Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT: mijn eerste opioïde is helaas best chill

O-DSMT: mijn eerste opioïde is helaas best chill

39 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
150 mcg 1P-LSD zou je eigenlijk wel moeten voelen ja.

Legio Patria Nostra zei:
Ah, dat is lang, heel lang geleden dat iemand zoiets positiefs over mij, simpele huurling, gezegd heeft..thnx!
Klik om te vergroten...
Je bent toch ook gewoon een goede kerel of niet dan. :)

Legio Patria Nostra zei:
Ik heb ook ooit eens 5HO-MET genomen, psylocybine, dus, maar dat was eens, maar nooit weer.
Dit geldt óók voor de eerste lsd trip.
Dat werd een bad trip, die Ik noooooit meer vergeet.
Klik om te vergroten...
4-HO-MET bedoel je denk ik? Want psilocine (waar psilocybine in omgezet wordt door het lichaam) is 4-HO-DMT.

Legio Patria Nostra zei:
Dus, truffels, ik weet nog niet eens, wat dit is, Mexicaanse gedroogde psylo's heb ik ooit eens gerookt, alweer, niks van gemerkt.
Klik om te vergroten...
In truffels zit dus psilocybine, wat zeer gelijk is aan die 4-HO-MET die jij genomen hebt. Maar daarnaast zitten er nog veel meer psychoactieve stoffen in truffels, waardoor het toch wel echt wat anders is dan die RC. Het is een natuurproduct dat al duizenden jaren wordt gebruikt door de mens.

En met microdoseringen loop je trouwens geen kans op een bad trip, omdat je überhaupt niet tript op zulke lage doseringen. Maar het heeft wel effect (als het goed is) en dan wel op je stemming, motivatie, concentratie, etc. Je kunt truffels tegenwoordig in handige microdosering pakketten kopen voor vrij weinig geld. Op aanraden van @Space 🕉 heb ik laatst zo'n pakket besteld en het bevalt me echt zeer goed!

Legio Patria Nostra zei:
Ik sta óók open voor wat je aandraagt, maar, geen idee, wat ik dan zou kunnen proberen.
Ik Zie mezelf al een beetje als de ouwe stomp van DF, op mijn 63 e levensjaar...
Klik om te vergroten...
Een pakketje microdose truffels zou ik je dus aanraden. In de mijne zitten 25 gesealde zakjes van elk 1 gram. Gewoon 1 gram innemen en heeft dat helemaal geen effect, een volgende keer 2 gram. Je gaat je er in ieder geval geen buil aan vallen en misschien doet het je wel erg goed. Heel fijn hoor, zo'n dagje vol met optimisme, overal het mooie in zien. :) Ik kan me voorstellen dat pijn dan ook anders ervaren wordt. Leeftijd maakt niets uit joh. En het is ook nog eens helemaal legaal en zo te bestellen online. Je hoeft er nergens voor heen. :)

Ik hoop wel dat je geen gekke dingen gaat doen met opiaten, want volgens mij weet je best wel dat je je situatie er mogelijk nog vele malen slechter op kunt maken. Ook al zeg je dat het je allemaal niet meer kan schelen. Wat ik overigens begrijpelijk vind, want er is weinig frustrerender dan een pijn die er elke dag weer is en waarbij er geen hoop lijkt te zijn dat deze ooit nog weg zal gaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
150µg 1P-LSD merkte je niets van nee?
Klik om te vergroten...

Nee.
Alleen dus last gekregen van het felle zonlicht.....een overgevoeligheid.
Dus, die proef, dat werd dus niets.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Nee.
Alleen dus last gekregen van het felle zonlicht.....een overgevoeligheid.
Dus, die proef, dat werd dus niets.
Klik om te vergroten...
150µg 1P-LSD zou wel wat fysiek ongemak en enige visuals moeten veroorzaken, in ieder geval tijdens de opkomst. Daar zou je dus eigenlijk wel meer van moeten merken.
B
BenzoTheLatestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paradise zei:
O-DSMT is niet Tramadol.

O-DSMT pak potenter, veel plezanter ook.
Het is lek chille speed. Ik ging dan vanalles doen ... diploma halen.

Ik heb dat een jaar of twee jaar gedaan.
De eerste withdrawal heb ik zoveel gehuild.
Duurde toch wel 6u bij mij en brak niet, ik viel altijd gewoon in slaap als het uitgewerkt is.

Rotspul verder.


En voor een vinger verbrand. Er bestaat lidocaine.
Klik om te vergroten...
Hoe zou 50mg zonder opiaat tollerantie voelen. Heb wel een lichte benzo en wiet tollerantie. Ben veel drugs gewend. En denk ook dat dit vrij weinig gaat doen. Mijn eerste keer opiaat was 60mg oxy instant release en het enige wat het deed was lekker jeuken en ik kon ineens heel goed rappen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach ja, idd, die jeuk, hè, een bijwerking die bekend is..
Pas als je enkele weken zou gebruiken, wordt dat minder.
Maar, n i e t doen! Je krijgt er een hele nare verslaving aan...dus laat het maar bij deze ene keer, is mijn advies!
De volgende bijwerking die je krijgt, is dat je een dag of 10 niet meer naar de wc kunt, om je te ontlasten.
Je darm peristaltiek gaat stilliggen, dat is de oorzaak.
Dus laat de oxcycodon maar liggen...
B
BenzoTheLatestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
ach ja, idd, die jeuk, hè, een bijwerking die bekend is..
Pas als je enkele weken zou gebruiken, wordt dat minder.
Maar, n i e t doen! Je krijgt er een hele nare verslaving aan...dus laat het maar bij deze ene keer, is mijn advies!
De volgende bijwerking die je krijgt, is dat je een dag of 10 niet meer naar de wc kunt, om je te ontlasten.
Je darm peristaltiek gaat stilliggen, dat is de oorzaak.
Dus laat de oxcycodon maar liggen...
Klik om te vergroten...
Ja ik ga vandaag in totaal 150mg desmetramadol verspreid over de dag doen. Hoop dat het wt word
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan er nu nog niet veel over zeggen.
Morgen komt er wat meer van binnen. D
Het spul is eigenlijk véél te duur, jazeker, maar als het werkt, qua pijnbestrijding, sha.
Dat zou dan een afweging worden. .
Nu na de eerste 3 tabletten, dit is te weinig om echt een goed report over te schrijven.
Maar morgen weet ik meer.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke, klinkt indd best chill, wel jammer dat het prettige effect relatief kort duurt. Morgen ga ik het eens proberen. twijfel nog tussen 15 of 30 mg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
iemand enig idee hoelang de misselijkheid bij deze stof kan blijven aanhouden na inname?
had 1430 ongeveer laatste dosis genomen ,nu 2230 bijna en nog misselijk ..
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit goedje ook vorige week besteld hoop het deze maand te kunnen testen :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen die een opiaat tolerantie hebben, kunnen deze rc beter laten staan in de winkel.
Want je merkt er vrijwel niets van...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Mensen die een opiaat tolerantie hebben, kunnen deze rc beter laten staan in de winkel.
Want je merkt er vrijwel niets van...
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet mee eens! Deze opioïde vond ik nog redelijk sterk en ik heb een hoop ervaring met opiaten tot aan dope toe! Het zal voor iedereen wel anders zijn maar neem maar eens een dosering van 200mg en je voelt hem echt wel hoor maar je zult ook wel redelijke bijwerkingen ervaren. Moet dus ook zeggen laat dit middeltje lekker links liggen aangezien het ook nog vrij duur is en je niet zit te wachten op een opiaat verslaving. Snap best dat mensen zulke middelen als pijnstiller gebruiken maar je moet gewoon uitkijken met opiaten, benzo's en alcohol. Een mentale verslaving is al heftig laat staan een lichamelijke!!!!! Hier zit je echt niet op te wachten en het maakt gewoon je lichaam kapot! Mensen zouden een beetje moeten uitkijken met wat ze in hun lichaam gooien er is tegenwoordig zoveel troep op de markt niet normaal.:confused::grimacing:
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Ik kan er nu nog niet veel over zeggen.
Morgen komt er wat meer van binnen. D
Het spul is eigenlijk véél te duur, jazeker, maar als het werkt, qua pijnbestrijding, sha.
Dat zou dan een afweging worden. .
Nu na de eerste 3 tabletten, dit is te weinig om echt een goed report over te schrijven.
Maar morgen weet ik meer.
Klik om te vergroten...
Ja ze weten de prijzen wel!Die rijzen de pan uit
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Ik merk niets van deze opioide.
Ook al neem ik 4 tabletten tegelijk in.
Ieder lijf is anders...
En ja deze stof, dit rc is belachelijk duur.

Wat hadjij als bijwerkingen van dit produkt?
Klik om te vergroten...
Obstipatie vooral en super slaperig, maar ik gebruikte ook volop clonazolam en alcohol tegelijk in die periode dus voor mij kwam het denk ik sowieso al veel harder aan. Nou wil ik jullie hier niet mee aansporen om dit te gaan doen want benzo's met opiaten combineren kan verkeerd vallen als je geen sterke tolerantie hebt. Wat ik wel erbij wil zeggen is dat je dit middel beter in poedervorm kunt kopen en het in water laat oplossen want die capsules zijn pure onzin naar mijn mening. Kan ook daaraan liggen....
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik krijg van tradonal 50 (tramadol)
Ook altijd zeer veel jeuk en buikpijn.
Zeer onprettig en overheersend.
En kan hierdoor onmogelijk in slaap raken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kreeg deze rc in tabletvorm.
Het gehalte aan tramadol was ongeveer gelijk aan het geneesmiddel met de naam zaldiar. 35 mg tramadol met de rest van paracetamol.
Daar kan ik er zo 10 van wegtikken, (er ontstaat geen enkele roes,) ware het niet dat je dan veel teveel paracetamol binnenkrijgt....dus, niet doen!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ja ik kocht dit in grammen in poedervorm en losde dan 200mg odsmt ongeveer op in een slokje water en nam het zonder paracetamol in kon ook capsules krijgen van 50mg maar dit vond ik niks aangezien ik 150mg-200mg doseerde en dan met 1/2mg clonazolam erbij tegelijkertijd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom die clonazolam erbij?
Wat voor effect heeft deze gemixte stof?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Waarom die clonazolam erbij?
Wat voor effect heeft deze gemixte stof?
Klik om te vergroten...
Omdat ik met een heftige benzo verslaving rondliep en opiaatverslaving, clonazolam is een combi van clonazopam en xanax en geeft een verdovend en kalmerend effect, en het versterkt ook het effect van opioïden en alcohol. Maar kan dus ook onder de verkeerde omstandigheden ademhalingsdepressie veroorzaken in zeldzame gevallen dus ik zeg wel oppassen geblazen! alcohol, opiaten en benzo's gecombineerd staan bekend als de gevaarlijke overdosisdriehoekverhouding ga je dit dan nog met uppers combineren ben je helemaal met vuur aan het spelen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol is voor mij sowieso een no go.
Als alcoholist kan ik niets innemen wat Alcohol bevat.
Vwb combinaties is een en ander beslist niet ongevaarlijk, dat is bekend.
Deze combi's kunnen elkaar enorm versterken, tot aan de dood toe...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."