Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 6apb op festival

Tripreport 6apb op festival

78 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dude81 zei:
Zit te denken aan de succinate variant, maar vraag me af of de pellets van 130 niet te licht zijn. Weeg 90 kilo en mdma is me niet onbekend, al moet ik zeggen dat de laatste x dediqated was, wat alweer ruim 1,5 jaar terug was. Breken is niet te doen vanwege harde persing en ik heb geen micro weegschaal. Daarnaast weet ik de verhouding per kilo lichaamsgewicht niet..

Kortom, moet nog ff wat uitzoeken😄
Klik om te vergroten...
Succinate is minder sterk en kun je wat hoger doseren. Wij gingen heel lang lekker op 200mg, dat is een aardige richtlijn denk ik. Mijn vrouw is ook ongeveer jouw gewicht. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Wij hebben pellets van 130mg en capsules van 100mg.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
Leuk dat je het ook wil gaan doen! En de dosis bepalen ligt vooral aan welke variant je hebt. Je hebt 2 verschillende soorten namelijk.. officieel zelfs 3 maar die schijnt bijna nooit voor te komen.
Klik om te vergroten...
Ik kreeg een mailtje terug van mijn vendor dat HCL van de markt af is en er enkel nog succinatie is
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Ik kreeg een mailtje terug van mijn vendor dat HCL van de markt af is en er enkel nog succinatie is
Klik om te vergroten...
Mijn vendor verkoopt ook alleen succinate.
Let op dat doseringen op psychonautwiki gebaseerd zijn op HCL….
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
6APB na 5u uitgewerkt? Say whuuut😱 Ik ga hier echt 8u lekker op door en daarna nog uren zeer fijne na-effecten, zeker op een feestje, zou je hier lekker lang op kunnen genieten. De eerste maal dat ik 6APB nam, was ik zot verrast door de laaaaange stabiele rush. Ik had rond 3u, 150mg oraal genomen, met de gedachte, ja tegen 10-11u (8u na inname) zal het wel zo goed als over zijn, hoogstens nog wat energy msschn. Maar ow joh, ik moest rond 13u30 nr station en ik was echt nog goe euforisch, vrolijk energiek en mega kijkers. Ik kon niet stilstaan opt perron, iedereen mr kijken. 2u later nog steeds dat lekkere gevoel en pas na 15u waren mn kijkers terug normaal n was de rust wedergekeerd n lag ik chill, zonder kut comedown in de sofa. En dit is echt hét effect v 6APB op mij, want de daaropvolgende keren bleek dit zowat de standaard te zijn bij 150mg. 100mg is minder intens, mr de duur is vrijwel even lang en 200mg was vr mij gewoon té veel (176cm-65k). Dus 3mmc, flauwste stim ever, srry om te zeggen, bijnemen op 6APB🤷 Ik ken je postuur niet, mr msschn wat hogere dosis 6APB volgende x of probeer eens 4.-FMA, hier is 130mg perfecte dosis vr mij. 3mmc is hiermee vergeleken een klein hard zuurtje, waar de leute snel wegebt🤣
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat het na 5 uur was uitgewerkt? 🤔

En ik moest zeker niet meer hebben.. ik weet nog dat ik een beetje vaag was namelijk, en dit is volgensmij wel een teken dat je genoeg hebt haha. Ik zou de volgende keer zelfs iets minder nemen, ik vind dat vage zelf iets minder namelijk al was het niet te erg hoor. En mooi dat je er zo lang op kunt gaan! Ik voelde zeker ook nog wat na stimulatie hoor, maar ik werd oplaatst moe vandaar dat ik nog wat 3mmc genomen had.

En raar genoeg werkt 3mmc vergeleken bij andere mensen best wel lang haha. En 4fma, wat voor gevoel geeft dat?
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Succinate is minder sterk en kun je wat hoger doseren. Wij gingen heel lang lekker op 200mg, dat is een aardige richtlijn denk ik. Mijn vrouw is ook ongeveer jouw gewicht. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Wij hebben pellets van 130mg en capsules van 100mg.
Klik om te vergroten...
Thx voor het advies man👊,

Mijn vendor heeft ook alleen 130 in pellets, 100 in capsules en los poeder😄. Vind 200 ineens voor de eerste keer op een festival (hardstyle of techno) best wel spannend. God weet hoe ik er op reageer en ik wil er met mn 40 jaar uiteraard niet als een volslagen waus bij lopen... een beetje daarentegen is niet zo'n ramp🙃
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dude81 zei:
Thx voor het advies man👊,

Mijn vendor heeft ook alleen 130 in pellets, 100 in capsules en los poeder😄. Vind 200 ineens voor de eerste keer op een festival (hardstyle of techno) best wel spannend. God weet hoe ik er op reageer en ik wil er met mn 40 jaar uiteraard niet als een volslagen waus bij lopen... een beetje daarentegen is niet zo'n ramp🙃
Klik om te vergroten...
200mg kan echt prima, wees niet bang en je gaat er zeker niet zo waus bij lopen als op xtc, geloof me.
Ik ben 52, dus nog veel ouder 😉.
Sowieso hoor ik graag je ervaring!
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
200mg kan echt prima, wees niet bang en je gaat er zeker niet zo waus bij lopen als op xtc, geloof me.
Ik ben 52, dus nog veel ouder 😉.
Sowieso hoor ik graag je ervaring!
Klik om te vergroten...
Komt goed👊, zal tegen die tijd wel een tripreportje schrijven. Eerstkomende feestje zal ben ik bang alleen nog ff op zich laten wachten.. krijg ons festivalcluppie nog niet zover😒
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dude81 zei:
Komt goed👊, zal tegen die tijd wel een tripreportje schrijven. Eerstkomende feestje zal ben ik bang alleen nog ff op zich laten wachten.. krijg ons festivalcluppie nog niet zover😒
Klik om te vergroten...
Ah dat is jammer, want nu kunnen die feestjes eindelijk weer!
Wie wil er nu nog wachten, die snap ik niet.
Wordt tijd voor een tweede festivalcluppie 😉
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Ah dat is jammer, want nu kunnen die feestjes eindelijk weer!
Wie wil er nu nog wachten, die snap ik niet.
Wordt tijd voor een tweede festivalcluppie 😉
Klik om te vergroten...
Ja joh... helemaal gelijk! Snap er ook geen reet van. Ik krijg telkens maar 1 maatje mee, maar die heeft dan weer een aversie tegen al het snoepgoed en pretpoeder🤣
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dude81 zei:
Ja joh... helemaal gelijk! Snap er ook geen reet van. Ik krijg telkens maar 1 maatje mee, maar die heeft dan weer een aversie tegen al het snoepgoed en pretpoeder🤣
Klik om te vergroten...
Neem voortaan mij mee, ik heb nergens wat op tegen 😜
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Neem voortaan mij mee, ik heb nergens wat op tegen 😜
Klik om te vergroten...
Nou @Dude81, geregeld 😉!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jammer van het kotsen maar het klinkt alsof je het leuk hebt gehad. Was dit in België toevallig? Want in NL mag er niks na 00:00.

Dat trippy gedeelte van 6-apb herken ik ook. Lichte visuele effecten, als je er op let.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Jammer van het kotsen maar het klinkt alsof je het leuk hebt gehad. Was dit in België toevallig? Want in NL mag er niks na 00:00.

Dat trippy gedeelte van 6-apb herken ik ook. Lichte visuele effecten, als je er op let.
Klik om te vergroten...
Ja, ik was bij rave rebels.

En kotsen was minder maar verder geen probleem ofzo want daarna was de misselijkheid ook voorbij en die maakte plaats voor euforie! Wat mij trouwens ook best wel verbaasd dat die nog zo intens en lang aanwezig was, omdat ik nog geen 2 maand pauze heb gehad (ik weet het, ook niet goed maar dit festival was een spontaan idee)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Kotsen en hallucinaties op 6apb herken ik beiden :) vind de trippy effecten wel leuk :)
Klik om te vergroten...
Ja, trippy vind ik ook wel leuk. Het was niet zo intens dat het te heftig was ofzo.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Ja, ik was bij rave rebels.

En kotsen was minder maar verder geen probleem ofzo want daarna was de misselijkheid ook voorbij en die maakte plaats voor euforie! Wat mij trouwens ook best wel verbaasd dat die nog zo intens en lang aanwezig was, omdat ik nog geen 2 maand pauze heb gehad (ik weet het, ook niet goed maar dit festival was een spontaan idee)
Klik om te vergroten...
Ja ken het het gevoel na kotsen. Toen ik nog xtc deed had ik dat ook weleens. Daarna voel je je kiplekker.

Ik denk dat als je geen gewoonte maakt van 2 maanden, dat het voor een keer geen ramp is.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Ja ken het het gevoel na kotsen. Toen ik nog xtc deed had ik dat ook weleens. Daarna voel je je kiplekker.

Ik denk dat als je geen gewoonte maakt van 2 maanden, dat het voor een keer geen ramp is.
Klik om te vergroten...
Nouja, vaak als ik op xtc begin met kotsen blijf ik juist kotsen. Maar gelukkig was dit nu niet het geval.

En nee, ik maak er geen gewoonte van.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Leuk om te lezen hoe je het hebt beleefd en dat de combinatie van dit lange feest met 6-apb zo goed is bevallen.
Heerlijk dat je je zo open voelde.

Wij waren vrijdag op hetzelfde feest en zaten aan de xtc wat ook uitstekend is bevallen.
Het was een ongelofelijk goede techno party met zoveel blije mensen.
Klik om te vergroten...
Ja hier hetzelfde, iedereen was blij! Op een enkeling na die niet zo blij was en iets had van: wat moet ik hier 😂 voor de rest was eigenlijk iedereen blij aan het dansen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeehond zei:
Leuk om te lezen hoe je het hebt beleefd en dat de combinatie van dit lange feest met 6-apb zo goed is bevallen.
Heerlijk dat je je zo open voelde.

Wij waren vrijdag op hetzelfde feest en zaten aan de xtc wat ook uitstekend is bevallen.
Het was een ongelofelijk goede techno party met zoveel blije mensen.
Klik om te vergroten...
Hier krijg ik FOMO van. En sober october duurt nog best lang :upsidedown::upsidedown::upsidedown::upsidedown::upsidedown:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Hier krijg ik FOMO van. En sober october duurt nog best lang :upsidedown::upsidedown::upsidedown::upsidedown::upsidedown:
Klik om te vergroten...
Fomo watte?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
whitesugar zei:
Fomo watte?
Klik om te vergroten...
It's real: https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_of_missing_out

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."