#1
Ja al met al (heel erg raar dat ik dit zeg nu) denk ik dat ik het toch nog een keer ga doen. Ik wil gewoon die goodtrip aan het begin hebben. Ik ga denk ik gewoon naar het bos ofzo, een setting wat niet vor een badtrip zorgt.Klinkt als een bad trip haast...
Probeer anders eens het een volgende keer als je écht zeker bent van dat je géén afspraken hebt staan. Het komt op mij over dat, omdat je je nog bedacht dat je nog naar je ouders moest de trip zo was gaan verlopen. Goed je agenda bijhouden is het halve werk.
Als het dan nóg zo is, dan zijn truffels inderdaad niets voor jou!