Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig!!

Dat klinkt in ieder geval niet als 100 mics... Ik ben ook erg benieuwd waar je de dosering op zou schatten. Of is dat hoger dan je ooit hebt gehad?

Edit: stom, dat laatste stond gewoon in de titel...
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee, even een ander idee:

Kan het zijn dat jij op dat feestje door de muziek een flinke hoeveelheid synesthesia kreeg? Ik kan me namelijk herinneren dat ik op feestjes wel eens speciale visuals kreeg als ik bij de speakers ging staan, die visuals vormden dan langzaam met de muziek mee.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Proxima zei:
Nu terugkijkend naar de dosis, hoeveel LSD schat je dat je hebt gehad?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Mijn hoogste was 300-400 μg en dit was denk ik flink meer dus misschien wel 600 - 800 μg :tearsofjoy:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Geen idee. Mijn hoogste was 300-400 μg en dit was denk ik flink meer dus misschien wel 600 - 800 μg :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
w00t, zonder tolerantie is dat serieus veel. 😁

Ben echt blij voor je dat je er nog zo'n avond van hebt gemaakt.

Was dat flesjes bijna leeg of heeft men er per ongeluk teveel kristal erin gedaan?

Wat het misschien ook nog kan zijn is dat je een hele grote druppel hebt gehad, dat de dropper iets te dicht bij je hand is gekomen waardoor je eigenlijk meerdere druppels hebt gehad?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk rapport. Klinkt voor mij als een trip tussen de 250 en 3000ug. Zeker omdat je nog kon communiceren en ook geslapen hebt. Slapen op een hoge dosis is voor mij bijna onmogelijk.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Leuk rapport. Klinkt voor mij als een trip tussen de 250 en 3000ug. Zeker omdat je nog kon communiceren en ook geslapen hebt. Slapen op een hoge dosis is voor mij bijna onmogelijk.
Klik om te vergroten...
Dat is een vrij ruime marge die je daar aangeeft :tearsofjoy: daar durf ik me wel bij aan te sluiten!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
🤣 ik denk (hoop) dat ie tussen de 250 en 300mic bedoeld.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Boyman zei:
Dat is een vrij ruime marge die je daar aangeeft :tearsofjoy: daar durf ik me wel bij aan te sluiten!
Klik om te vergroten...
Nulletje teveel :tongueout:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damn zeg! Dit was wel echt een heuze ervaring zo als ik het weglees.

The real deal! Alice in wonderland.

Ik wacht er nog even mee haha, daar is het nu helaas niet het moment voor maar zo'n kwalitatief goed report maakt mij wel lekker.

Ik stem voor trip report van de maand!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Geen idee. Mijn hoogste was 300-400 μg en dit was denk ik flink meer dus misschien wel 600 - 800 μg :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha dit leest mijn geest echt heel overstuur weg maar ik proest de melk via mijn neus naarbuiten zo hilarisch droog.

Wtf haha 👍
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Proxima zei:
🤣 ik denk (hoop) dat ie tussen de 250 en 300mic bedoeld.
Klik om te vergroten...
Als ik deze gids als leidraad neem dan zat ik tussen de 400-500 μg. Maar al die dingen zijn zonder referentiekader. Ook die gids. Dus je kan dat gewoon niet zeggen. Het was genoeg in ieder geval.

E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
"1000 mics- Most people will never go this high. Only shamans and those who really seek will go this high."


Shamaan it is!!!!


Wwwiiieeeeuuuuwwwwwww

Edit :

Ik wil echt even melden dat dit echt supergoed is verwoord, zo zelden zie je de reports niet meer. Vaak word dat 1 grote brei van teveel gevoel proberen over te brengen.

Dit is in mijn ogen de categorie goud waard!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doet me denken aan mijn eerste keer LSD. Ik kon niet meer praten en bewegen, zag alleen maar kleuren en kon mijn eigen handen niet meer zien.

Alles om mij heen waren patronen/kleuren en mensen veranderde in dieren. Ik heb werkelijk waar geen idee hoeveel dit geweest moet zijn. Ik ben ook zeker 15+ uur aan het trippen geweest.

Sindsdien een beetje huiverig met LSD.

Klinkt als een goede ervaring de jouwe!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Ik wil echt even melden dat dit echt supergoed is verwoord, zo zelden zie je de reports niet meer. Vaak word dat 1 grote brei van teveel gevoel proberen over te brengen.
Klik om te vergroten...
Ik snap je punt, dan is het meer puur een report van de gebeurtenissen. Persoonlijk vind ik het juist wel heel mooi als iemand zijn gevoel probeert over te brengen in woorden en zie dit zelf ook als een echte uitdaging om te doen. Meer dan een omschrijving van wat werd waargenomen, krijg je dan een kijkje in hoe de tripper dit allemaal subjectief beleefde en interpreteerde. Dit maakt het dan misschien wel minder een "report".
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ik snap je punt, dan is het meer puur een report van de gebeurtenissen. Persoonlijk vind ik het juist wel heel mooi als iemand zijn gevoel probeert over te brengen in woorden en zie dit zelf ook als een echte uitdaging om te doen. Meer dan een omschrijving van wat werd waargenomen, krijg je dan een kijkje in hoe de tripper dit allemaal subjectief beleefde en interpreteerde. Dit maakt het dan misschien wel minder een "report".
Klik om te vergroten...

Ook jou punt snap ik, hierin zit juist harmonie en dat bedoelde ik meer.

Doet niks af aan andere reports, is enkel mijn mening.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heftig tripreport @Neo-Shulginist !

Ik zou me er zelf denk ik niet echt comfortabel bij voelen om zomaar een "druppel" LSD te nemen zonder te weten hoe sterk het zou uitvallen. Al helemaal niet op een feestje. Gelukkig kun jij er blijkbaar heel relaxed mee omgaan en is het allemaal goed gegaan. Klinkt wel echt als een bijzondere ervaring. Mijn hoogste LSD dosering was circa 220ug en dat vond ik al best indrukwekkend. Ik weet niet of ik snel naar de 400-500 range zal gaan.

Neo-Shulginist zei:
LSD is voor mij altijd even desintegreren zodat je de puzzelstukjes daarna allemaal weer goed in elkaar kunt leggen.
Klik om te vergroten...
Mooi verwoord! Dat is precies zoals ik het ook zie. Mijn hoofd voelt ook altijd heerlijk "opgeruimd" de dagen na een LSD trip. Alsof je een denken eens flink hebt uitgeklopt en opeens alle stof en rommel eruit is....

PS Die beschrijving van R/lsd was de enige die ik kon vinden voordat ik mijn eerste keer LSD ging doen. Ik vind het eigenlijk maar een vrij onduidelijke matige beschrijving maar ik heb nog niet echt een betere kunnen vinden online. Misschien moeten we hier op DF zelf maar eens eens een poging wagen voor een heldere beschrijving voor LSD doseringen. Ik wil wel input leveren voor doseringen tot 220ug :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
PS Die beschrijving van R/lsd was de enige die ik kon vinden voordat ik mijn eerste keer LSD ging doen. Ik vind het eigenlijk maar een vrij onduidelijke matige beschrijving maar ik heb nog niet echt een betere kunnen vinden online. Misschien moeten we hier op DF zelf maar eens eens een poging wagen voor een heldere beschrijving voor LSD doseringen. Ik wil wel input leveren voor doseringen tot 220ug :wink:
Klik om te vergroten...
Ja als we nou eerst de LSD ff laten testen en dan een geverifieerde dosage-guide maken. Ik ben wel voor =)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Ja als we nou eerst de LSD ff laten testen en dan een geverifieerde dosage-guide maken. Ik ben wel voor =)
Klik om te vergroten...
Goed plan... nu nog even geteste lsd zien te fixen 😅
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Ik zou me er zelf denk ik niet echt comfortabel bij voelen om zomaar een "druppel" LSD te nemen zonder te weten hoe sterk het zou uitvallen. Al helemaal niet op een feestje. Gelukkig kun jij er blijkbaar heel relaxed mee omgaan en is het allemaal goed gegaan.
Klik om te vergroten...
Ik heb het kennelijk andersom. Elke keer heb ik zoiets van 'nu ga ik echt een gigagrote dosis nemen!'
Alleen dan vlak voor inname word ik een beetje zenuwachtig en dan ga ik twijfelen en dan neem ik voor de zekerheid toch maar weer gewoon een normale dosis.

Terwijl het nu zoiets was van 'yay, LSD! We zien wel wat het wordt'. En toen het kwam opzetten had ik wel eventjes zoiets van, 'ohjeej', maar goed. Die gedachte herkende ik toch al snel als niet constructief en toen ben ik maar met de flow meegegaan.

Bovendien was het wel een feestje, maar er waren vrijwel alleen bekenden en ik kende de locatie ook al. Dus dat voelde gewoon allemaal best comfortabel. Al had ik liever zo'n dosis buiten genomen en het dan langzaam licht zien worden. Maarja, da's dan voor de volgende keer.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Neo-Shulginist: Leuk report om te lezen. Ik herken wel wat je zegt dat je vol goede voornemens naar het feestje ging met een blotter op zak en dat het uiteindelijk dan toch weer anders gaat en je mee hebt gedaan met de ander(en), die een druppel namen.

Hadden alleen jullie allebei een druppel gedaan of ook anderen op het feestje ?
Ben wel benieuwd of jullie belevenissen enigszins overeen kwamen met elkaar qua sterkte etc.

Het zag er wel heel gezellig uit op die foto trouwens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."