#1
Yes je wordt er zeker geil van. Vind ik ;p speed ook en het lijkt er een beetje op.Ik dacht dat 3 mmc je er enorm geil van werd. Een date vroeg mij laatst of ik aan chem (3 mmc) deed.
Yes je wordt er zeker geil van. Vind ik ;p speed ook en het lijkt er een beetje op.Ik dacht dat 3 mmc je er enorm geil van werd. Een date vroeg mij laatst of ik aan chem (3 mmc) deed.
Ja bijzonder he, geen erectie en toch zo geil, Pluggen werkt altijd als een tiet! Bij nader inzien is dat de beste manier, met deze cocktail. dan alsnog de wijze raad: Geniet met maten en mateIk ben begonnen met 3mmc of 4mmc met keta, dat vond ik een geweldige combi. 0,25 3mmc en bijv 0,025 keta (eventueel op te bouwen). Heel geil, maar ondanks kamagra, dan toch geen erectie. Sinds een aantal weken de cocktail aangevuld met gbl of ghb en heerlijk intens (combi van xtc en coke) en een erectie. Helemaal geweldig. Inderdaad wel intens, maar dan intens genieten ook... voor de volledigheid: de 3mmc, keta en ghb/gbl gaan in een spuitje zonder naald mijn kontje in...
Hoi BelowTheFlow,
Vraagje 1: GBL ook booty. Ik stop alles in de cocktail: gbl, 3 of 4mmc en keta met gedestilleerd water
Vraagje 2: Nee nog niet geprobeerd, wel heel vaak alleen 3 of 4 mmc met alleen keta, dus zonder gbl of ghb. Met weegschaal vind ik keta niet heel lastig hoor, als je maar rustig opbouwt.
Precies waarom ik het vroeg. GBL is venijnig bijtend.GBL in een booty bump? Gaat dat goed? Heb het per ongeluk een keer puur in m'n mond gespoten (was zo gewend aan GHB dat ik dacht, ik klok hem wel even weg) en meteen weer uitgespuugd want het brandde als een malle. Is dat in je ass niet nog veel erger?
Doen het ook meestal met ghb… maar hoorde vanuit verschillende hoeken over gbl. Afgelopen donderdag “gewoon” weer met ghb en dat bevalt toch beter …GBL in een booty bump? Gaat dat goed? Heb het per ongeluk een keer puur in m'n mond gespoten (was zo gewend aan GHB dat ik dacht, ik klok hem wel even weg) en meteen weer uitgespuugd want het brandde als een malle. Is dat in je ass niet nog veel erger?
Dat vroeg ik me ook af..Is Queerman met de noorderzon vertrokken? What happened?
Dat vroeg ik me ook af..
Volgens mij heeft hij inderdaad zijn account laten deactiveren… en inderdaad jammer. Vond het ook een prima gast.En @Rain. Ik meen dat hij een ban aangevraagd maar ik ben niet zeker, @Eik is degene die contact met hem heeft gehad. Mogelijk zijn we dat vergeten te vermelden in het ban-topic. Of hij heeft geen ban aangevraagd maar zijn account door de admin laten deactiveren. Ik ken niet de redenen, maar het was dus wel aangekondigd, niet volledig met de Noorderzon. Ik vind het zelf ook jammer, vond het een erg toffe gast.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."