Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig!!

Dat klinkt in ieder geval niet als 100 mics... Ik ben ook erg benieuwd waar je de dosering op zou schatten. Of is dat hoger dan je ooit hebt gehad?

Edit: stom, dat laatste stond gewoon in de titel...
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Dat heb ik ooit tijdens een paddotrip gehad. Ik ben helaas vergeten welke kleuren het smakelijkst waren :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Goede reden om het nog eens te proberen. 🤗
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moet ik toch eens de 1P uithalen. De reports triggeren mij altijd, maar toch komt het er niet van.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Goede reden om het nog eens te proberen. 🤗
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens! Het is echt jaren geleden dat ik psilocybine heb gedaan. Hoog tijd om weer eens te doen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Dat heb ik deze keer niet gehad maar wel een keer op Boom toen ik ging candyflippen. Daar dacht ik dat ik de geluidsgolven van de muziek kon zien om zo de plekken te vinden waar het geluid het best klonk.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook gehad. Zag het laatst nog op LSD bij het plukken van gitaar snaren. Besefte me laatst pas dat dit synesthesie is...

Nooit kleuren geproefd en kan me er ook niks bij voorstellen. :tonguewink:

CuriousExplorer zei:
Moet ik toch eens de 1P uithalen. De reports triggeren mij altijd, maar toch komt het er niet van.
Klik om te vergroten...
Altijd na een trip zeg ik tegen mezelf: dit moet ik echt wat vaker doen want het is zo vet! En dan doe ik het een hele tijd weer niet...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Moet ik toch eens de 1P uithalen. De reports triggeren mij altijd, maar toch komt het er niet van.
Klik om te vergroten...
Ik had zelf 1P-LSD meegenomen maar die heb ik niet genomen. De vloeibare LSD was gewoon LSD.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van druipende fractals. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel LSD op.

Ik was sowieso al van plan om (1P-)LSD te doen. Daarom had ik een microdot met 150 microgram meegenomen. Maar toen die maat van me met zijn flesje kwam, leek me dat toch een gezelliger idee. Een soort van samen uit, samen thuis. Dus die vriend liet een druppel achter op mijn hand en ik zoog hem op. De druppel was kleurloos en smaakte wat naar alcohol.

Al na twintig minuten voelde ik de trip flink aanzwengelen. De visuals begonnen flink op te komen. Toen dacht ik al 'oh shit, dit gaat een stevige worden'. Ik werd een klein beetje misselijk en ging dus maar even zitten op de bank achterin de dansvloer. Van die bank ben ik de vier uur daarna niet meer afgekomen.

Bekijk bijlage 24060
Voor mij was dit één brei met ronddansende lichtjes​

De visuals begonnen met wat bekende licht bewegende schaduwen en versterkte kleurtjes. Maar alle lijnen begonnen steeds sneller in het rond te dansen, totdat er uiteindelijk één grote fractalzee begon te ontstaan. Op een gegeven moment werd het lastig om te zien waar de grens van iemands lichaam ophield. De dansvloer leek te bestaan uit één grote brei van ronddansende lichtjes waar af en toe een bril of een stuk kapsel doorheen zweefde. De schilderijen aan de muur verdwenen in de overload aan ronddansende figuren. Een kleine schaduw op een tafeltje veranderde in mijn ogen in een wervelwind lichtstralen die uiteindelijk de vorm van een glas aannamen. Ik had het er nog even over met een vriendin: 'wow, ik hallucineerde net dat daar een glas stond.' Ze moest even lachen: 'haha, hoe dan?' Toen ik precies de vorm van het glas nog kon aanwijzen aan de hand van de schaduw op het tafeltje. Waarna we allebei in lachen uitbarstten.

Hoewel ik echt ziek hard aan het trippen was, bleef ik nog behoorlijk helder. Ik kon alles nog best goed volgen. Zelf een coherent verhaal houden was wat moeilijker, maar op zich ging dat ook nog wel. Ik heb ook nog wat proberen te dansen. Maar dat ging toen een stuk lastiger. Het ging in ieder geval niet vanzelf en het voelde nogal onnatuurlijk allemaal. Dus al snel gaf ik het maar weer op en ging zitten.

Na een uurtje of vier moest ik naar de wc. Daar had ik niet heel veel zin in want dan moest ik eerst een steile trap af. Dat ging nogal lastig worden aangezien ik vaak niet eens kon zien waar ik mijn voeten neerzette. Maar een vriendin zei dat ze wel meeging, dus vooruit. Toch maar proberen. Heel voorzichtig zocht ik stap voor stap waar ookalweer de treden te vinden waren. Want mijn ogen vertrouwde ik niet op dit punt. Mensen die beneden de trap stonden moesten een beetje lachen 'lukt het?' Ik riep maar terug dat ik niet eens kon zien waar de treden zaten, dus dat ik nog wel ff bezig zou zijn. Maar gelukkig ging het naar omstandigheden nog allemaal vrij vlot.

Vanaf dat punt begon ik wat helderder te worden. Ongeveer 5 uur was verstreken nadat ik de druppel had ingenomen. Ik zei dat het waarschijnlijk nog wel een flinke tijd zou gaan duren voordat ik weer nuchter was. Vrienden antwoordden dat ik waarschijnlijk mijn gevoel voor tijd was verloren en dat het wel goed zou komen.

Toch bleek ik wel redelijk gelijk te hebben. Uiteindelijk ben ik rond half 9 naar de bushalte gelopen. De grond was op dat moment nog een kolkende massa van kleurrijke lava. Vrienden vroegen nog of ik geen zin had bij hen te blijven slapen. Maar ik wist zeker dat er de komende uren toch niks van slapen terecht zou komen. Dus kon ik maar beter de trein naar huis pakken. Dan had ik dat alvast gehad.

Toen ik om 11 uur thuis kwam ben ik maar in bed gaan liggen. Om niet mijn hele ritme te verneuken heb ik nog maar de wekker gezet om 14.00 uur. Dan had ik nog wat aan mijn zondag.

Toen ik wakker werd was het zo'n 15 uur na inname van de druppel. Nog altijd was ik lichtelijk aan het trippen. Ik was niet heel moe, maar wel wat ongeorganiseerd. Ik ben mijn huis maar gaan schoonmaken. Tussendoor ging ik nog wat muziek luisteren. De hele tijd moest ik keihard lachen om allerlei gedachtes, waarvan ik dan moest huilen omdat ik zo hard aan het lachen was, en daarna moest ik een beetje lachen dat ik zo hard aan het huilen was. Eigenlijk wist ik niet meer welke gevoelens ik allemaal meemaakte. Wel voelde ik een soort emotionele verlossing. LSD is voor mij altijd even desintegreren zodat je de puzzelstukjes daarna allemaal weer goed in elkaar kunt leggen.

Met een vriend had ik het erover dat ik nog altijd lichtelijk onder invloed was. 'Dat was wel een goeie druppel dan', reageerde hij. 'Heb je nog zieke revelaties gehad?' Ik dacht er even over na, en uiteindelijk antwoordde ik: 'nee, niet echt. Behalve dan dat ik al te lang geen LSD meer had gedaan.'

Tegen het einde van de dag ben ik nog maar een rondje gaan fietsen, want het was echt prachtig weer. Ik ging dwars door het bos en langs de moerassen iets verderop. Het was overduidelijk dat kleuren nog altijd veel feller eruit zagen. Er stond zoveel in bloei, echt fantastisch. Intens gelukkig sloot ik zo mijn dag af. Toen ik thuis kwam ging ik eventjes eten, en toen dook ik snel weer mijn bed in.
Klik om te vergroten...
Wow, lekker report en werd zelfs happy door het te lezen en dacht in mezelf, me jelly😁 Was indd blijkbaar ferme dosis. Wel goe voor jou dat de vroege misselijkheid, vrij snel over was en je kon trippen op hoog niveau 😁 LSD (ook paddo's en magic truffs), zeker bij hogere doseringen, is vaker a lonely drug en beleving/trip op jezelf, in tegenstelling tot stims. Dat je ca 5u letterlijk éénn was met de zetel, de heerlijk sterke visuals, het in elkaar vloeien en totale verandering van je omgeving, geeft indd aan dat het serieuze dosis was. En ondanks dat het best wel wow en overweldigend was, ervaarde je het gelukkig nooit als echt onaangenaam of erger, belande je niet in bad trip, integendeel, de ferme dosis lsd liet je intens en zalig trippen. Die eerste 5u was je (onder)bewustzijn, letterlijk overgegeven aan de LSD, waarin je ook aangeeft, dat je je lichaam niet meer kon sturen, je (onder)bewustzijn, innerlijke ik, was niet meer 1 met je lichaam, waardoor je motoriek tijdelijk volledig of deels onbestuurbaar was. Wat ik vooral geweldig vind, is dat je, ondanks de onverwacht ferm diepe trip, je niet door angst fzo werd overvallen. Denk, mede door de mensen rondom je, die tijdelijk jouw gids vd realiteit en heldere zintuigen waren. E dat elk klein iets, plots heel fascinerend is, da's toch een prachtige belevenis. Ook best verrassend, maar misschien eerder fijn, dat een gesprek volgen, deels nog lukte, dat je zelfs een bepaalde herderheid ervaarde, ondanks diep aan het trippen.

Na de 5u, toen het meest intense vd trip wel voorbij was, maar je nog duidelijk in een trip zat, je al duidelijke vorm v communicatie had met je vrienden en later de weg richting home volgde. Vraag ik me af, jullie zaten dan samen op de bus, maar, jij wou nr huis en moest nog verder, zat je dan alleen op de trein? Zoja, helderheid, besef van hier en nu, was dan toch deels terug? Want anders zou ik toch bij een vd vrienden zijn gebleven, ook al leek slapen toen niet aan de orde. Uiteindelijk alles goe verlopen, dus top.

Tijdens het slapen, tussen 11-14u, ervaarde je dit al bij al als gewone slaap/rust? Had je bij het sluiten van je ogen, geen innerlijke activiteit meer, dat je hoofd nog soort van film lijkt te zijn, dat het minste waar je aan denkt of over droomt, deel (on)bewust, als heel aanwezig ervaart? Zeker omdat het mr over 3u gaat, ik weet uit eigen ervaring, dat ik na stevige LSD trip (bijlange niet zo intens als de jouwe), met na-effecten, ging slapen, echt nog uren, met gesloten ogen, veel innerlijke activiteit ervaarde, vaak ook heel vloeiend, surieel, grappig, maar ook paar keer intens emotioneel, alsof je nog soort van innerlijk aan het trippen bent.

Dat je 15u nog lichtjes aant trippen was, dat je gewoon nog ervaarde, dat de LSD nog niet volledig weg was, is zotjes lang. En mede daarom, kaatst ik mn vraag van hierboven zeker terug.

Eindigen, doe ik met, prijs je gelukkig 😁
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Oh en ik heb ook wel eens kleuren geproefd.
Klik om te vergroten...
Oh dat lijkt me echt gaaf! Niet voor een beginner misschien maar wel na wat ervaring met trippen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nihilist88 zei:
Na de 5u, toen het meest intense vd trip wel voorbij was, maar je nog duidelijk in een trip zat, je al duidelijke vorm v communicatie had met je vrienden en later de weg richting home volgde. Vraag ik me af, jullie zaten dan samen op de bus, maar, jij wou nr huis en moest nog verder, zat je dan alleen op de trein? Zoja, helderheid, besef van hier en nu, was dan toch deels terug? Want anders zou ik toch bij een vd vrienden zijn gebleven, ook al leek slapen toen niet aan de orde. Uiteindelijk alles goe verlopen, dus top.
Klik om te vergroten...
Nee ik ben in mijn eentje met de bus en trein gegaan. Die route heb ik al heel vaak genomen dus ik had niet eens een reisplanner nodig. Maar ik vertrok rond 8.30 uur en ik had om 23.00 uur de LSD genomen, dus toen was ik al een uurtje of 9 aan het trippen. Ik had nog wel flinke visuals maar verder snapte ik alles wel weer. De hele reis heb ik gewoon naar buiten gekeken, niet één keer op mijn telefoon en ik heb ook geen muziek geluisterd ofzo.

Nihilist88 zei:
Tijdens het slapen, tussen 11-14u, ervaarde je dit al bij al als gewone slaap/rust? Had je bij het sluiten van je ogen, geen innerlijke activiteit meer, dat je hoofd nog soort van film lijkt te zijn, dat het minste waar je aan denkt of over droomt, deel (on)bewust, als heel aanwezig ervaart? Zeker omdat het mr over 3u gaat, ik weet uit eigen ervaring, dat ik na stevige LSD trip (bijlange niet zo intens als de jouwe), met na-effecten, ging slapen, echt nog uren, met gesloten ogen, veel innerlijke activiteit ervaarde, vaak ook heel vloeiend, surieel, grappig, maar ook paar keer intens emotioneel, alsof je nog soort van innerlijk aan het trippen bent.
Klik om te vergroten...
Ja in het begin was mijn brein nog wel redelijk actief bezig. Maar toen ik thuis kwam was ik ook wel behoorlijk moe. Voor het feestje had ik al 10 uur gewerkt en daar kwam dus nog een hele nacht een zware trip overheen. Dus die slaap was wel welkom.

Inderdaad heb ik vaak dat ik niet echt kan slapen na de LSD. Soms zijn de closed-eye visuals ook zó intens dat ik even mijn ogen moet opendoen. Maar daar had ik deze keer geen last van.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gaaf report!

Interessant en mooi met hoeveel vertrouwen je de trip tegemoet ziet op het moment dat je merkt dat het een hoge dosis is. Je kent LSD heel goed zoveel is wel duidelijk zonder je historie verder te kennen :grin:

En kleuren proeven.. dat is zo apart en tegelijk op dat moment zo volledig logisch en natuurlijk haha ik heb dat op paddo's een keer ervaren maar slechts eenmalig echt overtuigend.



(m'n lsd hernieuwde-kennismaking-kriebel kriebelt)
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wow, klinkt intens. Setting is hier natuurlijk wel een belangrijke. Op een feest(je) komt een dosis aanzienlijk harder binnen dan thuis relax op de bank o.i.d.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Digitalism zei:
Wow, klinkt intens. Setting is hier natuurlijk wel een belangrijke. Op een feest(je) komt een dosis aanzienlijk harder binnen dan thuis relax op de bank o.i.d.
Klik om te vergroten...
Kan ook andersom zo zijn hoor! Dat je op een feestje genoeg afleiding hebt om de ervaring te relativeren. Het is ook maar net hoe je er zelf in staat :wink:
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Kan ook andersom zo zijn hoor! Dat je op een feestje genoeg afleiding hebt om de ervaring te relativeren. Het is ook maar net hoe je er zelf in staat :wink:
Klik om te vergroten...
Interessant. Dat heb ik zelf met tripmiddelen nooit zo ervaren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja de ervaring kan er zo toch een stuk oppervlakkiger van worden, gewoon puur omdat je zelf sneller zoiets hebt van 'wow vage hallucinatie' waardoor je de ervaring wat gemakkelijker wegwuift.

Dat werkt natuurlijk niet altijd zo en ook niet voor iedereen, maar het kan wel.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kleuren proeven lijkt mij echt bijzonder. Ik heb wel dat muziek in kleur veranderend. Het liefst luister ik rode muziek. Dit is warme en blije muziek.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
600 - 800 μg
Klik om te vergroten...
En toen zat je met de gebakken fractals
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leuk rapport. Klinkt voor mij als een trip tussen de 250 en 3000ug. Zeker omdat je nog kon communiceren en ook geslapen hebt. Slapen op een hoge dosis is voor mij bijna onmogelijk.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Leuk rapport. Klinkt voor mij als een trip tussen de 250 en 3000ug. Zeker omdat je nog kon communiceren en ook geslapen hebt. Slapen op een hoge dosis is voor mij bijna onmogelijk.
Klik om te vergroten...
Dat is een vrij ruime marge die je daar aangeeft :tearsofjoy: daar durf ik me wel bij aan te sluiten!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
🤣 ik denk (hoop) dat ie tussen de 250 en 300mic bedoeld.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Boyman zei:
Dat is een vrij ruime marge die je daar aangeeft :tearsofjoy: daar durf ik me wel bij aan te sluiten!
Klik om te vergroten...
Nulletje teveel :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."