#1
Jammer van het kotsen maar het klinkt alsof je het leuk hebt gehad. Was dit in België toevallig? Want in NL mag er niks na 00:00.
Dat trippy gedeelte van 6-apb herken ik ook. Lichte visuele effecten, als je er op let.
Dat trippy gedeelte van 6-apb herken ik ook. Lichte visuele effecten, als je er op let.