Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"edblok2 zei: Voor de rush zou ik wel snuiven, is veel feller en intenser en lekkerder dan slikken. Vind 3mmc bij uitstek een 'snuif drug'. Dat het dan meer moreish en vuiler wordt is waar, maar voor het beste effect moet je 3mmc snuiven. Heb het al talloze malen gebruikt/misbruikt en weet wel waar ik het over heb btw. Ik zou het in mijn top 5 zo plaatsten MDMA Mephedrone 3MMC Speed 4fmp/methylone. 3MMC is echt een best of both worlds kind of drug. Veel energie, veel euforie, maar niet zoals MDMA, maar weer wel euforischer dan speed, maar dan ook wel weer minder speedy dan speed. 4FMP is te speedy vooral na de korte eufore, Methylone is minder euforisch dan 3mmc en minder speedy dan 4fmp. Klik om te vergroten... Jij hebt nog nooit echt goeie coke gehad?"
"Ohjah! En het is natuurlijk een goedkope variant van de “real deal” maar daarom natuurlijk niet minder verslavend of schadelijk."
"Dit doet fucking pijn als je het nasaal neemt. Maar het effect is chill net als coke met alcohol… tis wel zo dat je eerst misschien een beetje geschuffeld moet raken van de drank.. want zonder dat geeft het een onrustig opgefokt gevoel, het doet wel degelijk wat met je gemoedstoestand(welke stof dan ook, dopamine, serotonine ) er is een tekort aan bepaalde stofjes in je hoofd waardoor je je depressief gaat voelen. Dit is mijn ervaring hiermee. Verder ja viezere smaak en veel grotere domper als je de ochtend erna wakker word."
"Ja maar ff zonder gein, mijn huid wordt dus veel beter door deze “zooi”. Ik ben maar recreatief gebruiker … maar het valt me echt op, wel meer wallen door het weinig slapen als je het neemt 😆😉"