Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBootybump cocktail 3mmc keta en ghb

Bootybump cocktail 3mmc keta en ghb

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwak zei:
Ik dacht dat 3 mmc je er enorm geil van werd. Een date vroeg mij laatst of ik aan chem (3 mmc) deed.
Klik om te vergroten...
Yes je wordt er zeker geil van. Vind ik ;p speed ook en het lijkt er een beetje op.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dutchversa1972 zei:
Ik ben begonnen met 3mmc of 4mmc met keta, dat vond ik een geweldige combi. 0,25 3mmc en bijv 0,025 keta (eventueel op te bouwen). Heel geil, maar ondanks kamagra, dan toch geen erectie. Sinds een aantal weken de cocktail aangevuld met gbl of ghb en heerlijk intens (combi van xtc en coke) en een erectie. Helemaal geweldig. Inderdaad wel intens, maar dan intens genieten ook :)... voor de volledigheid: de 3mmc, keta en ghb/gbl gaan in een spuitje zonder naald mijn kontje in...
Klik om te vergroten...
Ja bijzonder he, geen erectie en toch zo geil, Pluggen werkt altijd als een tiet! Bij nader inzien is dat de beste manier, met deze cocktail. dan alsnog de wijze raad: Geniet met maten en mate :wink: Het zou kunnen dat je seks zonder chem later niet meer interessant vindt.. 1 van mijn vrienden kan alleen maar seks hebben op GHB en ook alleen GHB. Dat zou toch zonde zijn :)
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dutchversa1972 zei:
Hoi BelowTheFlow,

Vraagje 1: GBL ook booty. Ik stop alles in de cocktail: gbl, 3 of 4mmc en keta met gedestilleerd water
Vraagje 2: Nee nog niet geprobeerd, wel heel vaak alleen 3 of 4 mmc met alleen keta, dus zonder gbl of ghb. Met weegschaal vind ik keta niet heel lastig hoor, als je maar rustig opbouwt.
Klik om te vergroten...

GBL in een booty bump? Gaat dat goed? Heb het per ongeluk een keer puur in m'n mond gespoten (was zo gewend aan GHB dat ik dacht, ik klok hem wel even weg) en meteen weer uitgespuugd want het brandde als een malle. Is dat in je ass niet nog veel erger?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
AmsBoy91 zei:
GBL in een booty bump? Gaat dat goed? Heb het per ongeluk een keer puur in m'n mond gespoten (was zo gewend aan GHB dat ik dacht, ik klok hem wel even weg) en meteen weer uitgespuugd want het brandde als een malle. Is dat in je ass niet nog veel erger?
Klik om te vergroten...
Precies waarom ik het vroeg. GBL is venijnig bijtend.
Booty ? Ik zou het niet durven.
Ik neem het altijd oraal met gewoon water (grofweg 1,5 ml verdund met op het oog tenminste zo'n 45 ml water), met daarna extra water en daarna iets met een plezante smaak.
Direct mixen met de plezante smaak, leidt er voor mij snel toe dat die plezante smaak als vies ervaren wordt- jaren na-ijlend. Cola, Fanta, al snel "no way". Perensap heeft het tien feestjes uitgehouden, totdat :fearscream:
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#5
AmsBoy91 zei:
GBL in een booty bump? Gaat dat goed? Heb het per ongeluk een keer puur in m'n mond gespoten (was zo gewend aan GHB dat ik dacht, ik klok hem wel even weg) en meteen weer uitgespuugd want het brandde als een malle. Is dat in je ass niet nog veel erger?
Klik om te vergroten...
Doen het ook meestal met ghb… maar hoorde vanuit verschillende hoeken over gbl. Afgelopen donderdag “gewoon” weer met ghb en dat bevalt toch beter …

dank voor jullie zorg
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke..ik ben geen homo, heb er niks hangen. Maar weet dit toevallig wel...

Een erectie is de ontspannen toestand van de man. Dit klinkt wat vreemd. In het linkje lees je de uitleg:
middelpunten.wordpress.com

Een ontspannen penis staat rechtop (en andere weetjes)

Op mijn werk noemen ze me soms WikiPieter, omdat ik dol ben op weetjes. En dan vooral weetjes die mensen op het verkeerde been zetten, doordat ze dachten dat het anders was. Stijve piemel, ochtende…
middelpunten.wordpress.com middelpunten.wordpress.com

Ik heb dit vaker gehoord(enzo) van andere mannen. Theoretisch kan je zeggen dat een downer, een ontspannend middel zoals ghb dus de neveneffecten (stimdicks..wat een woord) van een upper opheft?

Daarnaast heeft de 1 sneller kamagra nodig dan de ander. En dan staat ook nog de erectie los van het orgasme zelf tijdens gebruik.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rain zei:
Is Queerman met de noorderzon vertrokken? What happened?
Klik om te vergroten...
Dat vroeg ik me ook af..
D
Dannykras87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit doet fucking pijn als je het nasaal neemt. Maar het effect is chill net als coke met alcohol… tis wel zo dat je eerst misschien een beetje geschuffeld moet raken van de drank.. want zonder dat geeft het een onrustig opgefokt gevoel, het doet wel degelijk wat met je gemoedstoestand(welke stof dan ook, dopamine, serotonine ) er is een tekort aan bepaalde stofjes in je hoofd waardoor je je depressief gaat voelen. Dit is mijn ervaring hiermee. Verder ja viezere smaak en veel grotere domper als je de ochtend erna wakker word.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Msloverdj zei:
Dat vroeg ik me ook af..
Klik om te vergroten...

En @Rain. Ik meen dat hij een ban aangevraagd maar ik ben niet zeker, @Eik is degene die contact met hem heeft gehad. Mogelijk zijn we dat vergeten te vermelden in het ban-topic. Of hij heeft geen ban aangevraagd maar zijn account door de admin laten deactiveren. Ik ken niet de redenen, maar het was dus wel aangekondigd, niet volledig met de Noorderzon. Ik vind het zelf ook jammer, vond het een erg toffe gast.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
En @Rain. Ik meen dat hij een ban aangevraagd maar ik ben niet zeker, @Eik is degene die contact met hem heeft gehad. Mogelijk zijn we dat vergeten te vermelden in het ban-topic. Of hij heeft geen ban aangevraagd maar zijn account door de admin laten deactiveren. Ik ken niet de redenen, maar het was dus wel aangekondigd, niet volledig met de Noorderzon. Ik vind het zelf ook jammer, vond het een erg toffe gast.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heeft hij inderdaad zijn account laten deactiveren… en inderdaad jammer. Vond het ook een prima gast.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."