#1
Hm interessant. Lijkt me zachtst gezegd niet prettig om zo'n hoeveelheid onder je tong te laten oplossen. Maar ben benieuwd, mocht je het ooit proberen hoor ik graag hoe het bevielWow, 12 uur. Dan moet ik na het avondeten al beginnen 🤣 of een benzo nemen om te gaan slapen, kan ook nog.
Hmm, ik ben ook wel wat gewend. Enige wat echt zeer deed waren MDMA kristallen die nog zo’n beetje als suiker waren 👃
MDMA, speed en 3-MMC deden echt heel weinig oraal, vandaar dat ik liever snuif, maar ik lees Hier wel wat goeds. Misschien is dat een optie. Pluggen geen ervaring mee, zou ik eerst eens moeten uitproberen dan.