik elders hier op DF al eens gezegd heb, met alle stoffen die je een lekker gevoel geven, of je prestaties verhogen, of je nachtenlang kunt doorhalen,
Dat is:
De rekening moet worden betaald.
Je lichaam voor de gek houden, daar staat een prijs op. En die moet je a l t i j d betalen. Ja.
Lol met alcohol levert een kater op.
Hoe te meer drank, hoe te zwaarder de kater.
Hoe te zwaarder het opiaat, des te gemener de verslaving, die je gaat oplopen.
Hoe te langer de stero茂den, hoe te ellendiger je er later aan toe bent.

Dus:

Bezint, eer gij begint. Opiaten, beter van niet...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Ikzelf ben nu op een punt gekomen, dat ik domweg van de rugpijn af wil. Punt, dus.wat er verder gebeurt, het interesseert me niet meer, voor de korte tijd dat ik hier nog ben.
Alle gelul over in de goot terechtkomen en zo, het zal wel.
Enige voorzichtigheid is natuurlijk geboden, maar verder...Ik ben het echt helemaal zat.
En dus ga ik zelf op zoek naar de beste weg.
Klik om te vergroten...
Voordat je jezelf straks in de vernieling werkt, heb je al eens microdoseren (lsd, psilocybine) overwogen? Dat zal je pijn niet wegnemen, maar zal je misschien wel een andere pijnbeleving geven en je geestelijk in een betere staat brengen. Ik weet dat je liever niet aan de psychedelica gaat, maar zo'n microdosering kan denk ik geen kwaad want daar zul je zeker niet op gaan trippen. Ik heb mijn vader - die ook rugpijn heeft - gisteren een microdosering truffels meegegeven om te testen. Om te kijken wat dat doet voor zijn pijnbeleving. Ik weet niet wanneer hij het gaat proberen, maar hij stond er wel voor open.

Zo'n microdosering is echt in staat om je heel anders naar dingen te laten kijken, zonder dat je echt gaat trippen dus. Het brengt je in zo'n positieve mood waardoor je gewoon heel anders naar dingen gaat kijken. Wellicht kun je jezelf tijdens zo'n dag dan behoeden voor keuzes die je eigenlijk uit hopeloosheid maakt. Soms weten we niet eens hoe down we eigenlijk zijn, omdat we ons al zolang zo voelen. Om voor mezelf te spreken, dat heb ik zeker ervaren.

Ik zie je toch liever niet in de goot belanden Legio, je bent een beste kerel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Voordat je jezelf straks in de vernieling werkt, heb je al eens microdoseren (lsd, psilocybine) overwogen? Dat zal je pi..... Ik weet niet wanneer hij het gaat proberen, maar hij stond er wel voor open.

Zo'n microdosering is echt in staat om je heel erg anders naar dingen te laten kijken, zonder dat je echt gaat trippen dus. Het brengt je in zo'n positieve mood waardoor je gewoon heel anders naar dingen gaat kijken. Wellicht kun je jezelf tijdens zo'n dag dan behoeden voor keuzes die je eigenlijk uit hopeloosheid maakt. Soms weten we niet eens hoe......

Ik zie je toch liever niet in de goot belanden Legio, je bent een beste kerel.
Klik om te vergroten...

Ah, dat is lang, heel lang geleden dat iemand zoiets positiefs over mij, simpele huurling, gezegd heeft..thnx!

Eens zien. Microdoseren.
Dit heb ik geprobeerd met 1-lp-lsd.
Dat waren zegels van 100 ug.
Ik heb er niks van gevoeld, en ook niet gemerkt....
Ik nam uiteindelijk 1 1/2 zegel in, van deze r.c., maar naast een overgevoeligheid voor daglicht, merkte ik er niets van....
Dus, deze manier, of met deze stof microdoseren, dat gaat het hem niet worden.

Ik heb ook ooit eens 5HO-MET genomen, psylocybine, dus, maar dat was eens, maar nooit weer.
Dit geldt 贸贸k voor de eerste lsd trip.
Dat werd een bad trip, die Ik noooooit meer vergeet.

Dus, truffels, ik weet nog niet eens, wat dit is, Mexicaanse gedroogde psylo's heb ik ooit eens gerookt, alweer, niks van gemerkt.

Nu, 2FDCK, daarmee heb ik meer en beter mee leren omgaan.
Van alle rc's vond, en vind ik dit de beste.
Toch wel leuke dingen en tripjes mee gehad.
Nu moet ik er even mee stoppen omdat mijn tolerantie enorm is verhoogd..

Ik sta 贸贸k open voor wat je aandraagt, maar, geen idee, wat ik dan zou kunnen proberen.
Ik Zie mezelf al een beetje als de ouwe stomp van DF, op mijn 63 e levensjaar...
.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik merk niets van deze opioide.
Ook al neem ik 4 tabletten tegelijk in.
Ieder lijf is anders...
En ja deze stof, dit rc is belachelijk duur.

Wat hadjij als bijwerkingen van dit produkt?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Legio Patria Nostra zei:
Ik nam uiteindelijk 1 1/2 zegel in, van deze r.c., maar naast een overgevoeligheid voor daglicht, merkte ik er niets van....
Klik om te vergroten...
150碌g 1P-LSD merkte je niets van nee?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
150 mcg 1P-LSD zou je eigenlijk wel moeten voelen ja.

Legio Patria Nostra zei:
Ah, dat is lang, heel lang geleden dat iemand zoiets positiefs over mij, simpele huurling, gezegd heeft..thnx!
Klik om te vergroten...
Je bent toch ook gewoon een goede kerel of niet dan. :)

Legio Patria Nostra zei:
Ik heb ook ooit eens 5HO-MET genomen, psylocybine, dus, maar dat was eens, maar nooit weer.
Dit geldt 贸贸k voor de eerste lsd trip.
Dat werd een bad trip, die Ik noooooit meer vergeet.
Klik om te vergroten...
4-HO-MET bedoel je denk ik? Want psilocine (waar psilocybine in omgezet wordt door het lichaam) is 4-HO-DMT.

Legio Patria Nostra zei:
Dus, truffels, ik weet nog niet eens, wat dit is, Mexicaanse gedroogde psylo's heb ik ooit eens gerookt, alweer, niks van gemerkt.
Klik om te vergroten...
In truffels zit dus psilocybine, wat zeer gelijk is aan die 4-HO-MET die jij genomen hebt. Maar daarnaast zitten er nog veel meer psychoactieve stoffen in truffels, waardoor het toch wel echt wat anders is dan die RC. Het is een natuurproduct dat al duizenden jaren wordt gebruikt door de mens.

En met microdoseringen loop je trouwens geen kans op een bad trip, omdat je 眉berhaupt niet tript op zulke lage doseringen. Maar het heeft wel effect (als het goed is) en dan wel op je stemming, motivatie, concentratie, etc. Je kunt truffels tegenwoordig in handige microdosering pakketten kopen voor vrij weinig geld. Op aanraden van @Space 馃晧 heb ik laatst zo'n pakket besteld en het bevalt me echt zeer goed!

Legio Patria Nostra zei:
Ik sta 贸贸k open voor wat je aandraagt, maar, geen idee, wat ik dan zou kunnen proberen.
Ik Zie mezelf al een beetje als de ouwe stomp van DF, op mijn 63 e levensjaar...
Klik om te vergroten...
Een pakketje microdose truffels zou ik je dus aanraden. In de mijne zitten 25 gesealde zakjes van elk 1 gram. Gewoon 1 gram innemen en heeft dat helemaal geen effect, een volgende keer 2 gram. Je gaat je er in ieder geval geen buil aan vallen en misschien doet het je wel erg goed. Heel fijn hoor, zo'n dagje vol met optimisme, overal het mooie in zien. :) Ik kan me voorstellen dat pijn dan ook anders ervaren wordt. Leeftijd maakt niets uit joh. En het is ook nog eens helemaal legaal en zo te bestellen online. Je hoeft er nergens voor heen. :)

Ik hoop wel dat je geen gekke dingen gaat doen met opiaten, want volgens mij weet je best wel dat je je situatie er mogelijk nog vele malen slechter op kunt maken. Ook al zeg je dat het je allemaal niet meer kan schelen. Wat ik overigens begrijpelijk vind, want er is weinig frustrerender dan een pijn die er elke dag weer is en waarbij er geen hoop lijkt te zijn dat deze ooit nog weg zal gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."