#1
Ohjah! En het is natuurlijk een goedkope variant van de “real deal” maar daarom natuurlijk niet minder verslavend of schadelijk.
Ik snap deze tekst niet... onderwerp is bootybump 3mmc, keta en ghb. Neem jij dat nasaal? Wat bedoel je anders met "dit". En wat is de "real deal"?Dit doet fucking pijn als je het nasaal neemt. Maar het effect is chill net als coke met alcohol… tis wel zo dat je eerst misschien een beetje geschuffeld moet raken van de drank.. want zonder dat geeft het een onrustig opgefokt gevoel, het doet wel degelijk wat met je gemoedstoestand(welke stof dan ook, dopamine, serotonine ) er is een tekort aan bepaalde stofjes in je hoofd waardoor je je depressief gaat voelen. Dit is mijn ervaring hiermee. Verder ja viezere smaak en veel grotere domper als je de ochtend erna wakker word.

Dank voor je reactie. Ik ben echt nieuw op deze site. Queerman ken ik niet. Ik ben open over mijn geaardheid en ga er vanuit dat dit op een site als deze ook mogelijk moet zijn.Bekijk bijlage 32824
queerman was vroeger een gewaardeerd lid hier, moest eraan denken toen ik je post las omdat hij net als jij openlijk homoseksueel was. Vond dat wel mooi om te zien.
Helaas kan ik je vragen niet beantwoorden. Mijn snikkel wordt nooit stijf als er ook maar iets van stims in het spel zijn. Dan is het standje treurwilg helaas.
Dank je! Wij wegen alles keurig af hoor, mooie precisie weegschaal. Zeker keta komt heel nauw met wegen.Zelf geen ervaring met deze combinatie, maar weer je ervan bewust dat combineren extra risico's met zich meebrengt. Verder zou ik je aan willen raden om stofjes in milligram (mg) te wegen, een stuk duidelijker en minder kans op foutief doseren.
Hoi ,Geen ervaring wel gelachen dat je lekker zonder gene schrijft.
Hoe zit het met Kamagra en in combinatie met andere middelen?
Niet perse.Ik dacht dat 3 mmc je er enorm geil van werd. Een date vroeg mij laatst of ik aan chem (3 mmc) deed.
Nee niet perse, maar het kan gewoon heerlijk lekker vallen en als de setting al geil is, versterkt het de geile setting... In de homowereld wordt het vaak gebruikt als alternatief voor crystal meth... in combi met andere chems kun je uren lang lekker doorgaan... Ik gebruikte altijd xtc en ghb en dan xtc beperkt dat 1x per 2 maanden, maar 3mmc is een heerlijke aanvulling...Niet perse.
Hoi Freaky Freggie,Ik heb geen ervaring met 3- of 4mmc en ook niet met Kamagra (wat is dat btw?) Maar wel met de combo keta xtc ghb of ook met die combo plus LSD en/of coke etc... En ik moet zeggen dat ghb mij ook altijd geil maakt en hard - ook als ik enkel ghb neem of beter nog ghb en pep (ik doe liever ghb en coke maar onder coke heb ik problemen met mijn parelmoeren fluit dus voor chemsex neem ik ghb en pep).
Ghb maakt dat ik vriendinnen van mij begin te overspoelen met sex texts tot ik eentje vind die zin heeft om te seksen, vind ik er geen dan sla ik de hand aan mijzelf.
Met pep kan ik echter wel moeilijk klaarkomen, zijn er nog mensen die dat ervaren? Met ghb kan ik makkelijk 3 of 4 x tot een climax komen. Vrouwen worden naar wat ik ervaren heb ook geil en nat van ghb.
Dus ik denk dat ghb belangrijk is in jouw combo om te kunnen presteren.
Hoi BelowTheFlow,Technisch vraagje1: welke ROA gebruik je in de cocktail voor de GBL ? (ook booty of oraal ?)
Technisch vraagje2: ook geprobeerd hoe het in de cocktail wordt als je de K weglaat ? Is tenslotte de lastigste component, dus ....
Keta vind ik wel een intense keuze... Blijkbaar werkt het. Heb zelf een chemseks verleden met speed en GHB. Niet perse verkeerd.. Die G is wel nodig om te relaxen naast de keta en mmc, anders sta je wellicht te strak om seks te hebben haha.. Hier nog een bi overigensHoi, hier mijn eerste tripreport. Ik ben Jeroen, biseksuele man van 49. Ongeveer 1,5 jaar geleden ontdekt hoe heerlijk het kan zijn om seks te hebben met chems. Ik gebruik het alleen in de setting met mannen. Begonnen met een halfje xtc, later een keer xtc met ghb. Sinds het voorjaar ook 3mmc. Meestal als mijn vaste vriend en ik een lange chemsdate hebben (samen en/of met anderen) dan beginnen we met ghb en soms xtc. Xtc beperken we echt tot 1x in de 6-8 weken. Na dan uren lekker geneukt te hebben gaan we meestal rond middernacht over op de 3mmc. Mijn pik wordt dan behoorlijk slap. Dus dan beperkt het zich tot assplay. Kamagra werkt perfect bij de xtc en ghb, maar bij 3mmc is het over. Vaak combineren we de 3mmc met keta en nemen we het anaal. Ik kom in een heerlijke flow, alleen jammer dat het neuken voorbij is.
Sinds een paar weken vullen we onze cocktail 3mmc of 4mmc en keta aan met ghb. Vriend neemt meestal 3mmc, maar ik neem dan 4mmc. Bijzondere is dat ik na het nemen van deze cocktail wel een megastijve pik hou. Dus wat mij betreft een super samenstelling. Van verschillende kanten kregen we als recept voor deze cocktail: 0,24 3mmc, 1,5 ml gbl en 0,09 keta. Ik vind 0,09 keta wel veel, dus we zijn aan het opbouwen en begonnen met wat we normaal aan keta namen (0,03 ongeveer).
Wij genieten ontzettend van deze combinatie.
Vragen:
1 Heeft iemand ook ervaring met deze cocktail?
2 Heeft iemand een verklaring waarom ik met ghb erbij wel een stijve pik hou?
Ik ben begonnen met 3mmc of 4mmc met keta, dat vond ik een geweldige combi. 0,25 3mmc en bijv 0,025 keta (eventueel op te bouwen). Heel geil, maar ondanks kamagra, dan toch geen erectie. Sinds een aantal weken de cocktail aangevuld met gbl of ghb en heerlijk intens (combi van xtc en coke) en een erectie. Helemaal geweldig. Inderdaad wel intens, maar dan intens genieten ookKeta vind ik wel een intense keuze... Blijkbaar werkt het. Heb zelf een chemseks verleden met speed en GHB. Niet perse verkeerd.. Die G is wel nodig om te relaxen naast de keta en mmc, anders sta je wellicht te strak om seks te hebben haha.. Hier nog een bi overigens![]()
Is Queerman met de noorderzon vertrokken? What happened?queerman was vroeger een gewaardeerd lid hier, moest eraan denken toen ik je post las omdat hij net als jij openlijk homoseksueel was. Vond dat wel mooi om te zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."